Magyarország legnagyobb, KKV-marketingtrendeket bemutató üzleti fesztiválja
Budapest | 2023. január 19.


Üzleti évnyitó a kis- és középvállalkozások vezetőinek, marketing döntéshozóinak, vállalkozóknak! - 2014 óta.
Készülj fel velünk Te is a 2023-as év kihívásaira, ismerd meg elsőként a legújabb üzleti és marketing-trendeket, változásokat!
1500+
döntéshozó
50+
kiállító
30+
előadó
100+
új kapcsolat
ELŐADÁSOK
08:30 - 09:00
MiniCRM 3. terem
Nebehaj Vanda

Marketingtervezés, marketing stratégia - egy új termék piaci bevezetése tükrében.


A marketing alapja a tervezés és a stratégia, amennyiben új terméket, szolgáltatást tervezünk bevezetni. Ezek nélkül hamar összeomolhat az új márka, nem hozhatja a kívánt eredményt, és inkább csak elégedetlen vásárlókat hozhat. Több éves szakmai tapasztalatommal szeretnék most segíteni, és elmondani azokat a technikákat, amivel stabilan tudsz kezdeni, vagy akár felhasználhatod újrakezdéshez is.

Nebehaj Vanda szakmai vezető. A Mazuri Marketinget 2016-ban alapították azzal a céllal, hogy minden vállalat teljeskörű marketing megoldást találjon, ami túlmutat egy-egy kampánykezelésen. Hisznek az etikus hozzáállásban, a pozitív kommunikáció és a folyamatos fejlesztés erejében. Ma már az EU több országában is szolgáltatnak három idegen nyelven, és több száz projektet kezelnek havi szinten. Szakmai vezetőként, és alapítóként is elsődleges céljának tekinti minden rá bízott vállalatot sikerre vinni a marketing erejével.

09:05 - 09:35
MiniCRM 3. terem
Egerszegi Krisztián

Vállalkozásból - vállalat: a szervezettség és a naggyá válás művészete?


Hamarosan...

Egerszegi Krisztián egy 1,5MrdFt árbevételű IT biztonsági céget épített, az adatszivárgás elleni védelem magyarországi bevezetésével 2008 végétől. Az új piaci szegmensben 3 év alatt lett piacvezető a cég. A legnagyobb segítség a rendszerben való gondolkozás volt, aminek segítségével és a megfelelő támogató eszközökkel ki tudott törni a folyamatos napi tűzoltásból és a cég fejlesztésére fordíthatta az idejét, ami már önállóan is működni tudott. 2016-tól 100%-ban a MiniCRM Zrt-re fókuszál, ahol sikerült a KKV felhő alapú CRM szolgáltatás piacán vezető szereplővé válni Magyarországon. Kiemelt figyelmet fordít a piac edukációjára, rengeteg workshopot tart és a legfontosabb konferenciákon ad elő értékesítés, cégfejlesztés témában. A víziója, hogy olyan céget építsen, ami a Közép-Kelet-Európai régió első számú szereplője lesz ezen a piacon.

10:05 - 10:35
MiniCRM 3. terem
Lévai Richárd

Közösségi média stratégia 2023 - Facebook, Instagram, TikTok.


TikTok, YouTube, Facebook, Instagram, LinkedIn. Posztok, videók, podcast-ek, chatbotok... elveszünk a sok platform rengeteg lehetősége között. Hogyan tudja egy vállalkozás egy fenékkel megülni úgy az összes platformot, hogy abból eredmény legyen, ne pedig küszködés és időpazarlás? Hogyan tudjuk elérni azt, hogy minél több platform segítsen a vevőszerzésben, a kapcsolatok erősítésében és a márka építésben?

Lévai Richárd az üzleti eredményeket szállító közösségi marketing specialistája, több marketing könyv szerzője, a hatékony online marketinget és korszerű adatvédelmi megoldásokat egyaránt nyújtó Liftup Kft. ügyvezetője és egyik tulajdonosa. Az első szakember Magyarországon, aki tagja volt a hivatalos Facebook Marketing Partner programnak. 2015-ben a magyar kommunikációs szakma véleményvezér toplistáján az első háromba került a Diktio Labs kutatásában, 2016-ban a VOSZ az Év Vállalkozója díjával tüntette ki. 2019-ben a Telekom megbízásából készített B2B influenszer toplistában a TOP10-be került. Referenciái között olyan márkák is megtalálhatóak, mint a Robert Bosch, a CEWE Fotókönyv, a Piatnik, az OLX.hu, Tempus Közalapítvány, Siemens, Essity vagy a Central Méidacsoport. Kozossegikalandozasok.hu blogja már tizenkét éve biztosítja a naprakész információkat azoknak, akik bevételt szeretnének a közösségi médiából. Közösségi konditerem képzésein már több, mint 1000 marketinges és cégvezető fejlesztette tudását. Vállalkozóknak, marketing szakembereknek és ügynökségeknek is segít a sikert biztosító, naprakész tudás megszerzésében és fenntartásában A Liftup Social Media Hub keretein belül.

10:40 - 11:10
MiniCRM 3. terem
Berta Gergő

Válságálló marketing eszköztár 2023.


A 2022-es év a legnagyobb marketing piaci változásokat hozta. Ma már nem egy-egy eszközben, hanem 360 fokos marketingben kell gondolkodnunk. Azokat a TOP online pénztermelő eszközöket mutatom be esettanulmányokon keresztül, melyeket a növekedésed során alkalmaznod kell, legyen szó weboldal/webáruház építésről, PPC kampányokról, SEO-ról vagy e-mail marketingről. Ha úgy érzed, hogy el vagy veszve az online profittermelés világában, nem éred el azokat a bevételeket, amiket kitűztél vagy a már jól működő business modelled szeretnéd magasabb szintre emelni, új stratégiát kialakítani, akkor ez az előadás neked szól!

Berta Gergő a Maximum Business Kft. ügyvezetőjeként az elmúlt években több mint 1.000 vállalkozást, 8500+ weboldalt/webáruházat és 20.000+ Facebook, Google hirdetést láttam felépülni vagy éppen elbukni, mindezt 7 országban az induló vállalkozásoktól a piacvezető cégekig.

11:15 - 11:45
MiniCRM 3. terem
Lakatos Zsófia

Hogyan építsünk márkát 2023-ban.


Hamarosan...

Lakatos Zsófia, a Magyar PR Szövetség korábbi elnöke és Örökös Tagja, az Emerald PR alapító-tulajdonosa és ügyvezetője, kiemelt szakterülete a hírnévmenedzsment, márkaépítés és a kríziskommunikáció. Karrierjét újságíróként kezdte az RTL KLUB-nál, majd 8 évig a Capital Communications-nél dolgozott, négy évet igazgatói pozícióban. 2007/2008-ban a Környezetvédelmi Minisztérium klímaváltozás elleni kampányának pr-vezetője volt, 2008-ban nevezték ki a Hill+Knowlton ügyvezető igazgatójának. 2015-ben megalapította saját ügynökségét. Elismert fenntarthatósági szakértő, rendszeres előadója a témában rendezett hazai és nemzetközi konferenciáknak, több egyetemen oktat. Könyve „Corporate Social Performance in Emerging Markets” címmel 2013-ban jelent meg Londonban. Az országban elsőként kapta meg a Fenntarthatóság Szakmai Követe díjat. A Superbrands Bizottság, a Green Brands zsűri és a WCFA Global Advisory Board tagja, a Levegő Munkacsoport és a Budapest Klub vezetőségi tagja. Az Emerald PR mellett a Válság112, a Business Sustainability Program és a Smaragd Akadémia tulajdonosa. 2021-ben Magyarországot képviselte a Davosi Világkommunikációs Fórumon.

12:15 - 12:45
MiniCRM 3. terem
Matykó Noémi

Facebook hirdetési stratégia 2023-ban: Meztelen nőt a képre?


Van-e új a nap alatt 2023-ban a Facebook (Meta) háza táján, ha hirdetésekről van szó? Mire kell fókuszálni: az új trendekre, a célzásra, netán a tartalomra? Milyen módszerekkel lesz hatékonyabb a hirdetésed, hogyan tudsz több vásárlót elérni kevesebb pénzből? Az előadáson gyakorlati ötleteket kapsz a fentiekre, a marketingpszichológia legújabb eredményeinek figyelembevételével.

Az első vállalkozásomat 6 évesen alapítottam, mikor a szüleim beírattak egy gyöngyfűző tanfolyamra: másnapra már az összes szomszéd az általam rajzolt katalógusból tudott gyöngyékszereket rendelni. A sikerem a gyártás lassúsága miatt mérsékelt volt, de valahol ott indult a marketinges pályafutásom. Ezután kommunikációt végeztem az ELTE-n, majd marketinget a Corvinuson, dolgoztam ügyfél oldalon, nonprofit szférában, dolgoztam más ügynökségében, mígnem 25 évesen saját online marketing ügynökséget indítottam. Célul tűztem ki, hogy egy jól működő, etikus céget hozzak létre, akivel és amiben büszkeség együtt dolgozni: így jött létre a Chiro. Azóta többezer kampányt vittem sikerre, sokszáz millió forintot elhirdettem, és nagyjából 200 hazai céggel dolgoztam együtt, miközben rendületlenül előadok, tanítok az ELTE-n és egyéb szervezetekben.

12:50 - 13:20
MiniCRM 3. terem
Bay Áron

A Google Ads algoritmusa elveszi vagy megkönnyíti a munkánkat? A Performance Max kampánytípus használata és optimalizálása a gyakorlatban.


A Performance Max kampánytípus 2022-ben átvette a korábbi Smart Shopping kampánytípus helyét, ezzel jelentősen felkavarta az állóvizet a Google Ads hirdetési rendszerében. Van, akinek érdemi javulást hozott a feed alapú kampányoknál de sok esetben a korábban jól működő és bevétel termelő kampányokat teljesen tönkretette. Az előadásomban példákon keresztül bemutatom milyen stratégia mentén érdemes átalakítani a korábbi kampány struktúrákat, hogyan illetve mennyi ideig kell tesztelni ezt a kampánytípust és milyen optimalizációs illetve skálázási lehetőségek merülhetnek fel az e-commerce területen.

2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 13 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 3 milliárd Ft PPC költést kezelt és 350+ digitális analitika projekten dolgozott, többek között a Schiller Autó Család, a BioTechUSA, a Studio Moderna, a MOME és a Biggeorge Property kampányaiban. 2013 óta a Google Regional Trainer státusz birtokosa, a Corvinus, a BGE és az ELTE korábbi óraadó oktatója. Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.

13:25 - 13:55
MiniCRM 3. terem
Sárospataki Albert

Az előfizetéses üzleti modell jelene és jövője.


