Az emberi agy egyformán működik az online és az offline világban, épp ezért némi pszichológiával mind a weboldalakon, mind az üzleti tárgyalásokon sokkal jobb konverziós arányt lehetséges elérni. Pszichológiai technikák, apró finomítások és mágikus erejű szavak, melyekkel felkelthető és fenntartható a figyelem, irányítható a percepció és észrevétlenül befolyásolható a döntéshozatal.
Kádas Péter a Seven Digits Media Zrt. alapító tulajdonosa. Orvos, közgazdász, sorozatvállalkozó, befektető. Hazai és nemzetközi konferenciák és workshopok rendszeres előadója, a Startupdate és a 7Blog Golden Blog, valamint Év Honlapja díjas szerzője. Befektetési alapjával, melyet a Fundacity az egyik legígéretesebb korai fázisú befektetési társaságnak választott, elsőként juttatott magyar vállalkozókat a Bostoni MassChallenge programba és a Londoni Techstars-ba. Ügynöksége, a négy kontinensen is aktív Seven Digits az egyik legismertebb hazai online marketing műhely.
Cégvezetésről, menedzsmentről mesterfokon. Mi az a módszertan, technika, rendszer ami előrevisz. Hardcore téma, de csak annak aki komolyan gondolja. Szemfelnyitó lesz, mert a valóság 99%-ban más, mint amit az ember a saját cégéről gondol. Plusz megosztok 3 inspirációs forrást ami segít nekem, a saját cégem értékesebbé tenni. Van ebben tapasztalatom? Tulajdonostársam a MiniCRM előtt az árukereső.hu-t adta el, de beszéljünk a MiniCRM Zrt-ről. 2014-ben próbáltunk tőkét bevonni, szerencsére nem sikerült. Ma már évente többször akar nekünk valaki pénzt adni, mert beszállna a cégbe, csak már ott tartunk, hogy mi lehetünk a befektetők ha akarunk.
Egerszegi Krisztián a MiniCRM Zrt. cégvezetője 1,5MrdFt árbevételű IT biztonsági céget épített, az adatszivárgás elleni védelem magyarországi bevezetésével 2008 végétől. Az új piaci szegmensben 3 év alatt lett piacvezető a cég. A legnagyobb segítség a rendszerben való gondolkozás volt, aminek segítségével és a megfelelő támogató eszközökkel ki tudott törni a folyamatos napi tűzoltásból és a cég fejlesztésére fordíthatta az idejét, ami már önállóan is működni tudott. 2016-tól 100%-ban a MiniCRM Zrt-re fókuszál, ahol sikerült a kkv felhő alapú CRM szolgáltatás piacán vezető szereplővé válni Magyarországon. Kiemelt figyelmet fordít a piac edukációjára, rengeteg workshopot tart, és a legfontosabb konferenciákon ad elő értékesítés, cégfejlesztés témában.
A 2020-as év néhány hullámvölgyet és mégtöbb kiugrást hozott magával a keresőmarketingben. Az elektronikus kereskedelem globális és lokális előretörése, a felhasználói szokások átalakulása számos új fejlesztést hozott a Google hirdetések területén. Az automatizálási lehetőségek, a fejlett riportolás, a hatékonyabb konverziómérés illetve az új display formátum csak néhány olyan eleme ennek, ami 2021-ben meghatározó lesz Google hirdetési platformját használók számára. Ezeket a változásokat mutatja be példákon keresztül az előadásban.
Az előadó Bay Áron 2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 11 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során közel 2 milliárd Ft PPC költést kezelt és 250+ analitika projekten dolgozott, többek között az OTP, a Telekom, a Decathlon, az Euronics, az Auchan és a Porsche kampányaiban. 2013 óta a Google Regional Trainer státusz birtokosa, a Corvinus és a BGE vendégelőadója, a Károli Gáspár Református Egyetem korábbi óraadó oktatója. Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.
