Magyarország legnagyobb, KKV-marketingtrendeket bemutató üzleti fesztiválja
Budapest | 2022. január 27.


Üzleti évnyitó a kis- és középvállalkozások vezetőinek, marketing döntéshozóinak, vállalkozóknak! - 2014 óta.
Készülj fel velünk Te is a 2022-es év kihívásaira, ismerd meg elsőként a legújabb üzleti és marketing-trendeket, változásokat!
1500+
döntéshozó
50+
kiállító
30+
előadó
100+
új kapcsolat
ELŐADÁSOK
08:30 - 09:00
Billingo terem
Berta Gergő

Online marketing stratégia, digitális marketing eszköztár 2022.


A 2022-es év a legnagyobb marketing piaci változásokat hozta. Ma már nem egy-egy eszközben, hanem 360 fokos marketingben kell gondolkodnunk. Azokat a TOP online pénztermelő eszközöket mutatom be esettanulmányokon keresztül, melyeket a növekedésed során alkalmaznod kell, legyen szó weboldal/webáruház építésről, PPC kampányokról, SEO-ról vagy e-mail marketingről. Ha úgy érzed, hogy el vagy veszve az online profittermelés világában, nem éred el azokat a bevételeket, amiket kitűztél vagy a már jól működő business modelled szeretnéd magasabb szintre emelni, új stratégiát kialakítani, akkor ez az előadás neked szól!

Berta Gergő a Maximum Business Web és Marketing Ügynökség ügyvezető tulajdonosaként az elmúlt években közel 1.000 vállalkozást, 700+ weboldalt/webáruházat és több mint 15.000 Facebook, Google hirdetést láttott felépülni vagy éppen elbukni, mindezt 7 országban az induló vállalkozásoktól a piacvezető cégekig. Gergő és 18 fős csapata az ügynökségek felső 1%-ba tartoznak. Legnagyobb missziójuk és céljuk, hogy azokkal a cégekkel dolgozzanak együtt, akik képesek és alkalmasak is a nagy ívű fejlődésre.

08:30 - 09:00
MiniCRM terem
Dávid Ádám

Landing oldalak anatómiája.


A landing oldal egy weboldal olyan oldala, ahol általában egy űrlap segítségével információt szeretnénk begyűjteni a látogatótól. Értékesíthetünk, feliratkozókat gyűjthetünk, bemutathatjuk aktuális és időszakos szolgáltatásunk. Az ma már természetes kell legyen, hogy mobilbarát, könnyen kezelhető, jó tartalmú legyen a sikerességhez, azonban nem mindig elég az "alapvető" összetevő a sikerességhez. Gyakorlati tapasztalatainkat gyűjtöttem össze, hogy az előadást meghallgatók tudják, hogy mik a legfontosabb felépítési tudnivalói egy jól működő oldalnak.

Dávid Ádám a landing oldalak specialistája. A weboldal látogatók elemzéséből folyamatosan egyre több adatot és tapasztalatot tudnak meg a mai magyar felhasználók szokásairól. Ádám a marketing megszállotja 2017 óta, ezért alapította a Kiszervezett Marketing Kft.-t is. Több egyetemen tartott már előadást, többek között: Óbudai Egyetem, BME, BGE, ELTE.

08:30 - 09:00
Simplepay E-commerce terem
Zabari István
Bakonszegi Norbert

Hogyan nyerd el látogatóid bizalmát az e-kereskedelemben?


A Lumenet UX/UI designer partner cégének vezetője szemén keresztül mutatjuk meg Neked, hogyan tudod hatékonnyá, nyereségessé tenni oldaladat, és hogyan lesz a látogatóból elégedett vásárló. Hogyan legyen első pillantásra megnyerő a főoldal, miképp vezesd könnyen vásárlódat a keresett kategóriára? Mennyivel nyereségesebb, amikor vevő igényeit elégíted ki és nem termékben gondolkozol? Érkeztesd meg a vásárlót a termékoldalra úgy, hogy ne akarjon elmenni! Hiszen ebben a pillanatban már a bevételedért küzdesz! Ahhoz, hogy megnyomja a vevő a kosárba gombot, mindennek klappolnia kell és ismerned kell a kétfajta látogató típust: Aki gyorsan dönteni akar és aki információéhes. Az előadás ezeket a vásárlótípusokat is bemutatja. Ebben a gyakorlatias előadásban két elismert szakember mutat Neked olyan kulisszatitkokat, ami megmutatja, hogy az UX/UI design hogyan termelhet több bevételt cégednek!