A BIllingo a több mint 160ezer felhasználójával az egyik legnagyobb B2B előfizetéses modellt építette meg Magyarországon. Az előadáson közelről ismerhetjük meg a megújuló előfizetéses üzleti modell előnyeit, buktatóit, jelenét és jövőjét. Hallgassd meg Albertet, aki kézzelfogható példákon, esettanulmányokon keresztül magyarázza el a bevezetési és működtetési ismereteket, valamint az előfizetések növeléséhez ad hasznos tippeket és trükköket.

Sárospataki Albert, a Billingo online számlázó alapítója és vezérigazgatója 8 év alatt a magyar B2B szektor egyik legjelentősebb online szolgáltatójává építette a márkát, amelyet napjainkban már több mint 160ezer vállalkozó használ a mindennapi munkájához. 17. helyet foglalja el a legmeghatározóbb hazai digitális szakembereket összesítő rangsorban, a 2022-es “TOP 50 digitális szakember” listán, valamint a 3. helyet az alapító-innovátorok ranglisán. A Vállalható Üzleti Kultúráért nagyköveteként maximálisan elköteleződött a vállalhatóság, a hosszú távon és érték alapon történő működés mellett. Víziója, hogy olyan szolgáltatásokat hozzon létre, amelyek minél több területen tudják jelentősen egyszerűsíteni a vállalkozások életét és maradandó hatást tudjon biztosítani a vállalkozói versenyképesség növelésében. Több, a hazai piacon úttörő és piacformáló újítás bevezetése fűződik a nevéhez, amelyek a banki és fintech piacon is kiemelkedőek. Innovációban nem ismer korlátokat, és folyamatosan olyan ötleteken dolgozik, amelyek azonnal reagálnak a jelen kor gyorsan változó kihívásaira. Szenvedélyesen kutatja az új irányokat és automatizálja az időrabló feladatokat, amivel még több időt, átláthatóságot és soha nem tapasztalt hatékonyságot adhat a folyton időhiánnyal küzdő vállalkozók és könyvelőik kezébe. Kiemelkedő erőssége, hogy rekordsebességgel méri fel és reagál a piaci igények gyors változásaira, és cége szolgáltatásaival nem követi, sokkal inkább diktálja az újító trendeket. Albert a minőség és innováció elkötelezett híve. Folyamatosan képzi magát magánemberként és üzletemberként egyaránt. 3x Az Év Marketingaktív Vállalkozása fődíjjal, 28x Marketing Diamond Awards, 2x MagyarBrands és 13x Az Év Honlapja díjjal is kitüntették. 2021-ben a Szerethető Munkahelyek Díjat is elnyerte, valamint a Pénzügyminisztériumban átvette az Év Technológiai Megoldása minőségi díjat is. 2022-ben pedig a Digital Hungary, ″Az Év Példaképe Díj″-jal ismerték el cégvezetés kategóriában az olyan kiemelkedő és maradandó teljesítményéért, amely példaképként szolgálhat mások számára is.

14:00 - 14:30
MiniCRM 3. terem
Berényi Konrád

E-mail marketing, szakmai blogolás, mit érhetünk el a tudatos tartalommarketinggel?


Nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani. Ehhez pedig ki kell használni minden eszközt, amit néznek azok, akik felé jók akarunk lenni. A tartalommarketing erről szól: megmutatni, mihez értünk, miben vagyunk jók, mit kap tőlünk az, aki hozzánk fordul. És nem elég egyszer megszerezni a figyelmet, azt fent is kell tartani. Ennek viszonylag olcsó eszközei az e-mail marketing és a közösségi média jelenlét is. Az előadásomban szó lesz arról, milyen eszközökkel kiket érdemes elérni, és mit kell ahhoz tennünk, hogy ne csak jók legyünk, de azt lássa is mindenki.

Berényi Konrád a Wekerle és az Edutus egyetemeken marketinget oktat, főállásban online marketing ügynökség vezető tanácsadója, szakmai vezetője. Marketingkonferenciák rendszeres előadója, moderátora.

15:00 - 15:30
MiniCRM 3. terem
Farkas Anikó

Fogyasztói magatartások, vásárlói attitüdök, Google értékelése, ajánlások, referenciák.


Az első lépés egy vállalat kommunikációjának elindításánál hogy meghatározzuk a célközönséget, és hogy pontosan definiálni tudjuk: mit akar a vevő. Erre keressük a választ, és az előadásomban segítek megérteni a fogyasztók viselkedését az online adatok tükrében.

Hosszú évekig kis- és középvállalatoknak végeztem marketing és social media feladatokat, így mindkét oldalról tökéletes rálátásom van a webes folyamatokra. A SentiOne globális kommunikációs vezetőjeként pedig már évek óta elemzem az internet legsötétebb bugyrait a kifinomult webes szöveganalitikai platformunk segítségével. A mai napig lenyűgöz, hogyan tárul fel egy kattintással a net óriási adathalmaza. Megrögzött célom, hogy bevezessem az embereket az online listening adta lehetőségek világába. Hiszen a fogyasztóik véleményének ismeretével tudunk igazán hatékony adatalapú döntéseket hozni.

15:35 - 16:05
MiniCRM 3. terem
Biros Levente

Ne maradj a céged mindenese. Hogyan legyen időd a cégeden dolgozni? Hogyan készítsd elő esetleg a cégöröklést vagy az exitet?


A "vállalkozó evolúciója” felmérésünk szerint, Magyarországon a legtöbb vállakozó a “Mindenes” korszakba ragad. Mindent is ők csinálnak a cégükben. Minden szál hozzájuk fut be. Mindenért személyes ők felelnek. Mikromenedzselik a vállalkozásukat ezért nem tudnak előrébb jutni, fejlődni. Én is így tengődtem több mint tíz évig és meg is lett az eredménye (eredménytelensége). Majdnem csődbe mentem. Ma már tudom, hogy ez a korszak egy vállalkozónak csak egy állomás, de nem a végállomás.

Előadásomba, szokás szerint csak saját 26 éves vállalkozói tapasztalataimat hozom. Arról fogok beszélni, én hogyan tudtam szemléletet váltani, milyen új gondolkodásmód kellett ahhoz, hogy feljebb kerüljek a vállalkozó evolúciójában először a szervező majd a vezető végül a befektető korszakba, ami gyakorlatilag az Exit egyik formája. Ma már csak olyannal foglalkozom amit nagyon szeretek csinálni és jó is vagyok benne. Nincsenek határidős feladataim, évente 11 napot járok be az irodába.

Ígérem, rengeteg homlokrácsapást fogsz átélni ha meghallgatsz. Semmi elméleti bullshit, helyette segítek a korszakváltásban. Mindenesből-szervező. Ez a következő szint.

Te emlékszel miért lettél vállakozó? “Szabadság” Na ezért ne maradj a céged mindenese...

Biros Levente, aki vidéki cukrászból lett 1997-ben cégvezető, aki a válságban egyszer már majdnem csődbe ment, de 2009-ben a mínusz negyven millióból egy szemléletváltással felállt, és idén már egy 5 milliárdos árbevételű, rendkívül nyereséges, etikus, pécsi székhelyű online céget, az Onlinemárkabolt Magyarország Kft-ét tudhatja magáénak. Magyarországon minden 8-10. neten eladott mosógépet náluk vásárolják, így az Onlinemárkabolt ma már az ország legnagyobb háztartásigép webáruháza.
Alapelve a „Mindig Többet Adni” a munkatársaknak, vevőknek, partnereknek, családnak, az országnak.
Munkáját, társadalmi szerepvállalását, 2018-ban az “Év vállalkozója” díjjal is elismerték, melyet a pénzügyminiszter személyesen adott át neki.
Jelenleg már nem ő vezeti a cégét, mert rá jött, hogy már ő a cége fejlődésnek a gátja. Egy közel ötven fős, rendkívül lelkes és összetartó csapat működteti a vállalkozást egy cégvezetővel, igazgatókkal az élükön. Levente már csak évente 11 napot jár mogyoródi otthonából a pécsi székhelyű cégébe, amikor a vezetőivel átbeszélik az újításokat és az eredményeket, mert rá jött, hogy ő az innovációban a stratégiában tud a legtöbbet nyújtani a cégének.
Felszabadult idejében társas vállalkozásokat alapít lelkes fiatalokkal, mely cégekben befektetőként, tanácsadóként, mentorként tevékenykedik csak.
Mostani életviteli gondolkodása: "Egész évben nyaralok, közben dolgozom, tanulok és segítek vállalkozóknak”. “Szemléletváltó” elnevezésű mentor programjában, saját hibáin, mostani gondolkodásmódján keresztül segít elakadt vállalkozóknak továbblépni a holtpontról. Víziója, példát mutatni a Magyar vállalkozóknak egy etikus, magánéletben is tartalmas, színes, gazdag, SZABAD vállalkozói élethez.
2021 szeptemberében “Mindig Többet ADNI” címmel jelent meg életrajzi könyve, melyben 52 szemléletváltó tanulságon keresztül, kendőzetlenül beszél és beszéltet rögös, kudarcoktól is gazdagított életútjáról. Levente három gyermek édesapja.

08:30 - 09:00
SimpleBusiness 9. terem
Barna Gergely

Cégarculat, termékarculat jelentősége válság idején


Napjainkban a jó design fontosabb, mint valaha. Soha nem volt még nélkülözhetetlenebb eszköz egy stabilitást, bizalmat sugalló márka arculat, mint 2023 lesz. Az emberek figyelme nagyon rövid, és tele vannak előítéletekkel, félelmekkel. Hajlamosak vagyunk mindössze néhány másodperc alatt véleményt alkotni egy másik személyről egyetlen látott fénykép alapján: szimpatikus, hiteles, megbízható, profi? Vajon amikor a fogyasztóid először találkoznak a termékeddel, weboldaladdal, marketing kampányoddal milyen benyomást kelt bennük? Bevált branding módszerek a vizuális kommunikáció eszközeivel.

Gergő 2007 óta foglalkozik a reklámgrafika és a vizuális kommunikáció számos szakterületével. Mester szintű terméktervező mérnökként komplex rálátása van az elképzeléstől megvalósulásig a branding teljes folyamatára, amit évekig oktatott az ÓE és BME hallgatói számára. Az elmúlt időszakban saját kreatív márkaépítő stúdiót, a Barna Design Kft-t vezeti. Több száz márka vizuális megjelenésében segített a KKV szektortól a multikig. Számos nemzetközi és hazai design díj tulajdonosa, mint az RGB Design Award, Hungaropack vagy a European Product Design Award. Mottója, hogy a design mindaddig művészet, amíg nem termel profitot.