A márkaépítés az egyik legfontosabb tevékenység, ez különbözteti meg a céget versenytársaktól, a saját arculata pedig maradandó benyomást kelt az emberekben. Hogyan kezdjünk neki márkánk építésének, mikor újítsunk, és hogyan, melyek a kihagyhatatlan feladatok, trendek és újdonságok 2021-ben, ezekről fogunk gyakorlati példákkal hallani.
Mészáros Róbert a BrandBirds vezető tanácsadója. Konferenciák állandó vendége, és az egyik legnagyobb márkaépítők közösségének alapítója.
Hogyan élte meg a 2020-as évet a magyar e-kereskedelem és hogyan készül a következő évekre? A Te céged felkészült a változásokra? Marketing, SOE, HR, logisztikai esettanulmányok és várható kihívások 10 magyar webáruháztól.
Zabari István A többszörösen díjnyertes Lumenet egyik alapítója, az Ecommerce Hungary elnökségi tagja. Online pályafutása 2012 november végén indult a Vilagitas.eu oldal megnyitásával. Saját lakása jelzálog hiteléből, saját megtakarításból és anyósa családi ékszereinek zálogházba tételéből útnak indított álom ma már 30 munkatársat foglalkoztat, és éves jellemzően 30-50%-os növekedéssel, 2019-es nettó árbevétele meghaladta a nettó 1 milliárd Forintot.
A Lumenet szó ma már európai védjeggyé vált. Több, mint 100 000 darabos állandó készlettel, több mint 7,5 Millió eddigi látogatóval és bő 400 000 professzionális színvonalon kiszolgált eddigi rendelésével számos cég - köztük az Osram, Philips, Eglo, Rábalux, Globo és még sokan mások - legnagyobb hazai e-kereskedő partnerévé nőtte ki magát. A Lumenet immár 8 éve mindent elkövet azért, hogy szenvedélyükből, a minőségi világításból minél többet átadhasson vásárlóinknak és bebizonyítsák szlogenünk: "A világítás itt kezdődik. Lumenet®".
A korlátozások, a távolságtartás és a lezárások felpörgették az online jelenlétet, plusz lökést adtak a közösségi médiának, újabb szintre emelték az e-kereskedelmet. Újabb megoldások és eszközök állnak rendelkezésünkre, de közben csökkennek az elérések, nagyobb a reklámzaj, és több a konkurencia is. Milyen stratégiák segítenek ilyen körülmények között? Mit kell elkerülni, és mi az, amit mindenképpen érdemes alkalmazni? Erről fog szólni ez az előadás.
Lévai Richárd az üzleti eredményeket szállító közösségi marketing specialistája, több marketing könyv szerzője. A hatékony online marketinget és korszerű adatvédelmi megoldásokat egyaránt nyújtó Liftup Kft. ügyvezetője és egyik tulajdonosa. Az első szakember Magyarországon, aki tagja a hivatalos Facebook Marketing Partner programnak.
Kényszerűen megtanulta a piacunk, hogy a krízisben is szükséges kommunikálni. A gazdasági bőséget szükségszerűen követő összeomlás párhuzamba vonható a tartalmi fókuszú marketingkommunikációval is: bőségesen ontják a tartalmakat a cégek, elvesznek a kommunikációs csatornák (videómegosztók, közösségimédia-hálózatok, portálrendszerek stb.) és a tartalomformátumok (szövegek, videók, hanganyagok, képek, rendezvények stb.) bőségében. Ezt a tartalmi bőséget is követheti összeomlás: de mi van most és mi lesz a közeli jövőben contentfronton?
Sipos Zoltán a Kreatív Kontroll Kft. ügyvezető igazgatója. A tartalommarketing hazai apostola, aki már akkor arról beszélt, hogy a hagyományos reklámozási modell pusztulásra van ítélve, amikor ez még eretnek gondolat volt. Meg nem égették, de hasonlóan furcsán néz rá a szakma most, hogy a tradicionális ügynökségi modellt temeti és szakmai közösségekben, hubokban gondolkodik. Tanácsadóként marketingstratéga az ügyfeleinél, aki inkább a komplex képet látja, de nemcsak ötletel, hanem kivitelező is: interim marketingvezetőként dolgozik a Billingo Zrt.-nél, valamint a BÁV Faktor Zrt.-nél is.