Bakonszegi Norbert a PW Studio Kft. alapítója. Szakterülete a UX/UI design. Több mint 10 éve foglalkozik webes felhasználói felületek és online kampányok tervezésével. Emellett új termékötletek megvalósítására fókuszál. A PW Studio csapata jelen van a marketing stratégia kialakításától, a UX/UI tervezésen át a frontend fejlesztések megvalósításában. Az online értékesítés térnyerésére egyedi megoldásokkal reagálnak. A csapat számos szakmai elismerésben részesült. Többszörös díjazott "Az év honlapja” és “Országos Városmarketing Díj” pályázatokon.
Zabari István a Lumenet Kft egyik alapítója, több évtizedes kereskedelmi és vezetői múlttal rendelkezik, az E-Commerce Hungary alelnöke. Számos rendezvény és szakmai konferencia előadója. A közel 500 000 rendelést teljesítő Lumenet az elmúlt években számtalan díjat és elismerést nyert, mára vezető világítástechnikai webáruház lett, közel nettó 1,5 MRD forintos éves árbevétellel. István véleménye szerint kétféleképp lehet dolgozni: vagy a legvadabb kamasz szerelem szenvedélyével, vagy sehogy. Nagyszerű munkatársaival, ezzel a szenvedéllyel építették fel az ország legnagyobb világítástechnikai e-kereskedését.

09:10 - 09:40
Billingo terem
Egerszegi Krisztián

Építs profitgyárat a cégedből: lead menedzsment, automatizálás a cég menedzsmentben.


A Cégépítők podcastban sikeres cégvezetőkkel beszélgetek, hogyan jutottak el egy sikeres vállalkozásig, milyen kihívásokkal néztek szembe. Az ő és saját tapasztalataink esszenciáját osztom meg az előadásban. Olyan módszereket, rendszereket és gyakorlatokat mutatok be, amelyek a KKV-k napi munkáját hatékonyabbá, gyorsabbá tudják tenni, és eredményességüket növelik. Nem is gondolnánk mennyi folyamatot lehet automatizálni, és mennyire fontos ezek menedzsmentje a jobb ügyfélélmény elérése érdekében is.

Egerszegi Krisztián egy 1,5MrdFt árbevételű IT biztonsági céget épített, az adatszivárgás elleni védelem magyarországi bevezetésével 2008 végétől. Az új piaci szegmensben 3 év alatt lett piacvezető a cég. A legnagyobb segítség a rendszerben való gondolkozás volt, aminek segítségével és a megfelelő támogató eszközökkel ki tudott törni a folyamatos napi tűzoltásból és a cég fejlesztésére fordíthatta az idejét, ami már önállóan is működni tudott. 2016-tól 100%-ban a MiniCRM Zrt-re fókuszál, ahol sikerült a KKV felhő alapú CRM szolgáltatás piacán vezető szereplővé válni Magyarországon. Kiemelt figyelmet fordít a piac edukációjára, rengeteg workshopot tart és a legfontosabb konferenciákon ad elő értékesítés, cégfejlesztés témában. A víziója, hogy olyan céget építsen, ami 3 éven belül a Közép-Kelet-Európai régió első számú szereplője lesz ezen a piacon.

09:10 - 09:40
MiniCRM terem
Németh Zoltán
Bieinek Ildikó
Ruff-Kiss Ágnes

A Covid-19 kommunikációs mellékhatásai.