09:05 - 09:35
SimpleBusiness 9. terem
Dávid Ádám

Landing oldal, sales page.


A landing oldal egy weboldal olyan aloldala, ahol általában egy űrlap segítségével információt szeretnénk begyűjteni a látogatótól. Értékesíthetünk, feliratkozókat gyűjthetünk, bemutathatjuk aktuális és időszakos ajánlatainkat. Az ma már természetes kell legyen, hogy mobilbarát, könnyen kezelhető, értékes tartalmú egy landing oldal, azonban nem mindig elegendők az “alapvető” összetevők a sikerességhez. Gyakorlati tapasztalatainkat gyűjtöttem össze, hogy az előadást meghallgatók tudják, hogy mik a legfontosabb elemei egy jól működő oldalnak.

Dávid Ádám a landing oldalak specialistája. A weboldal látogatók elemzéséből folyamatosan egyre több adatot és tapasztalatot tudnak meg a mai magyar felhasználók szokásairól. Ádám a marketing megszállotja 2017 óta, ezért alapította a Kiszervezett Marketing Kft.-t is. Több egyetemen tartott már előadást, többek között: Óbudai Egyetem, BME, BGE, ELTE.

10:05 - 10:35
SimpleBusiness 9. terem
Kaszás Péter

A munkatársak motivációjának fenntartása válságban.


Az előadásból megtudhatod, hogy
- miként tudod kamatoztatni a motiváció pszichológiáját,
- milyen lehetőségeid vannak a pénzmotiváción túl,
- milyen eszközökkel tartható fent a munkatársak motivációja olyankor is, amikor nehéz idők vannak,
- vezetőként mire figyelj saját magaddal kapcsolatban, hogy fent tudd tartani a saját motivációdat és hitedet.

Tanárként végzett, majd pedagógiai, pszichológiai témában a tanulási motivációk terén folytatott kutatásokat. 2004-től több száz hazai kis- és középvállalkozás szervezetfejlesztési és vezetőképzési programját irányította. Vezetéspszichológiai szakértőként a munkatársak viselkedését, a motivációjuk fenntartásának lehetőségeit és a cégen belüli együttműködést kutatja. Olyan nagysikerű vezetői könyvek szerzője, mint a Beosztottból szövetséges vagy A motivált munkatárs létezik. Évente több száz vezetői viselkedéselemzést végez, több tucat vezetői fejlesztő programot tart, továbbá számos konferencián kap felkérést szakmai előadásra.

10:40 - 11:10
SimpleBusiness 9. terem
Csertán Ákos

A tudatos vásárlás mítosza


Kevés dolog befolyásolja olyan kevéssé a vásárlói viselkedésünket, mint a tudatos döntéseink. A vásárlói szokások elsőre kaotikusnak és véletlenszerűnek tűnnek, de valójában felfedezhetők benne mintázatok: mindenki ugyanúgy irracionális. Egy gazdasági válságban azt hihetnénk, hogy mindenki megfontoltabban költi a pénzét, de ennek sokszor éppen az ellenkezője igaz - a válságok csak felerősitik az amúgy is irracionális viselkedésünket.

Digitális termékszakértő, designvezető, stratéga, designoktató, TEDx előadó, több mint 15 éves tapasztalattal. Az Atlas, Rise! kreatív közösség alapítójaként nemzetközi vállalkozásokkal, NGO-kkal és startupokkal fejleszt hatásvezérelt termékeket, szolgáltatásokat a digitális térben. Több mint 20 nemzetközi kreatív- és design díj birtokosa, a MOME ’Business of Saving the World’, MOME ID és a MOME Interaction Design Master képzésének oktatója.

11:15 - 11:45
SimpleBusiness 9. terem
Lippner Tamás

Miért fontos a sales és marketing együttműködés különösen válság alatt?


Az értékesítés nem egyenlő a marketinggel. Ez két külön szakma, érdemes megérteni, hogy melyiknek mi a szerepe, hogyan tudja ez a két terület támogatni egymást és milyen alapelvek mentén lehetünk sokkal eredményesebbek az új ügyfélszerzésben és a bevételünk növelésében.

Lippner Tamás 20 évig vezetett több száz fős értékesítési csapatokat olyan cégeknél, mint a Citibank, Sberbank és a Vodafone, valamint 5 éve tart sales tréningeket kis- és középvállalkozások vezetőinek és értékesítőinek. Több, mint 400 tréningnappal a háta mögött és 25 év értékesítési és vezetői tapasztalattal Tamás pont azt a gyakorlatias támogatást adja, amelyre szükség van a fejlődéshez, mindezt izgalmas és szórakoztató formában.

12:15 - 12:45
SimpleBusiness 9. terem
Geiger Tamás

Hogyan találd meg a saját mérőszámaidat és mit mérj? + Mire jó az új GA4?


Triviális mérőszámokat találni nem nehéz, de vajon milyen látogatói statisztikánk lehetnek Google Analytics 4-el és ezekből hogyan keletkezhetnek új, izgalmas mérőszámaink? Hogyan emelhetjük a Google Analytics 4 használatát új szintre, ahol a weboldal konverzió utáni történésekből is visszatáplálhatunk fontos eseményeket?

A JabJab Online Marketing operatív vezetője, 2006 óta foglalkozik webanalitikával, digitális analitikával, 2008 óta PPC hirdetésekkel. Szoftvertechnológia szakon végzett, munkája során igyekszik ötvözni az elmúlt években szerzett üzleti és marketing tapasztalatait programozói múltjával. Rendszeresen oktatja a Google Analytics és Google Tag Manager használatát ismert hazai márkáknak és más ügynökségek szakembereinek is.

12:50 - 13:20
SimpleBusiness 9. terem
Kovács Balázs

Probléma vs termék fókuszú marketing kommunikáció.

13:25 - 13:55
SimpleBusiness 9. terem
Káli György

Ügyfélélmény növelés praktikái


Hogyan tudjuk egyszerű eszközökkel növelni a visszatérő vásárlók számát, optimalizálni a kiszolgálási folyamatainkat és egyúttal erősíteni a cégünk által nyújtott márkaélményt?

Káli György tíz éve foglalkozik kommunikációval vállalati és ügynökségi oldalon, melyből hat éve digitális marketing stratégia-építés a specialitása. Jelenleg fogyasztó iélmény- (CX-) dizájn, munkavállalói élmény- (EX-) tervezés, illetve a digitális transzformáció állnak szakmai érdeklődése fókuszában. Az ügyfélélmény stratégiával, szolgáltatás tervezéssel és UX-UI-al foglalkozó Humanize studio társalapítója.

14:00 - 14:30
SimpleBusiness 9. terem
Nagy Gábor

Hogyan vegyél ki pénzt a LinkedInből?


A Linkedin 20 éve piacon van. Ez nem túl izgalmas... de az már igen, hogyan változott ez a platform álláskereső portálból komoly üzleti lehetőséggé. Ez a téma, amivel foglalkozni fogunk. Megnézzük, hogyan lehet figyelmet kiharcolni és hogyan lehet bevételre váltani ezt a figyelmet.

Nagy Gábor #marketingpunk a betárcsázós-sokáig fennmaradós korszak óta aktív a hazai internet marketing világában. Internetes vállalkozásaiban szerzett tapasztalatára támaszkodva alapította meg saját marketing ügynökségét. Ügyfelei között a hazai KKV cégek mellett megtalálható nemzetközi nagyvállalat és tőzsdei vállalat is. Szókimondó stílusával 2020-ban bombát ugrott a Linkedin állóvizébe és ezzel kezdte el felépíteni saját márkáját a platformon. Vendégelőadóként a Budapesti Gazdasági Egyetemen tart előadásokat márkaépítésről, közösségi médiáról és online marketingről.

15:00 - 15:30
SimpleBusiness 9. terem
Földházi Ágoston

Hatásvadász szavak alkalmazása az online marketingben.


Megdöbbentő…, Szédületes..., Zseniális…! Nem hiszed el…, Óriási fordulat…, Kiderült a titka…! Ugye milyen gyakran olvasod az ehhez hasonló szalagcímeket? Bármennyire is nem szereted a kattintásvadász cikkeket, te mégis rákattintasz és megnézed/elolvasod a tartalmat amit találsz. A kíváncsiság nagy úr az online marketingben is, nézd meg hogyan lehet ezt előnyödre fordítani 2023-ban! Gyere hódítsd meg a közönséged, ismerd meg, hogyan használhatod ezeket a kifejezéseket a közösségi médiás bejegyzésekben, fizetett hirdetésekben, vagy akár TikTok és YouTube videóknál is. Egy Titkos meglepetés is várhat rád az előadás végén...

Földházi Ágoston, Online Marketing Szakértő | Sokéves online és műszaki értékesítésben szerzett tapasztalattal cégvezetőként tevékenykedik a HirdetésPartner Kft.-ben és Divízió vezetőként a Klikkmánia Kft.-ben. Projektmenedzserként mindig előtérbe helyezi a vevői és felhasználói igényeket, több sikeres fejlesztési-értékesítési projektet vezetett korábban. Az Online-digitális világgal több mint 20 éve foglalkozik, átfogó látókörrel rendelkezik a webes megjelenés, marketing és vállalkozásfejlesztés területén is. 2011 óta foglalkozik Google és Facebook Ads kampánykezeléssel, PPC kampányok tervezésével és optimalizálásával. 3. éve a Károli Gáspár Református Egyetemen óraadó oktató, a [Webanalitika alkalmazása a kampányban / Keresőoptimalizálás SEO] és az [Online kommunikációs kampányok menedzselése (Google/Facebook)] kurzusokon.

15:35 - 16:05
SimpleBusiness 9. terem
Papp Gábor

Vissza a jövőbe: a keresőoptimalizálás reneszánsza


A keresőoptimalizálás területén az elmúlt 20 évben az alapok nem változtak. De mindeközben mégis minden megváltozott. Ami jól működött még 2005-ben, az már nem volt hatékony 2013-ban. De a 2015-ös stratégiák sem úgy működnek már 2022-ben. Jogos a kérdés, hogy akkor mégis mi fog működni 2023-ban? Miben kell mást vagy többet csinálni, mint 2022-ben? Mi az, amit még mindig sokan csinálnak, de egyébként már rég nem működik? Mi az, amit (szinte) senki nem csinál, pedig mégis kéne? Az előadás egyszerre lesz múltidéző és jövőbe mutató. Megmutatja, hogy honnan jött a keresőoptimalizálás, hol tart most és hova tart a jövőben!

Papp Gábor online marketing és SEO szakértő, a The Pitch alapítója. Szakterülete a keresőoptimalizálás. Legújabb vállalkozásai a Ship Store hajós bolt és a Lazy Jack hajós és vitorlás iskola.