Az elmúlt 10-15 évben érdemben nem változott a keresőoptimalizálás alapja. De közben szinte minden megváltozott körülötte. Merre tart a SEO 2021-ben? Mire számíthatunk? Mire kell készülni? Mitől kell esetleg félni? Hogy lehet összefésülni a SEO-t a Google Ads költésekkel? Hogy tudják ezek erősíteni egymást? Ezekről szól majd az előadás.
Papp Gábor CEO thepitch.hu. Online marketing és SEO szakember. Szakterülete a keresőoptimalizálás és az üzleti modellek. Ügyfelei között van több hazai és külföldi multinacionális vállalat, technológiai cégek, de dolgozik együtt New York Times Bestseller íróval is.
A marketing stratégia valós kérdései. Hol válik el egymástól az üzleti/marketing tervezés? Mi a feladata a marketingnek? Mi várhatunk egy ügynökségtől és mit nem? Milyen adatokra és információkra van szükségem a megalapozott marketing stratégia elkészítésére? Hogyan tudom ezeket kontextusba helyezni?
Melyek a legtipikusabb hibák, amin a legtöbb vállalkozás elvérzik? Hogyan változtatta meg a vírushelyzet a piacot és mit jelent ez tervezés szempontjából?
Vajda Éva online marketing szakértő, az iWebMa Analitikus Marketing társtulajdonosa és ügyvezetője, regionális Google tréner. Közel 20 éves marketing tapasztalattal rendelkezik. Szakmai mottója egy mondatban: "In God we trust, all others must bring data". 2000-ben kezdett el az online marketing iránt érdeklődni, amikor az elektronikus kereskedelem hazai helyzetéről írta diploma munkáját. 2005 óta foglalkozik dedikáltan adatvezérelt online marketinggel, kompetenciái közé elsősorban a ROI fókuszú integrált online megoldások tartoznak. Vezetése alatt a WebMa a hazai piac meghatározó Google partner ügynökségévé vált Jelenleg a kiemelt ügyfelek stratégiai tanácsadójaként tevékenykedik, valamint rendszeresen előad különböző konferenciákon.
Nem csak a Z generációé a platform! Már több, mint 2 millió aktív magyar felhasználóval komoly versenytárs az Instagram és a Facebook mellett. A TikTok 2020 októberében elérhetővé tette a márkák számára a hirdetési lehetőséget Magyarországon. Az Evolut az első ügynökség volt, aki el tudott kezdeni a platformon hirdetéseket menedzselni cégek számára. A tapasztalatok meghökkentőek. Az elérésnek a költsége töredéke az eddig megszokottaknak, az átkattintási arányok arcpirítóak, valamint az organikus elérés is rendkívül magas. Egy izgalmas beszámolót hallhat a közönség a TikTok-ról, melyről még csak kevesen keveset tudnak.
Farkas Zsolt Vállalkozó, 7+ éves tapasztalattal rendelkezik a digitális marketing és az üzleti stratégiaalkotás területein. Az Evolut Ügynökség ügyvezetője és társalapítója. Az Év Webshopja verseny zsűritag. Pécsiközgáz alumni, valamint idén elvégezte a Harvard Business School vezető képzőjét. Pályája során több, mint 500 céget látott közelről, számos céget segített külföldi piacokra, amikor 2 évet töltött el egy startup akcelerátorban, mint marketingvezető. Ezután az 5 éves ügynökségi pályafutása során több, mint 50 közép-és nagyvállalattal dolgozott együtt. Vendégcikkei megjelentek már a Forbes, HVG, Napi, 24.hu és Médiapiac online hasábjain.