2020 legnagyobb kommunikációs “trendje” az online kommunikáció volt. Nem egy klasszikus love-trend, a túlélésünk múlt rajta. De ezen is túlestünk. Azaz NEM. Örökre itt marad velünk, mint a COVID-18 fura öröksége. Tárgyalunk, eladunk és előadunk online. Hol tanultuk? Jók vagyunk benne. Mit mondanak a kutatások és a tapasztalat? Az előadók a DrPrezi Team trénerei.

A DrPrezi TEAM a legnagyobb létszámú hazai felkészítő csapat. Alapítója Dr. Németh Zoltán alias DrPrezi, aki a legfoglalkoztatottabb hazai prezentciós tréner és előadói felkészítő. SIkerének titka, hogy csapatban dolgozik, melyben a profi beszédtechnika tanártól (Ruff-Kiss Ágnes), a nonverbális hatáskeltés egyik legjobb szakértőn át (T.Bieniek Ildikó), sokféle specialista (lámpaláz, vizuális kommunikáció) megtalálható. A KKV szektornak nyújtott programjai (Fesztelen Előadó mestertréning) mellett olyan cégek felsővezetőinek felkészítője mint az MVM, OTP, Telekom, McDonalds, Servier, Bosch, Metro, Sberbank, Eximbank, NKM. stb. Három hazai prezentációs szakkönyv szerzője (Előadok, tehát vagyok, / még mindig Előadok tehát vagyok / TÉRváltók).

09:10 - 09:40
Simplepay E-commerce terem
Bay Áron

Google Shopping 2022.


A 2,5 évvel ezelőtti hazai indulása óta jelentősen nőtt a termékalapú hirdetések Google Shopping kampányok általi kiszolgálása, azonban még mindig elmarad a régiós és nyugat-európai átlagtól. Az előadásban bemutatom milyen iparágak e-kereskedőinek érdemes nagyobb figyelmet fordítani a Shopping hirdetésekre, akkor is ha már kipróbálták vagy még csak tervezik a bevezetését. Röviden összefoglalom milyen technológiai követelményei vannak egy ilyen kampány elindításának és azt is bemutatom, hogy mik lesznek a következő évek trendjei ezen a területen.

Bay Áron 2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 12 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 2,5 milliárd Ft PPC költést kezelt és 350+ analitika projekten dolgozott, többek között az EPAM, a Billingo, a Schiller Autó, a BioTechUSA és a Pesti Házak kampányaiban. Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.

10:10 - 10:40
Billingo terem
Szabó Milán

Megszólítani, lekötni és eladni a Z generációnak (TikTok, Instagram, Podcast) - digitális tartalomgyártás 2022-ben.


Modern világban élünk. Néha csak ámulva nézzük, ahogy a fiatalok, a Z generáció kezelik a közösségi platformokat. Legtöbbjüknek a mindennapi életük része, információ bázisa és egymás véleményére egyre jobban alapozva alakítják ki vásárlási szokásaikat is. Hogyan gyártsunk digitális tartalmat ennek a generációnak is, illetve gyakorlati példákat hozok arról, kinek melyik platform ajánlott vállalkozásába beépíteni.

A Deep Creative Collective csapatát azzal a céllal hívtuk életre, hogy kifejezetten fiataloknak szánt kreatív tartalmakat fejlesszünk, gyártsunk és ezekkel sikeresen támogassunk kampányokat. A csapat nagy része 20 év körüli, így nem csak találgatjuk, hogy mire van szüksége a fiataloknak, hanem tudjuk, hiszen mi magunk is azok vagyunk. Másfél év alatt eljutottunk oda, hogy a hazai piac legnagyobb ügynökségi szereplőivel és márkáival dolgozhatunk. Jelenleg mi fejlesztjük és készítjük itthon a legnagyobb követőszámmal rendelkező TikTok márka oldalakra a tartalmakat, többek között a @mobilfox_official és a xiaomi.magyarorszag-ra is.

10:10 - 10:40
MiniCRM terem
Szilágyi András

Hűségprogramok ereje, lehetőségei és eszközei 2022-ben.