08:30 - 9:00
SHOPTET E-Commerce
6. terem
Kovács Máté

Digitális payment forradalom - eltűnik a határ az online és fizikai cashless fizetési megoldások között?


A Magyar Marketing Fesztiválon már szokásosnak mondható előadás ezúttal is az aktuális payment piaci trendeket tekinti át. Ezúttal a regionálisan és világszinten vezető payment szolgáltatók innovációs stratégiái kerülnek a fókuszba.
Általánosságban elmondható, hogy egy versenyképes payment szolgáltató ma már számos olyan fizetési megoldással kell rendelkezzen, amelyek kisebb módosítással, vagy akár módosítás nélkül alkalmazhatók egyaránt online és fizikai térben is - gondoljunk akár a QR kód, akár a digitális pénztárca széleskörű felhasználhatóságára. Továbbá peremfeltétel a modularitás, annak érdekében, hogy a szolgáltatást igénybe vevő kereskedő a legegyszerűbben össze tudja válogatni (üzleti és technikai értelemben is) a vállalkozásához illeszkedő payment megoldásokat a payment szolgáltató portfoliójából.
Az előadás során bemutatásra kerül néhány olyan jelenleg is kulcsrakészen elérhető és könnyen implementálható payment megoldás, amely egyaránt alkalmazható online és fizikai környezetben is.

Kovács Máté 2008. óta foglalkozik vezetés-szervezéssel. Kezdetben a szórakoztató- és kulturális iparban, majd a vendéglátás-turizmus területén szerzett menedzsment tapasztalatot. Számos üzleti és tudományos pályázati- és projektmunkában vett részt egyetemi és PhD hallgatói státusza alatt, illetve azt követően is. Megtapasztalta és elsajátította a menedzsment sajátosságait az üzleti, a nonprofit és az állami szektorban. Két évig főiskolai oktatóként adta át elméleti és gyakorlati tudását a hallgatóknak. 2015 óta az OTP Mobil csapatát erősíti, jelenleg senior sales menedzser pozícióban.

09:05 - 09:35
SHOPTET E-Commerce
6. terem
Kerekasztal beszélgetés

E-commerce logisztikai kihívások és lehetőségek 2023-ban.


Résztvevők:
Csereklei Zoltán Pelenka.hu, Ekereskedelmi Akadémia.
Média, marketing és ekereskedelmi szakember. ÜZLETI coach, mentor. Sikeres vállalkozó. Zoltánt 2022-ben PÉLDAKÉP DÍJJAL tüntették ki (Digital Hungary Példakép Díj).
Hitvallása: “MINDEN CÉG OLYAN, AMILYENNÉ A VEZETŐJE TESZI”. A reklámiparban kezdte pályafutását, majd felépítette az 1 millió látogatót elérő Femcafe.hu női portált és megalapította a Femcafe INSPIRÁLÓ NŐK díjat. A médiavállalkozást eredményessé tette, majd egy sikeres exittel kiszállt a cégéből. Az exitet követően az ekereskedelmet választotta újabb cégépítési célpontjának Zoltán. Célkitűzése az volt, hogy a kismamáknak, kisbabás családoknak tudjon segíteni és megkerülhetetlen szereplő legyen a baba-mama szegmensben. Ezt gyorsan elérte, hiszen pár év alatt a Pelenka.hu piacvezető szerepet töltött be a szegmensében. A cég szinte minden számottevő szakmai díjat megnyert és jelenleg is meghatározó szereplője a baba-mama piacnak. A magyar e-kereskedelmi szakma képzésére létrejött Ekereskedelmi Akadémia Kft. egyik alapítója, valamint az E-Commerce Hungary elnökségi tagja, komoly e-kereskedelmi tapasztalattal rendelkezik, számos rendezvény és szakmai konferencia előadója.

Őri Gergely JátékNet.hu-t üzemeltető Modell és Hobby Kft. ügyvezetője.
A közgazdász végzettségű szakember számos kereskedelemben eltöltött év után a Tesco online hazai üzletágának felépítésével és igazgatásával kerül fel a hazai e-kereskedelem térképére. 2015 óta a JátékNet ügyvezetője, minek során a Webáruház a hazai webkereskedelem legnagyobb szereplői közé növi ki magát és számos rangos szakmai elismerésben részesül. A Modell és Hobby Kft.-be történt beolvadással a cég mára mind a nagykereskedelmében, mind a webes kiskereskedelemben a hazai játékpiac meghatározó szereplője.

Táncsis András CEO Boxy Logisztikai Zrt.
Több évig a Magyar Posta termékmenedzsment igazgatójaként, majd ezt követően stratégiai igazgatójaként dolgozott. A MOL Groupnál e-commerce vezetői pozíciót töltött be, jelenleg a Boxy Logisztikai Zrt.-nél pedig vezérigazgatóként dolgozik. Célja, hogy alapozva az eddigi, több mint 10 éves e-kereskedelmi tapasztalatra, egy a régióban is egyedülálló méretű és technológiai színvonalú fulfillment szolgáltató céget hozzon létre, és ezzel megkönnyítse a webáruházak életét, legyen szó raktározásról, csomagolásról, szállításról vagy tanácsadásról.

Perényi András Webshippy Co-Founder & CEO
Ötletember, sorozat vállalkozó, online marketing és kreatív stratéga, hobbi chef. Korábban az Insomnia Reklámügynökség társtulajdonosa és kreatív igazgatója volt, majd pár évig külföldön is dolgozott egy digitális útikönyv applikáció motoron, az iLandGuide-on. Számos sikeres webshop felfuttatása után vágott bele az e-kereskedelem egyik legkomplexebb kihívásának, a rendeléskezelés nehézségeinek megoldásába. A Webshippy-t 2016-ban alapította Vorobcsuk Zoltánnal közösen, amely azóta a magyarországi e-kereskedelmi piac legjelentősebb fulfillment szolgáltatója. Jelenleg egy olyan nemzetközi fulfillment hálózat kiépítésén dolgozik, amely a legnagyobb akadályokat hárítja el a webáruházaktól a nemzetközi piacra lépés érdekében.

10:05 - 10:35
SHOPTET E-Commerce
6. terem
Burka Szilvia és Hernádi Gábor

Webáruház üzemeltetési hibák, amik halálosak lehetnek 2023-ban!


Az elmúlt 20 évben nem volt még ilyen kihívások elé állítva az e-kereskedelem. Közel 150 hazai e-kereskedő válaszait és partnereink statisztikáit elemezve adunk választ a 2023-as évben elkövetkező kihívásokra. A kutatási tapasztalatok alapján gyakorlati tanácsokkal és eszközhasználati javaslatokkal segítünk a hosszú távú növekedés elérése érdekében."

Hernádi Gábor marketing szakirányos közgazdász végzettségű, szakmai élete 2003-ban kezdődött az OTDK dobogóján e-commerce specifikus témában. Az Ecommerce Hungary alapítója és 12 évig elnökségi tagja. A HD marketing digitális ügynökség és a Star Network Infuencer ügynökség, alapítója és társtulajdonosa. A HD marketing e-commerce fókuszú teljes digitális marketing megoldást nyújtó specialista. Fő területe a komplex onlinemarketing stratégiai tervezését követően a ppc, seo, social media, hírlevél és analitika fronton összpontosul. A cég a hazai egyik legnagyobb google költéskezelő, emellett kiemelt Facebook partner és kiemelt Mailchimp partner.
A Star Network az újmédiás tartalomgyártókra alapított, ma már a klasszik celebritásokkal együtt dolgozó nagy nemzetközi márkákat kiszolgáló influencer kampányokat menedzselő ügynökség. Magánéletét tekintve a család mellett az utazás a motorozás és az elektromos autók megszállottja.

Burka Szilvia marketing és e-kereskedelmi szakértő, szilvia több mint 20 éves marketing- és közel 8 éves e-kereskedelmi tapasztalattal rendelkezik. Közgazdász alapdiplomájának megszerzése után, mester diplomáját marketing szakirányon szerezte meg a Pécsi Tudományegyetemen. Az online marketing mindig is közel állt a szívéhez, 2003-ban egy e-marketing manager képzéssel alapozta ezt meg, de azóta is folyamatosan fejlesztette tudását ezen a területen. Az e -kereskedelemmel a Praktiker Kft-nél kezdett el foglalkozni. A marketing terület vezetése mellett az e-kereskedelmi üzletági teljes irányítása, P&L felelőséggel hozzá tartozott 2014-től 2022-ig dolgozott itt, vezetése alatt a Praktiker bekerült a GKID 15 legnagyobb forgalmú magyarországi webshopja közé. Szilvia kompetenciái közé tartozik a vállalati e-business és multichannel stratégiák implementálása, az online áruház, alkalmazás, illetve a hozzá tartozó szolgáltatások és e-business csapat irányítása, stratégia-piacelemzés, a felhasználói élmény és konverzió optimalizálása, omnichannel működés, a vásárlói élmény növelése, valamint a vásárlói szegmentáció és a vásárlói utak fejlesztése.

10:40 - 11:10
SHOPTET E-Commerce
6. terem
Rédey Iván

Lehetőségek és kihívások: Magyar ekereskedők nemzetközi piacokon.


Ismerjük meg a szomszédaink e-kereskedelmi piacát. Mi lehet az oka, hogy ilyen nagy létszámban értékesítenek cseh és szlovák webáruházak Magyarországon? Hogyan lehetne az irányt megvfordítani? Ötletek, tippek, buktatók - gyakorlatias előadás a külpiacok meghódításához.

Kereskedelmi és kommunikációs szakember. Az elmúlt 20+ évben főleg multinacionális vállalatoknál, marketing és értékesítési területen dolgozott. Tapasztalatának és nyelvismeretének köszönhetően hazai pályán mozog a közép-kelet európai régióban. 2016 májusától 2 éven át a mall.hu webáruház ügyvezetője volt, azóta pedig az e-kereskedelemben tevékenykedik. Jelenleg a Shoptet.hu magyarországi vezetője.

11:15 - 11:45
SHOPTET E-Commerce
6. terem
Venk László

0-tól a milliárdig: webshopok növekedési szakaszai, és a fókuszpontok a különböző szakaszokban.