Az okos cégvezetők más kárán és más sikeréből tanulnak. A "Milliárdos Cégek Klubja" záróprogram már a kezdetekben nagy sikert aratott, hiszen három olyan, milliárdos árbevételű cég vezetőjével beszélgetünk, akiknek tapasztalatai, tanácsai, tanulságai talán nem is fejezhetőek ki pénzben. Te mit kérdeznél egy milliárdostól? Milyen gyakran van lehetőséged, hogy szemtől szemben ülj egy vérbeli üzletemberrel és tanulj a sikereiből?
Ádám Attila - Reflexshop Kft.,tulajdonos
Kaszás Attila - Viwa vitaminwater, CEO
Csereklei Zoltán - Pelenka.hu, CEO
moderátor: Zabari István - LUMENET, alapító-tulajdonos.
Mi a különbség az e-commerce konverzióoptimalizálás és a Digitális Ügyfélélmény Optimalizálás között? 2021-es trendek: miért nem működik már az 1-fázisos értékesítés? Mit és hogyan teszteljünk a jobb eredményekért? Konkrét esettanulmányok: mit tanultunk az Ecommerce Revolution webáruházain keresztül?
Zilahi Krisztián online marketing szakértő és konverzió specialista, az Ecommerce Revolution szakmai mentora. Az online marketing a szenvedélye. Amolyan fanatikus fenegyerek, aki nem csak dolgozik benne, hanem tanítja is, valamint folyamatosan tanul, hogy mindig naprakész legyen. 15 nemzetközi minősítéssel és szakvizsgával rendelkezik, ahol 1564 órát fejlesztette magát, és jelenleg több mint félszáz weboldalt és webáruházat menedzsel. Az előző mondatból is látszik, hogy mindent mér. A megtervezett és felépített sales funneleket, online marketing kampányokat és SEO - stratégiákat még nem számolta össze, de büszke arra, hogy a megbízóinak 30%-os többletbevételt generál ugyanabból az erőforrásból, amit eddig marketingre költöttek. Célja, hogy a magyarországi KKV-knak segítsen abban, hogy az internet nyújtotta fantasztikus lehetőségekből profitálva, egy új szintre emelhessék az online marketingjüket, és ennek köszönhetően a bevételeiket is. Elhivatott a Digitális Ügyfélélmény Optimalizáció mellett.
A vírushelyzet nagyon érthető analógiát teremtett a demotiváltság megértésére. A demotiváltság olyan, mint egy vírus: vannak tipikus, felismerhető fizikai tünetei, hasonlóképp láthatatlanul terjed a szervezetben, óriási károkat okoz a gazdaságban, lekövethető, ki kinek és hogyan adja át. Sőt az is érthetővé válik, hogyan okozhat demotiváltságot egy ember a csapatban. A legnagyobb tanulság, hogy a céges vezetők az első számú demotiváltság vírushordozók a munkatársaik számára. Mit tud tenni a vezető saját motivációkészségének fejlesztéséért, és hogyan tudja kihozni a csapatából a legtöbbet?
Czagler Zsuzsa a VIP Coaching Center Kft. ügyvezető igazgatója, Motivational Maps szakértő és akkreditáló tréner. Egyéni, vezetői, csapat és szervezetfejlesztéssel foglalkozik. Az a dolga, hogy tudatosítsa az emberekben, hogyan lehetnek motiváltabbak mind egyénileg, mind csapatokban, mind a teljes szervezet szintjén. Mind a vezetőkben, hogy felismerjék és mozgósítani tudják a csapatban levő, még kihasználatlan motivációs energiákat.
Miért legyünk jelen az Instagramon? Hogyan alakult át a felület 2020-ban, és milyen trendek és újdonságok várhatóak 2021-ben? Megtudhatjuk, kinek, és hogyan érdemes kiaknázni ezen a felületen a lehetőségeket 2021-ben, annak érdekében, hogy az Instagram is egy hatékony eszköz legyen a vállalkozások marketing stratégiájában.