Annak ellenére hogy mindekinek elege van a plasztikkártyákkal megtömött pénztárcákból, a törődés a törzsvásárlókkal még csak most kezd igazán kiteljesedni a digitalizációnak köszönhetően. A zsebekben lapuló okstelefonok teljesen új helyzetet teremtettek. Ezt a trendet elemzi az előadás, és válaszokat ad az olyan kérdésekre, mint hogy mi az ami biztos kihagyhatatlan lesz a jövő évi törzsvásárlói startégiádból, és mi jött be nagyon az Ügyfélkártya szoftvert használó vezető brandeknek. Felfedünk néhány megszokott rutint is, amik letérítenek a sikerhez vezető útról.

Az előadó, Szilágyi András az Ügyfélkártya szoftver megalkotója és a törzsvásárlói rendszert szolgáltató Netlient Kft. ügyvezetője. 20 éve foglalkozik szoftverfejlesztéssel és több mint 10 éve specializálódott a törzsvásárlói területre. Az Ügyfélkártya szoftver mellett, melyet jelenleg 4 országban, több mint 1500 üzletben használnak, nevéhez fűződik többek között a CleverCup okospohár termék létrehozása és a matricás pontgyűjtőfűzet kiváltásra készített E-matricagyűjtő szoftver kifejlesztése is.

10:10 - 10:25
Simplepay E-commerce terem
Leisztner Réka

Livestream shopping: Ready. Set. Stream. Sell - a jövő kereskedelme.


Az e-kereskedelem folyamatos növekvő tendenciája mellett vitathatatlan, hogy az online vásárlás esetében jelenünk és a jövőnk kereskedelméről van szó. Imádjuk az online vásárlást, majdnem minden vásárlásunkat lecseréltük erre, csak egy probléma van vele: hiányzik, hogy megkérdezhessük "kiváló ez a sportóra, de miben különbözik a másiktól?" "Ha én főleg úszni szoktam, de futni is járok, akkor melyiket válasszam?" "Meddig küldhetem vissza, ha nem jó?" A vásárlók fejében megjelenő kérdések kis fájdalom pontnak tűnnek, de valójában hatalmas problémát jelentenek. Igen, sajnos a webshopok nem tudják biztosítani a fizikai üzletekben elérhető, személyes szakmai tudást, és maximum termékbemutatókon, vlogokon / blogokon keresztül tudják bemutatni a terméket egyoldalú kommunikációval és nem azonnali értékesítéssel. Ezt a problémát oldja meg az Ázsiában már méltán nagy sikernek örvendő Livestream Shopping: a stream közben a vásárló, kérdez, kommunikál és rögtön a kosárba is tehet azt az adott terméket oldal elhagyás nélkül.

Leisztner Réka több, mint 8 év termék- és stratégiatervezés során számos digitális termékkel és szolgáltatással találkozott az ötlet szinttől egészen egy rosszul működő termék javításáig. Eddigi pályafutása nagyrészét Ausztriában és Németországban töltötte IT és robotika területén, tavaly költözött haza és azóta független termékmenedzserként termékek és szolgáltatások fejlesztésében vesz részt. A felhasználói élmény és vásárlónak adott értékek minden projektje során kiemelkedő szempont, amit részletes kutatásokkal, felhasználói útvonal pontos tervezésével alapoz meg. A smuc termékmenedzsereként elsődleges feladata egy olyan innovatív livestream shopping felületet hozzon létre a smuc csapattal, ami egyedülálló megoldást biztosít a piacon.

10:30 - 11:10
Simplepay E-commerce terem
Kerekasztal-beszélgetés

E-commerce logisztikai kihívások és lehetőségek 2022-ben


Meghívott vendégeink tapasztalataikat, tudásukat adják át és segítenek felkészülni a webáruház tulajdonosoknak a 2022-es kihívásokra.

A résztvevők felkérés alatt.