Éles e-kereskedelmi helyzetben kell helyt állni és sikeresnek lenni. Rengeteg a szám, adat, információ, összefüggés és nehéz talpon maradni. Ösztönösen is mehet, de megalapozott döntésekkel biztosabb és kiszámíthatóbb a növekedésed és időben észreveszed ha szakadék felé tartasz! Több mint 4 éves, 100 feletti ügyfél és többszáz órai konzultációnk tapasztalatait osztjuk meg Veled: a webáruház életciklusai (indulás, az építkezés, a növekedés, a megtorpanás) alatt nem ugyanúgy kell értékelni a számokat és a döntéseket meghozni!
- Hogyan értékelnek a nagyok, akik már sikeresek?
- Hogyan értékeltek azok a webshopok, akik mára már stabilak és növekednek, de alig 1-2 éve kezdték?
- Mit tegyünk, ha megtorpanunk, stagnálunk?
Erről szól az előadás gyakorlati és azonnal hasznosítható tudásanyaggal.

Venk László, az Adlogic.hu alapítója és tulajdonosa több mint 10 éves e-kereskedelmi vezetői múlttal és tapasztalattal rendelkező szakember. Több mint 7 évig vezetett piacvezető, többszázmilliós forintos éves árbevételű használt könyves webáruházat. Több éve az Adlogic.hu-val e-kereskedelmi tanácsadással, tulajdonos orientált online marketinggel foglalkozik. Az Adlogic.hu csapatában közel 20 szakértő foglalkozik az ügyfelek minél magasabb szintű kiszolgálásával. Több MasterMind csoport tagja, és szervezője, az E-commerce Hungary tagja, konferenciák rendszeres előadója.

12:15 - 12:45
SHOPTET E-Commerce
6. terem
Zabari István

Hogyan válthatod előnyödre szakmai tudásod? Mutasd meg vásárlóidnak!


Az immár 600 000 online rendelést kiszolgált Lumenet alapító tulajdonosa konkrét példákon keresztül mutatja meg, milyen forgalomnövekedést érhetsz el termékvideók készítésével. Inspiráló előadás, mely megmutatja, hogyan váltatod előnyödre a beszállítóid gyengeségét és miképp tudsz minden online versenytársadnál többet eladni egy konkrét termékből.

A Lumenet alapítója, Zabari István 2012-ben egy hosszú sörözés után tudta meggyőzni Lis László barátját, hogy biztos jól fizető világítástechnikai munkájukat cseréljék le valami olyanra, ami akkor még nem igazán létezett és áruljanak online márkás világítástechnikai termékeket. A gyártók az első években megmosolyogták ötletüket, de látva az elszántságot kiszolgálták őket, amit nem bántak meg, hiszen ma a Lumenet az összes általuk forgalmazott világítástechnikai márka legnagyobb magyar online partnere, de az Osram esetében például már a legnagyobb magyarországi partnere. A Lumenet csapata minden nap azon dolgozik, hogy szenvedélyükből a minőségi világításból minél többet online átadjanak weboldalukon, ezért 2020-ban 4K videó stúdiót építettek, mely segítségével valós környezetben tudják leendő vásárlóiknak bemutatni termékeiket. Az immár 600 000 rendelést kiszolgált Lumenet az elmúlt 10 évben az e-kereskedelem szinte minden szakmai díját elnyerte, István pedig elkötelezett abban, hogy a megszerzett digitális tudást átadja a jövő magyar e-kereskedőinek, ezért több - szintén milliárdos forgalmú magyar - webáruház tulajdonossal közösen a közelmúltban megalapították az Ekereskedelmi Akadémia Kft-t.

12:50 - 13:20
SHOPTET E-Commerce
6. terem
Kobza András

Bizalomnövelő product page és egyéb konverziónövelő praktikák.


Bemutatok néhány bizalomnövelő technikát a termékoldalon, valamint Google Analytics segítségével megmutatok pár rejtett, de fontos szegmenst, aminek megismerésével jelentősen növelhető a konverziós arány.

Kobza András e-kereskedelmi és online marketing szakember, a LifeStyleShop.hu, az Ipanemaflipflop.hu és a ShoeXpress.ro cipő és táska webáruházak alapítója és vezetője. A zászlóshajó LifeStyleShop 2012 április óta aktív a magyar cipőpiacon. Üzleti végzettségű kereskedelmi szakember, a cég e-kereskedelmi tevékenységének minden területével foglalkozik, fő hangsúllyal az áruválaszték és a marketing hatékony kialakítására, végrehajtására. Pályáját egy multinacionális tanácsadó cégnél kezdte, majd innen igazolt át a kkv szektorba, családi cégbe, majd önnállósítva magát az ekereskedelem lett a fő tevékenysége. Saját webshopjaiban, logisztikai partnerekkel együtt elindította a Próbafutár nevű szolgáltatást, amellyel megoldódik az online cipővásárlás legnagyobb gondja, a méret kérdése, az otthoni cipőpróba szolgáltatással. Emellett számos szakmai Mastermind csoport alapítója és tagja valamint ecommerce tanácsadó tevékenységével is segíti a kkv-k ekereskedelmi piacralépését, sikerét.

13:25 - 13:55
SHOPTET E-Commerce
6. terem
Felkérés alatt

E-kereskedelmi árkommunikáció, 2022-es BlackFriday és Karácsonyi tapasztalatok.

14:00 - 14:30
SHOPTET E-Commerce
6. terem
Schmidt Richárd

Kell nekünk? Online piacterek és árukereső oldalak.


Online kereskedőként a forgalom kimaxolásának érdekében minden lehetséges értékesítési csatornát használni kell.
Ezt eddig is tudtuk.
Viszont a piacterek és az árösszehasonlító oldalak szerepe a nemzetközi színtéren és idehaza is évről-évre markánsan nő, így rájuk már ne mint lehetőségre, vagy egy kényelmes vagy-vagy döntésre tekintsünk, hanem sokkal inkább mint kihagyhatatlan lehetőségre.
Elmondom miért...

Schmidt Richárd vagyok, a Hoppline Kft, Alinda.hu partnere. Közgazdász végzettségem van, 23 év kereskedelmi tapasztalattal rendelkezem, amiből az utolsó 11 év e-kereskedelem. 7 Danubius Rádiós és 6 Pesti Estes év után a Bónusz Brigád kereskedelmi igazgatójaként építettünk fel egy top10-be kerülő vállalatot, majd azt követően a Mall.hu kereskedelmi és marketing igazgatójaként szereztem nemzetközi e-kereskedelmi tapasztalatot. A Hoppline Kft. partnereként saját gyártású termékekkel üzemeltetünk monobrand webáruházakat több országban Alinda néven. Az elmúlt öt évben markáns növekedés mellett, immár öt országban vagyunk jelen.

15:00 - 15:30
SHOPTET E-Commerce
6. terem
Bene Eduárd

Sebességváltás! Hogyan legyünk sikeresek és versenyképesek a web3-mal!?


Hogyan tartsunk lépést a digitális térhódítással? Hogyan fordítsuk előnyünkre az új technológiát? Miként járulhat hozzá a bevételhez hatékonysághoz, sikerességhez a blokklánc, egy okosszerződés vagy az NFT ? Hogyan legyünk újak és elsők a Web3 piacán?
Ezekre a kérdésekre adok nektek választ előadásomban. Példákon, ötleteken és esettanulmányokon keresztül megmutatom, hogy merre tart az online világ és hogyan csatlakozzunk ehhez időben.

Bene Edvard vagyok a King IT Solutions CEO-ja és a Desktapp társtulajdonosa. Cégünk már több éve állja a sarat a nemzetközi piacon annak köszönhetően, hogy lépést tartunk a szektor fejlődésével és ügyfeleink változó igényeivel.
A sokak által ijesztő blokklánc technológiának köszönhetően rengeteg innovatív és forradalmi találmány született és van születőben. Az ebben rejlő potenciált fogom röviden bemutatni, hogyan legyünk részesei vagy alkotói ennek az új piacnak. Nem elég folyni az árral, irányítsuk mi a sodrás útját!

15:35 - 16:05
SHOPTET E-Commerce
6. terem
Léner Brigitta

Munkaerőhiány, mint a növekedés gátja? Felejtsd el!


Munkaerő vagy tudás hiány hátráltatja a céges növekedésedet, fejlődésedet? Elakadtál az új belépők vagy a meglévő munkavállalóink fejlesztésében? Sokan vannak így. Előadásomban az általános foglalkoztatási állapotoktól kiindulva, az e-kereskedelmi munkaerő piac helyzetét, lehetőségei és kihívásai járom körül. Azokon a humán erőforrás menedzsment kérdéseken gondolkodjunk, és keressük együtt a válaszokat, amik szinte mindegyik ekereskedelmi szereplőt foglalkoztatnak az utóbbi 1-2 évben. Számos ötlettel és megoldási javaslattal érkezem, annak érdekében, hogy a munkaerőhiány leküzdésével a 2023-as évben semmi se szabhasson gátat a további növekedéseteknek.

Léner Brigitta vagyok, az Ekereskedelmi Akadémia ügyvezetője. Az elmúlt több mint 10 évben egy nagy múltú, holland tulajdonú, távoktatással foglalkozó multi magyarországi leányvállalatának, az ELO-nak az irányításáért voltam felelős. A cégcsoport tanfolyamai az Európában bevált távoktatás gazdag tapasztalataira épültek, lehetővé téve a kötöttség nélkül tanulási lehetőséget. Az Ekereskedelmi Akadémia Kft. ügyvezetőjeként ezzel a tapasztalattal és a rendelkezésre álló legmodernebb digitális technikák segítségével, olyan megoldást tudunk felépíteni, ami lehetővé teszi, hogy a résztvevők saját időbeosztásuk szerint bárhonnan, bármikor elsajátíthassák a kívánt tudást. Az Ekereskedelmi Akadémiát az iparág 6 kiemelten sikeres szereplője álmodta meg és az e-kereskedelemben tapasztalható munkaerőhiányra kíván megoldást nyújtani. Célunk, hogy oktatási tevékenységünkkel, e-learning tananyagainkkal segítsünk továbbképezni a már most is az ekereskedelemben tevékenykedő szakember gárdát, illetve új, széleskörűen, de kimondottan ekereskedelmre képzett munkaerőt biztosítsunk a piac számára. Tematikáinkat alapos piackutatás után, a piaci szereplők bevonásával alakítjuk ki, így olyan képzésekkel és szolgáltatásokkal lépünk a piacra, amelyekkel valóban az e-kereskedelemben tapasztalható aktualitás kérdésekre, problémakörökre, illetve munkaerőhiányra tudunk reagálni.

10:05 - 10:35
MYEATREND terem
Női vállalkozók találkozója 2023
5. terem
Balla-Wohlfarth Csilla

A vállalkozóvá vallás másik módja. Hogyan lesz egy cég "Női alkalmazottjából" egyszer csak ugyan az a cég társ tulajdonosa.