Berki Zsolt az MBM Solvers társalapítója, valamint az első magyar nyelvű Instagram marketing könyv társszerzője, a hazai KKV marketing konferenciák állandó előadója, marketing tanácsadó és az MBM Business Club marketing mentora.
A hölgyek hatékony eléréséhez ad segítséget, 2021-es trendek és újdonságok saját tapasztalataival, és ügyfelei esettanulmányaival.
Barna Alexandra a szépségszakmák marketing specialistája vagyis a női célcsoport mindentudója. A Beauty Marketing Experts, saját marketing ügynöksége, jelenleg a legismertebb szépségszakmai körökben.
Közel egy évig App+Web property néven volt elérhető béta termékként, végül a Google Analytics 4 nevet kapta. Teljesen új alapokra helyezi a digitális analitikát, több ponton egyszerűsít, de sok más helyen új dolgokat kell megtanulni hozzá. Ja és egyáltalán nem kötelező, hogy legyen cégünknek mobil appja is a webes jelenlét mellett. Miért hívta a szakma sokáig GA v2-nek? Miben kapunk mást az eddigiekhez képest? Mi marad a régi?
Geiger Tamás a JabJab Online Marketing csapatának vezetője .12 éve foglalkozik PPC-vel, ennél is több éve analitikával, az elsők között vetette bele magát a tag manager rendszerek mély bugyraiba. Mérnök informatikusként végezett szoftvertechnológia szakon, a mai napig igyekszik kombinálni programozói tudását és a vállalkozóként szerzett üzleti és marketing tapasztalatait.
A pandémia egyes webáruházaknak az aranykort, másiknak a csökkenést hozta el. Mi a tapasztalat így közel 1 év távlatából? Mi az, amit a "győztesektől" lehetett tanulni, akik átlagon felüli növekedést is el tudtak érni? Ezekről fog szólni ez a saját magyar ügyfélkör tapasztalatain alapuló előadás!
Deli Norbert a HD marketing digitális ügynökség szakmai vezetője. 2007 óta foglalkozik napi szinten online marketinggel, azon belül is performance eszközök menedzselésével. Az évek alatt több mint 4 milliárd forint elköltésében segédkezett, amit kkv-k és márkák hirdetésére használtak fel, így ismeri az összes lehetőségét a Google Ads és a Facebook rendszereinek. 16 fős csapatával mindig keresik az új lehetőségeket és az ügyfelek növekedésének támogatását.
Sokan kipróbálták, volt akinek sikert hozott és olyan is aki megégette magát - az influencer együttműködésekről sokféle a tapasztalat. Sápi Márton 2021-es trendeket bemutató előadásában bemutatja, milyen influencer stratégiát ajánl a különböző marketing célok megvalósításához.
Sápi Márton a Star Network értékesítési vezetője.
A 2020-as év tapasztalatai, 2021-ben várható trendek. Hogyan fog változni a vásárlói viselkedés 2021-ben, nemzetközi, és hazai tapasztalatok, kutatások alapján. Milyen módon kell 2021-ben jelen lennie egy vállalkozásnak ahhoz, hogy eredményes legyen. Esettanulmányon keresztül egy sikeres offline-ból online "terepre" integrálás bemutatása, avagy hogyan mentettünk meg 150 munkahelyet? Gyakorlati tanácsok, hogy sikeres legyen a vállalkozásod számára az új év.
Nebehaj Vanda Mazuri Marketing Kft.CEO. 15 éve az online marketing, és az offline online felületekre történő átültetése érdekli, 5 éve már a saját vállalkozásán belül. Célja a kis és középvállalkozások számára egy jól funkcionáló, eredményes online jelenlét létrehozása.