Hét évvel ezelőtt kezdtem dolgozni Biros Leventével az Onlinemárkaboltok tulajdonosával. Elmesélem hogyan szoktunk össze, véleményem szerint hogyan kell egy meglévő közösségbe beilleszkedni és átvenni a vezetői pozíciót úgy, hogy el is fogadjanak, sőt megszeressenek a munkatársak. Milyen hibák és tapasztalatok kellettek ahhoz, hogy "alkalmazottból" cégtulajdonossá válljak. MI volt a sikerem titka, és mi egy nő fegyvere mint vezető, hogy a tulajdonos számára nélkülözhetetlenné váljon.

'"A cég értéke az ember" vallom. Csak kevés céget ismertem ahol e szerint működtünk...addig amíg nem találkoztam Biros Leventével az Onlinemárkaboltok alapítójával. 7 évvel ezelőtt Levente cége folyamatosan nőtt, és nehézséget jelentett neki a szervezés és emberkezelés. Én húsz éve tanulom ezen témákat, és szerettem volna egy jó cégben a megszerzett tudást alkalmazni és bizonyítani. Mára sikerült. 5 éve egyedül vezetem a céget mint cégvezető, idén elérjük az 5 milliárd forint forgalmat. Háztartásigép online kereskedelmével foglalkozunk. Hiszem, hogy úgy kell vállalkozást működtetni hogy boldogok legyenek a vásárlóink, a munkatársaim, a partnereink, a tulajdonosunk.

10:40 - 11:10
MYEATREND terem
Női vállalkozók találkozója 2023
5. terem
Gyöngyösi Szilvia

Az életmódváltás, a vállalkozás és a női lét egészséges együttműködése


Anya, feleség, főnök, nő.. Megannyi szerepben kell a mai kor emberének tündökölni, de sajnos a valóságban nagyon nehéz összeegyeztetni ezeket a státuszokat egymással és az egészséges életmóddal. Viszont a jó hírem, hogy lehetséges! Ikergyermekek anyukájaként lettem vállalkozó, majd belekóstoltam a testépítői világba és a szakmai tudásommal felépítettem a szerteágazó céghálózatom. Előadásomban élő példákkal segítek erőt és energiát meríteni a mindennapok kihívásaihoz. Olyan azonnal használható tippeket és tanácsokat osztok meg veletek, ami segíthet a testi-lelki női egyensúly megteremtésében.

Gyöngyösi Szilvia, a termékcsalád megalkotója kétgyerekes anyuka és feleség, az ország legnagyobb a MyMove fitness iskola és a MyLifeStore Szépségiskola alapítója és tulajdonosa, a FAÉK diéta kitalálója, amellyel ő maga is sikerrel küzdött meg például a menopauza okozta súlygyarapodással. Több mint 25 éves komplex munkájáért idén a fitness szakma egyik legrangosabb kitüntetését vehette át: Ő lett az ÉV FITNESS NAGYKÖVETE 2022-ben! A korát büszkén vállalja, bár senki meg nem mondaná, hogy már 50 éves is elmúlt! Hogy mi a titka? Tudd meg személyesen, a MyEatrend standnál!

13:25 - 13:55
MYEATREND terem
Női vállalkozók találkozója 2023
5. terem
Herczeg Andrea

Légy a piacod világítótornya!


Hogyan lehet tényleg a semmiből felépíteni egy sikeres vállalkozást? Hogyan lesz egy szerelemprojektből, egy küldetéstudatból nyereséges üzlet? Herczeg Andrea előadásából megtudhatjuk, hogyan lehet a megérzéseket beépíteni a stratégiába és hatékonyan használni, hogyan lehet pár év alatt piacvezető szerepet betölteni és elérni hogy a piacod világítótornya légy! Itt nem tankönyvi kliséket fogsz hallani, hanem valódi tapasztalatokat!

Herczeg Andrea a Csak a Mentes alapító, tulajdonosa. Több mint 10 éve van jelen a speciális élelmiszerek világában marketingesként és öt évvel ezelőtt lépett saját vállalkozásával a piacra. Kezdetben kizárólag tematikus rendezvényekben gondolkodott, de elég gyorsan felismerte, hogy ennél jóval többre van szükség. Egy olyan egyedülálló összefogás és közösség lett a Csak a Mentes, amilyenre hazánkban nem volt előtte példa, hiszen a közös küldetéstudat egy hajóba ültette a cégvezetőket. Mindezt a közösséget Herczeg Andi személye építi és mozgatja, szenvedélyesen szereti a munkáját és szerénységével hamar kivívta a szakmabeliek elismerését is. Vállalkozói léte példaértékű bárki számára, aki most lépne ki az alkalmazotti létből. Találkozz vele személyesen a kiállítói standon, vagy hallgasd meg előadását a tematikus teremben.

12:50 - 13:20
MYEATREND terem
Női vállalkozók találkozója 2023
5. terem
Szabó Bianka

Megoldásfókuszú cégépítés 2023-ban,


Egy vállalkozás már az alapítás pillanatában lehet rendszerszemléletű és tudatosan épített, hiszen utólag rendszert vinni egy cégbe idő és pénz. A nőknek időből van általában a legkevesebb. A vállalkozónők számára nem csupán a saját cégük építése kihívás, hanem mindezt a munkát összeegyeztetni a családi élettel. A stabil, tudatos működéshez egyaránt fontos a koncentrált, jól megválasztott stratégia, a tervezés a cégben és a gyereknevelésben is. Bármilyen helyzetre gyorsan kell tudni reagálni, és egyszerre több megoldásban gondolkodni a felmerülő, előre nem látható problémákra. Többgyermekes családanyaként kisfiaim mellett, kettő dinamikusan növekvő saját vállalkozásunkat vezetem és más cégekkel együttműködve építem a kapcsolati rendszerem, stratégaként. Saját tapasztalatokat és gyakorlati segítséget hozok az előadásra, hogyan tudsz úrrá lenni a napi kihívásokon és céged sikerre vinni a mindennapokban.

Szabó Bianka Anna a BeeCorp Studio ügyvezetője és szakmai vezetője. 16 éves kora óta folyamatos fejlődés jellemzi a szakmai útját, hiszen a szakma összes területén szerzett releváns tapasztalatot. Művészeti és szakmai vezetőként, valamint art directorként szerzett tapasztalatait szívesen és készséggel oktatja és ülteti át gyakorlatba saját cégébe is. Hisz a személyes mentorálásban, így ügyfelei minden esetben személyre szabott támogatást kapnak a cégvezetésben. Kommunikációs és marketing területeken a BeeCorp Studio rendszerszemléletete segít a hozzájuk forduló vállalkozásoknak, a szakmai és szépirodalom első könyves íróit a BeeBook kiadó támogatja és a merchandise, POS termékek gyártásáért az AjándékWeb vállal minőségi garanciát. Kiemelt standjuknál további izgalmas információkat tudhatsz meg, keresd a méhecskés standot az 5-ös terem mellett! A siker közös folyamat!

11:15 - 11:45
MYEATREND terem
Női vállalkozók találkozója 2023
5. terem
Dr. Vasteleki-Popovics Eszter és Kéninger Vivien

A női célcsoport ötven árnyalata


Hogyan tudod elcsábítani a nőt és eladni neki a termékedet még akkor is, ha az szerinted csakis a férfi célcsoportot érdekli? Hogyan tudod a marketingedből kihozni a maximumot és a termékedet a mai nőnek eladni? Hogyan tudod a nő figyelmét fenntartani és elkerülni azt, hogy a konkurensed termékét válassza? Dr. Vasteleki-Popovics Eszter, a Pelenka.hu project managere és Kéninger Vivien, a Pelenka.hu oszlopos tagja, brand manager egy igazán csajos előadással segítenek megválaszolni a fenti kérdéseket. A Pelenka.hu hitvallása, hogy a kismamáknak, kisbabás családoknak tudjon segíteni és megkerülhetetlen legyen a baba-mama szegmensben. Ezt gyorsan elérte, hiszen pár év alatt a Pelenka.hu piacvezető szerepet töltött be. A cég szinte minden számottevő szakmai díjat megnyert és jelenleg is meghatározó szereplője a baba-mama piacnak.

Dr. Popovics Eszter vagyok, a Pelenka.hu project vezetője, jogásza. Alapvetően ügyvédek, jogászok világából érkezem, és megtapasztaltam már mind a modern nemzetközi multi pörgését, mind a nehézkesebb nagyvállalati struktúrát, mind pedig a családiasabb hangulatú, de 0-24-ben működő ügyvédi irodai létet is. Dolgoztam korábban salesként is és a légiközlekedésben is megfordultam... egyszóval egy "kisebb" vargabetűvel "belepottyantam" a webshop és marketing világába. :)
A Pelenka.hu-t a kezdetektől nyomon követem, első lépéseit mint egy kisbaba lépéseit, az elejétől fogva figyelemmel kisérem, előszőr mint jóbarát, majd hamarosan mint törzsvásárló és ma már mint vezető munkatárs. Napi munkám során kezelem a rám bízott projecteket a kisebbektől egészen a cég életében szerepet játszó legfontosabbakig. Jogász végzettségem, gyakorlatias "problemsolver", gondolkodásmódom nagyon sokat segít a mindennapokban, ugyanakkor rengeteg lehetőségem van a saját területemen is a kreativitásom megélésére, a tanulásra, fejlődésre és szerencsére akad bőven kihívás. Szabadidőmet édesanyaként a családommal és a gyerekeimmel szeretem tölteni, de ha igazán ki akarom kapcsolni az agyam, akkor kimegyek a budaörsi reptérre és elviszek egy kisgépet pár órára.

Kéninger Vivien vagyok, a Pelenka.hu indulása óta erősítem a csapatot. A főiskola óta marketinggel foglalkozom és baba-mama területen szereztem tapasztalatot, így évtizedes szakmai tudásommal támogattam a cég elindítását és növekedését.
A mindennapokban részt veszek a marketing feladatok menedzselésében, az online és offline megjelenésekben az óriásplakát kampányok előkészítésétől kezdve a Tik-Tok videókban való szereplésig. A nevem és a kézlenyomatom a csomagokba kerülő kísérőleveleken át a hírlevelekig, social posztokig mindenhol ott van. Hihetetlen tapasztalás, ahogy egy kis cégből az ország kedvenc baba-mama boltjává nőtte ki magát a Pelenka.hu, számomra az ebben való részvétel igazán izgalmas.
A magánéletben a férjemmel jelenleg tapasztaljuk a legnagyobb kalandot az életben, gyermekünk áprilisban fog születni. Ezáltal egyszerre kell a cégben a kismamákhoz kommunikálnom és megélnem ennek az életszakasznak az ügyes-bajos, de mégis gyönyörűszép időszakát.

12:15 - 12:45
MYEATREND terem
Női vállalkozók találkozója 2023
5. terem
Csábi Boróka

Énmárkaépítés 2023: beszélj bele a kamerába


Komoly vállalkozóként tényleg hülyét kell csinálnom magamból a TikTokon?
Előre megválaszolom a kérdést: nem!
Kamerát kell ragadnom, és beszélnem kell bele?
Igen!
Kell-e bohóckodnom, táncikálnom, mutogatnom?
Nem!
Meg kell tanulnom használni a telefonon kameráját rövid videók készítéséhez?
Igen!
Meg kell tanulnom a közlésnek ezt az új formáját?
Igen!
Jött egy vonat most.
Beszállsz, vagy megint lemaradsz róla?
Remélem, az előadás végére úgy döntesz, hogy jegyet váltasz.
A kalauzod pedig Csábi Boróka lesz.

Csábi Boróka a Te vagy a brand által több mint 3000 vállalkozónak és marketingesnek segített már, hogy önazonos és hiteles énmárkán keresztül megtalálják a saját hangjukat a közösségi médián. Minden social media felületet alaposan ismer, maga is jelentős követőtáborral rendelkezik, progresszív tanácsaival pillanatok leforgása alatt fel tudja lendíteni a karrieredet. Rövid idő alatt a Te vagy a brand lett az utóbbi évek egyik legdinamikusabban fejlődő, marketingoktatással foglalkozó platformja, ahol havonta több ezer tanulni vágyó keresi a legfrissebb közösségimédia-trendekkel foglalkozó tanfolyamokat és blogcikkeket. A Datalyze szerint végzett kutatás alapján 2020-ban, vállalkozói témában ő volt a 2. top növekvő influenszer. Boróka rendszeresen tart tréningeket a legnagyobb vállalatok vezetőinek és értékesítőinek, ahol énmárkaépítést és a social selling módszereit adja át. Nem egy feltörekvő énmárka épül már az ő tanításai nyomán. 2022-ben pedig megjelent első „könyve”, amely – Borókára jellemző, formabontó módon – valójában nem egy könyv, hanem a személyes márkaépítés fejlesztésével foglalkozó kártyapakli.

10:05 - 10:35
Workshop 1. terem
Egerszegi Krisztián

Hamarosan


Hamarosan...

Egerszegi Krisztián egy 1,5MrdFt árbevételű IT biztonsági céget épített, az adatszivárgás elleni védelem magyarországi bevezetésével 2008 végétől. Az új piaci szegmensben 3 év alatt lett piacvezető a cég. A legnagyobb segítség a rendszerben való gondolkozás volt, aminek segítségével és a megfelelő támogató eszközökkel ki tudott törni a folyamatos napi tűzoltásból és a cég fejlesztésére fordíthatta az idejét, ami már önállóan is működni tudott. 2016-tól 100%-ban a MiniCRM Zrt-re fókuszál, ahol sikerült a KKV felhő alapú CRM szolgáltatás piacán vezető szereplővé válni Magyarországon. Kiemelt figyelmet fordít a piac edukációjára, rengeteg workshopot tart és a legfontosabb konferenciákon ad elő értékesítés, cégfejlesztés témában. A víziója, hogy olyan céget építsen, ami a Közép-Kelet-Európai régió első számú szereplője lesz ezen a piacon.

12:15 - 12:45
Workshop terem
Németh Attila

Telefonálás újratöltve - hogyan használd a telefont a marketingben?


A telefonos kommunikáció a céges arculat elválaszthatatlan része. Számos lehetőséged van arra, hogy telefonálással támogasd a marketing tevékenységedet. Melyek ezek a területek? Mire figyelj oda a megvalósításnál? Mitől válik színvonalassá és ezzel eredményessé a céged telefonos aktivitása? Többek között ezekre e kérdésekre kapsz válaszokat ebben a workshopban, amelynek üzenete: hogyan csináld ezt a szokásos tevékenységet, szokatlanul jól.

Németh Attila, telefonálási specialista. 2001 óta szakterülete a telefonos kommunikáció. Kompetenciájába tartozik az üzleti telefonálás mindkét típusa, a bejövő hívások kezelése és a kimenő hívások kezdeményezése is. Pályafutása során a legkülönbözőbb szektorokban, a kis-és középvállalatoktól a nemzetközi cégekig, több ezer embernek segített a telefonálási képességeik fejlesztésében. Szakmai konferenciák rendszeres előadója.

15:00 - 15:30
Workshop terem
Csobota-Kis Árpád

Csobota 300 - Hogy döntsd le a saját gátjaidat a SIKERHEZ vezető úton?


"Megváltoztattad az életemet!"
"Erőt és hitet adtál, kijönni a bajból!"
"A Csobota 300 módszertannal elértem a céljaimat!" - Szokták mondani a tanítványaim, mentoráltjaim, ügyfeleim a képzéseim, előadásaim, coaching-jaim után. Pedig ezeket nem én, hanem Te csinálod, én csak a módszertant mutatom meg Neked most egy workshop keretében. A módszertannal fel tudod Magad építeni, meg tudod Magad erősíteni, az előtted tornyosuló akadályokat le tudod dönteni, a céljaidat - a SIKERT - el tudod érni. Ezzel felépítheted a saját KÁNAÁNODAT.

Fontos tudnod a Csobota 300-ról, hogy:
vállalkozóknak, döntéshozóknak szól,
a módszertan könnyen tanulható, elsajátítható,
a céged a vezetőtől, azaz Tőled sikeres, ezért Neked kell elsajátítani és amitől a céged is sikeressé válik.

Csobota-Kis Árpád a Csobota 300 módszertan megalkotója, Szervezetfejlesztő, Rendezvényszervezési Mentor, A Magyar Szállodák Gordon Ramsey-je, Hotel Mentor, A Magyar Kastélyszállodák Szövetség megalapítója, A Turisztikai Tanácsadók Szövetségének tagja.

16:25 -
MiniCRM 3. terem
Milliárdos cégek klubja

Milliárdos cégek klubja


Moderátor: Zabari István

Juhász Attila az Újház Zrt. igazgatóságának az elnöke, társtulajdonosa 2013 óta tölti be ezt pozíciót. A 25 éves kizárólag magyar tulajdonú vállalat, amely piacvezető a hazai építőanyag kereskedelmi szektorban országos lefedettséggel, 80 kereskedéssel rendelkezik, és 2300 munkatársuk segíti az üzleti célok elérését. A HVG TOP 500-as listáján a 179. legnagyobb árbevételű cég Magyarországon, több mint 100 Mrd forintos árbevétellel. 2022 őszén egy teljes körű arculat megújítást hajtottak végre, professzionális képzési és rendszerrel támogatják a 2300 munkatárs munkáját, korszerű logisztikai központot működtetnek Dabason, és modern üzleti intelligencia szoftverek segítik a tökéletes üzleti döntéseket.
12x Business Superbrands, 12x MagyarBrands, CSR Hungary Díj, Családbarát hely – Munkahely díj.
Mindezek mellett a Piramis Építőház Kft. ügyvezetője és tulajdonosa, a 26 éves cég Észak-Pest megye legnagyobb építőanyag kereskedelmi vállalkozása 10 Mrd feletti árbevétellel és 180 munkatárssal.
Juhász Attila elismerései közül néhány:
Magyar Ezüst Érdemkereszt Állami Kitüntetés Áder János Köztársasági Elnök Úrtól, Göd Város társadalmi életében vállalt szerepe, és példaértékű közösségépítő tevékenysége elismeréseként. (2021).
“Jobb Vezetők, Jobb Világ” díj az aktív társadalmi felelősség vállalás elismeréseként (2022).
A legjobb Employer Branding Munkahely Magyarországon középvállalati kategóriában (2022).

Méhész Mónika a CleanUp Grand Service tulajdonosa, több, mint 20 éve „szívügye a tisztaság”. Az ügyfelek elégedettségének köszönhetően nőtte ki a családi vállalkozás nagyvállalattá magát. A tisztaságon kívül az átlátható és korrekt üzleti magatartás is a szívügyük. Szakértelemmel, lendülettel és ügyfélközpontú szemlélettel, hosszútávú együttműködéseket tudhatnak magunkénak. Büszkék arra, hogy innovatív takarítási szolgáltatásaikat egyre többen veszik igénybe. A Clean up-on kívül még 2 cégben tulajdonos, így a cégcsoportok mára már 4 milliárdos bevétellel büszkélkedhetnek. A takarítás tisztítás, ipari mosoda és beléptető kapuk üzemeltetése, mellett a Iyashi Dome ágy ami még szerelem projektjei közé tartozik.

ÜZLETI KAPCSOLATÉPÍTÉS:
A nap folyamán több alkalommal nyitja meg kapuit a Networking terem, hogy a Hozzád hasonló gondolkodású vezetők és döntéshozók szervezett kereteken belül ismerkedjenek meg Veled és egymás üzleti partnereivé válhassatok. Akár már a következő héttől indulhat a közös munka!

A Juhhé! Business Club felkészült csapata mindent megtesz azért, hogy elégedetten, több tucat névjeggyel és jóízű beszélgetésekkel gazdagodva távozz a kapcsolatépítés arénájából.

A Networking terem igénybevételéhez "Kapcsolatépítő"-jegy szükséges, ami néhány ezer forinttal drágább, mint a hagyományos jegy, ám többlet értéke pénzben gyakorlatilag nem fejezhető ki.


SZAKKIÁLLÍTÁS:
Találkozz a magyarországi kkv-szakma innovatív, vezető képviselőivel a X. Magyar Marketing Fesztivál szakkiállításon! 50+ stand: szolgáltatók, gyártók, tanácsadók várnak arra, hogy megmutathassák neked termékeiket, szolgáltatásaikat és együttműködhessenek veled és cégeddel 2023-ban.

A belépőjegyed ára a legtöbb kiállítónál kedvezményekre beváltható, így gyakorlatilag ingyen vehetsz részt az egész napos rendezvényre. Tudsz ennél jobb ajánlatot?

KIÁLLÍTANÁL? NÉZD MEG AJÁNLATUNKAT!


MILLIÁRDOS CÉGEK KLUBJA:
Az okos cégvezetők más kárán és más sikeréből tanulnak. A "Milliárdos Cégek Klubja" záróprogram már a kezdetekben nagy sikert aratott, hiszen három, olyan milliárdos árbevételű cég vezetőjével beszélgetünk, akiknek tapasztalatai, tanácsai, tanulságai talán nem is fejezhetőek ki pénzben. Te mit kérdeznél egy milliárdostól? Milyen gyakran van lehetőséged, hogy szemtől szemben ülj egy vérbeli üzletemberrel és tanulj a sikereiből?