A vásárlói bizalom elnyerésének fortélyai. Az üzleti eredményességedet elsősorban nem az garantálja, hogy milyen termékkel foglalkozol, vagy milyen céget képviselsz, hanem az, hogy milyen kapcsolatokat tudsz felépíteni, és a kapcsolataidban milyen mértékben tudod elérni, hogy bízzanak abban, amit kínálsz. A mostani helyzetben ez lehet a sikered kulcsa! Kíváncsi vagy hogy milyen eszközök, praktikák, kifinomult és hatékony módszerek vannak a kapcsolatok kezdeményezésére? Tudni szeretnéd, mit tegyél, hogy bízzanak benned? Segítségre van szükséged abban, hogyan tedd értékessé, és hogyan őrizd meg a kapcsolataidat? Neked is fontos visszaszerezd elveszett ügyfeleidet? Érdekel, hogyan működj együtt másokkal a kölcsönös eredményesség érdekében? Akkor Te az én emberem vagy! Olyan szemléletmódot kínálok Neked ebben a megváltozott piaci helyzetben – gyakorlati tippekkel és fortélyokkal –, melyekkel akár már másnap eredményt érhetsz el! Ne feledd minden fejben dől el!
Tonk Emil Tonk Emil sajátos stílusával, páratlan szemléletmódjával közel 30 éve az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Számtalan díj és elismerés birtokosa. Az Üzleti Patika könyvsorozat és közel 60 hanganyag szerzője. Tréningjeivel és tanácsadó munkájával kis- és középvállalkozások sokaságát segítette már sikerhez. Elkötelezett munkájáért a 3 évvel ezelőtti Marketing Fesztiválon életműdíjjal jutalmazták. Dr. Hogyan-ként emlegetik, hiszen nem csak azt tanítja, hogy mit kell csinálni, hanem azt is, hogy hogyan. Tonk Emiltől olyan azonnal alkalmazható gyakorlati tanácsokat kapsz, amivel már akár másnap eredményeket érhetsz el.
Tudsz leadeket szerezni, de mostanában lassabban megy az ügyletek lezárása? Nehezebb. motiválni a csapatodat, mint korábban? Megváltoztak a körülmények és kíváncsi vagy, hogy 2021-ben hogyan tudod a legnagyobb vezetői támogatást adni a csapatodnak? Ebben az előadásban egy olyan sales vezetői rendszerrel ismerkedhetsz meg, amely mindezekre választ ad és segít elkerülni a 3 legnagyobb sales vezetői hibát - hiszen minden a vezetőn áll vagy bukik!
Lippner Tamás több, mint 20 évig vezetett értékesítési vezetőket olyan cégeknél, mint a Citibank, a Sberbank és a Vodafone. Épített 700 fős üzletkötői csapatot, vezetett 300 fős bankfiók hálózatot és tartozott hozzá call center, inside sales csapat, online értékesítés és stratégiai együttműködések. A Sell & Speak alapítójaként értékesítési csapatok eredményességét növeli és sales vezetőket támogat egy profi vezetői rendszer kialakításában.
A Service Design a tervezési eszközök gyakorlati és kreatív felhasználása azzal a céllal, hogy szolgáltatásokat hozzunk létre vagy fejlesszünk. Az a tevékenység, mely összehangolja az embereket, az infrastruktúrákat, a kommunikációt és az anyagi összetevőit egy szolgáltatásnak, hogy értéket teremtsen minden érintett számára, jól megkülönböztethető márkaélményt építsen (brand experience) és maximalizálja az üzleti potenciált. Ahogyan az a definícióból is kitűnik, a Service Designt azért vetjük be, hogy egy szolgáltatást hozzunk létre vagy fejlesszünk.
Káli György a Humanize társalapítója, 10+ éve foglalkozik kommunikációval és 5+ éve vezet design thinking, service design projekteket. Emellett a Service Design Day főszervezője és a Virtual Agile Community of Practice konferencia társszervezője. Google Design Thinking tréner, Founder Institute Hungary mentor és a MagentaKraft stratégiai tanácsadója.
Előadások, kapcsolatépítés online
17.900Ft + ÁFA
Csatlakozz bárhonnan: Csak internetre és egy böngészőre van szükséged!