Amikor a milliárdosok színpadra lépnek, szinte megáll a levegő!
Légy része Te is ennek az élménynek - bármely jegytípussal!


CÉGVEZETŐI KÖZÖSSÉG:
Azzal, hogy jegyet váltasz rendezvényünkre, automatikusan (365 napig) tagja leszel az MMF365 klubnak ami a Magyar Marketing Fesztivál látogatóinak, kiállítóinak, előadóinak és partnereinek az üzleti klubja. Azért jött létre, hogy az 1 napos rendezvényünk után a közösség egymás közelében maradhasson, megismerhesse egymást és közös beszélgetésekben, tapasztalatcserében vehessen részt, partneri kapcsolatok alakuljanak ki közöttük. A Magyar Marketing Fesztivál résztvevői, partnerei túl értékes döntéshozók, szakemberek, hogy egyetlen egy napra korlátozódjon a találkozás lehetősége.

Az MMF365 klubtagság előnyei: a klubtagok bemutatkozási lehetősége, klubestek, tagi könyvtár díjmentes használata, kivitelezői adatbázis, 15 perces tanácsadások tagoktól tagoknak.
Légy része a Marketingfesztiválozók közösségének!


E-COMMERCE TEREM:
A látogatóink visszajelzése alapján ismét lesz e-kereskedelmi tematikus terem, vagyis az E-commerce terem.

A látogatóink 90%-a - saját bevallása szerint - vagy már rendelkezik webáruházzal vagy nyitni fog, esetleg webáruház nélkül, de elektronikus kereskedelemmel foglalkozik. Bemutatjuk a 2023-as e-kereskedelmi trendeket és mindazokat a technikákat, megoldásokat, amelyekkel a webáruház tulajdonosok, e-kereskedők növekedést érhetnek el.

Minőségpolitkánk, hogy az E-commerce terem előadói ne "fizetős" szolgáltató cégek legyenek, hanem maguk is ebből élő, gyakorlatban is nagy tapasztalatot szerző e-kereskedők, webáruház-tulajdonosok.



Női vállalkozók találkozója 2023
Az igényeket és kéréseket meghallgatva új teremmel készülünk, ahol sikeres nők az általuk képviselt szakmai témákról tartanak előadást. Üzletasszonyok, családanyák, vállalkozó nők, akik sokszor a család mellett vezetik a vállalkozásukat és mellette sikeresek az üzletágukban. Olyan témákat hoznak (természetesen nem csak nőknek), melyekkel fel lehet készülni a 2023-as trendekre és kihívásokra.

Extra program: Virtuális Asszisztensek Magyarországon Egyesület évindító találkozója, egybekötve a 2022-es "Év Virtuális Asszisztense Magyarországon" pályázat szakmai zsűri általi és közönségdíjas nyerteseinek díjátadójával.

6 ÉRV, HOGY 2023.01.19-ÉT NE HAGYD KI

Minden évben a Magyar Marketing Fesztiválon hallhatóak elsőként az adott év legújabb, legsikeresebbnek ígérkező üzleti- és marketing trendjei. Nyissuk meg együtt az üzleti évet, készüljünk fel közösen a ránk váró kihívásokra!
KIHAGYHATATLAN! A Magyar Marketing Fesztivál az ország legnagyobb, év eleji üzleti- és marketing trendekkel foglalkozó szakmai konferenciája, kimondottan kis- és középvállalkozások tulajdonosainak, marketing- és üzleti döntéshozóinak, értékesítőinek.
Az előadások mellett a kiállítók speciális ajánlatai várnak, valamint új üzleti kapcsolatokat szerezhetsz a networking eseményen. Sőt: Automatikusan tagja leszel az MMF365 klubnak is, a konferencia résztvevőinek exkluzív közösségének.
A VIII. Magyar Marketing Fesztiválon résztvevő cégek átlagos árbevétele 300.000.000 Ft volt! Céltudatos, marketing-orientált, fejlődni vágyó, klassz társaság – olyanok, mint Te magad, vezetőid és üzlettársaid.
Évente csak egyszer, teltházzal, pillanatok alatt értékesített jegyekkel! A belépő jegyed árát a legtöbb kiállítónál kedvezmény formájában levásárolhatod, így szinte ingyen jössz. Aki számít a hazai KKV piacon, az itt lesz! Ha a konkurensed eljön, Te sem hagyhatod ki!
ÚJDONSÁG! A visszajelzésekre hallgatva és a közönség összetételét figyelembe véve 3 különböző tematikájú terem, és "Női vállalkozók találkozója 2023.".
HELYSZÍN
1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.
Lurdy Konferencia-központ
Ingyenes felszíni parkoló, tágas fedett parkoló, könnyű megközelítés, változatos és minden igényt kielégítő éttermi szint. A X. Magyar Marketing Fesztivál helyszínét ezúttal is a Lurdy Konferencia Központ biztosítja.
Megközelíthető: Metró: A 3-as vonalról egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Villamos: Az 1-es, 51-es és 51A jelzésű villamos az épület előtt áll meg. Busz: A 103-as autóbusz az épület előtt áll meg. HÉV: Elővárosi vasút Csepelről és Ráckevéről. Egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Parkolási információk: A külső parkolóban a parkolás, a parkolójegynek a rendezvényközpontban történő érvényesítését követően további 8 óra ingyenesen vehető igénybe. A mélygarázsban a parkolási díj fizetendő.
Lurdy Konferencia-központ
Ingyenes felszíni parkoló, tágas fedett parkoló, könnyű megközelítés, változatos és minden igényt kielégítő éttermi szint. A X. Magyar Marketing Fesztivál helyszínét ezúttal is a Lurdy Konferencia Központ biztosítja.
Megközelíthető: Metró: A 3-as vonalról egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Villamos: Az 1-es, 51-es és 51A jelzésű villamos az épület előtt áll meg. Busz: A 103-as autóbusz az épület előtt áll meg. HÉV: Elővárosi vasút Csepelről és Ráckevéről. Egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Parkolási információk: A külső parkolóban, a parkolójegynek a rendezvényközpontban történő érvényesítését követően további 8 óra ingyenesen vehető igénybe. A mélygarázsban a parkolási díj fizetendő.
FOGLALD LE HELYED MOST:
Válaszd ki, melyik típusú jegyet szeretnéd lefoglalni és kattints az [Ezt a jegytípust választom] gombra! Az adatok megadása után kattints a Megrendelés gombra. A helyek száma idén is korlátozott! FONTOS:
A jegy ára az ÁFA összegét nem tartalmazza! A rendezvény az aktuális egészségügyi jogszabályok alapján látogatható!
Még eddig megvásárolhatod meg a jegyed:
nap
óra
perc
mp

Fesztiválozójegy

Az összes, 30+ TOP előadásra belépés + szakkiállítás

14.900Ft

17.900 Ft Early bird kedvezmény 12.31-ig

2023-as marketingtrendek #1 kézből



Kapcsolatépítőjegy

Fesztivál jegy + moderált kapcsolatépítés

18.900Ft

21.900 Ft Early bird kedvezmény 12.31-ig

Akár 100 új üzleti partner egy nap alatt

VIPjegy

Kapcsolatépítő jegy + előadások hangfelvételei

22.900Ft

25.900 Ft Early bird kedvezmény 12.31-ig

Szabadság: utólag visszanézhető előadások

HA MÉG MINDIG NEM DÖNTÖTTÉL:
A Magyar Marketing Fesztivál a látogatók folyamatos visszajelzései alapján folyamatosan megújul, az igényekhez, és körülményekhez igazodik.
Ez az év egyik legfontosabb KKV-marketing trendeket bemutató rendezvénye.
Minden résztvevő, partner automatikusan tagja lesz az MMF365 marketing klubnak, ahol további 365 napig folyik a kapcsolatépítés és a kapcsolati tőke megosztása. Ebbe az exkluzív klubba máshogy nem kerülhetsz be!
A Marketing Fesztivál nem egy cég önreklámja. Egyszerűen egy izgalmas, színes nap, mely kiválóan alkalmas tanulásra, ötletgyűjtésre, inspirációra és üzleti kapcsolatok teremtésére.
Látogatóink szerint a Marketing Fesztivál a legszínesebb kkv-marketing konferencia Magyarországon. Közép-Európában is az egyik legnagyobb kkv-marketing rendezvényként tartanak számon minket.
Itt minden egyes online networking alkalom új üzleti partnert és valódi forintot érhet.
Előadásaink exkluzívak. Jelszavaink: no sales | no haver! Ugye ismerősek azok a konferenciák, ahol évek óta a cégvezető és haverjai adnak elő?
Ha csatlakozol, garantáltan képbe kerülsz a kisvállalati marketing újdonságaival és beelőzheted konkurenseidet.
Találkozz minőségi marketing beszállítókkal és kivitelezőkkel az szakkiállításon. Legalább 6 hónapnyi utánajárást és tárgyalást tudhatsz le egyetlen nap alatt!
Minden év elején újítunk - év végére pedig lemásolnak minket, „kölcsönveszik” újításainkat, szlogenjeinket. Kiktől akarsz tanulni? Kövesd az eredetit!
A Magyar Marketing Fesztivál az az országos marketing konferencia, ahol mindenki ott van. Még a konkurensed is!
NE GYERE, HA:
Nincs 15.000 forintod saját magad és céged fejlesztésére! Egyetlen előadó órabére sem jönne ki belépődíjad árából. A Fesztiválon a befizetett összegért 30+ TOP-előadótól tanulhatsz, 50+ kiállítóval és válogatott kivitelezőkkel találkozhatsz.

Nem akarsz piacvezető lenni?! Nem akarsz jobb lenni a konkurensednél?! Minden év elején a Marketing Fesztiválon értesülhetsz elsőként az adott év üzleti és marketing-trendjeiről. Egy nap feltöltődés és tanulás = egész évben arathatod a babérokat!

Én cégvezető vagyok, delegálom a marketinget. Bizonyított tény, hogy sokkal hatékonyabb és gazdaságosabb annak a cégnek a marketingje, ahol a cégvezető tudja, miről beszél a marketing-kivitelezője. Vége annak az időnek, amikor félrevezettek! Amikor nem tudtál különbséget tenni működő és hamis technikák között! Hozd el kollégáidat és gyere el Te is, cégvezetőként!
KIEMELT TÁMOGATÓNK:
KIÁLLÍTÓINK:
PARTNEREINK:
© 2013-2022 - Marketing112 | STANDFOGLALÁS: +36 70 340-6445 (Standtérkép) | e-mail: info@marketing112.hu
A programváltozás jogát fenntartjuk! Jogi és adatvédelmi nyilatkozat | Konferencia szabályzat | Oldalt programozta: Honlapmenedzser.hu