10:40 - 11:10
Billingo terem
Csábi Boróka

A sikeres márkaépítés receptje 2022-ben


Az emberek nem akarnak üres szlogeneket, elfáradt szuperlatívuszokat és arctalan logókat látni többé. Tudni akarják, kik állnak a cég mögött, milyen emberek dolgoznak ott. Hogy miben hisz a márka, és hogyan igazítja termékeit a felhasználók igényeihez. Tudni akarják a történetét, hogy ki és miért alapította a céget. Szeretnének bepillantani a kulisszák mögé, nem kívánják már a mesterkélt tökéletességet és a felszínes kliséket. A marketingkommunikáció területe átalakult, az emberek a hiteles, autentikus és transzparens brandeket keresik, akik képesek megszólítani őket. Olyan céget szeretnél, amire emlékezni fognak? Akkor építs márkát! De mit jelent ez a te olvasatodban? Nézzünk erre néhány esettanulmányt.

Csábi Boróka, a Te vagy a brand alapítója 2 éve tört be ötletével a marketingpiacra, és sikerült nagyon gyorsan megalapoznia a hírnevét. Jelenleg 10 szakértővel dolgozik ügynökségében, 5 fős előadói csapatával pedig már több mint 3000 vállalkozót és marketingest képeztek online marketingre és brandingre. Több száz márka online kommunikációja futott össze a kezeik között az elmúlt években. Ami kiemeli őket a hagyományos ügynökségek közül, hogy olyan hibrid együttműködési modellben dolgoznak az ügyfeleikkel, ahol az oktatást ötvözik a kivitelezéssel. Ügyfeleik ugyanis elvégzik a tanfolyamaikat is.

10:40 - 11:10
MiniCRM terem
Stampf Attila

Az ügyfélélmény ABC-je 2022-ben.


Ha bemegyünk valahova egy köszönés, a helyszín berendezése, a kiszolgálás minősége ugyanúgy meghatározó tapasztalat lehet, épp úgy mint egy mosoly, amit megjegyzünk. Tudat alatt. Ezek a benyomások, illetve végső soron ítéletek jelennek meg egy baráti beszélgetésben, vagy a különböző social média oldalakon értékelés formájában. Az előadásból gyakorlati tanácsokat és használható eszközöket kaphatsz, hogy mire figyelj, hogyan értsd meg az ügyfeleket, tervezd meg a szolgáltatásaidat, és pozicionáld a márkádat, hogy ezek együtteséből az ügyfeled elégedett legyen, és visszatérjen hozzád.

Stampf Attila 17+ éve foglalkozik márka- , szolgáltatás-marketinggel és customer experience-szel. 7+ éven keresztül vezette a Magyar Telekom, Erste Bank ügyfélélmény területeit. Ügyfélközpontú átalakítási program, stratégia keretében sikeresen újra formálta az ügyfél folyamatokat, a belső működést, és service design módszerekkel új gondolkodásmódot terjesztett el. A customer experience transzformáció áll az érdeklődésének középpontjában. Jelenleg vállalatoknak segít ügyfélélmény stratégia tervezésben, innovációs és service design projektekben a Humanize studio csapatával.

11:20 - 11:50
Billingo terem
Lévai Richárd

Közösségi média marketing (2022-es trendek, hirdetések).


Közösségi marketing trendek és hirdetések a marketing szakadék és az adatínség korában. Miben és miért kell más marketing egy kkv-nak mint egy multinak? Milyen hirdetési megoldásokat érdemes használni a cégmérettől és a cégprofiltól függően? Mik azok a kihagyhatatlan gyakorlatok, amik nélkül az online marketinged hanyatlásnak a következő hónapokban?

Lévai Richárd az üzleti eredményeket szállító közösségi marketing specialistája, több marketing könyv szerzője. A hatékony online marketinget és korszerű adatvédelmi megoldásokat egyaránt nyújtó Liftup Kft. ügyvezetője és egyik tulajdonosa. Az első szakember Magyarországon, aki tagja volt a hivatalos Facebook Marketing Partner programnak. 2015-ben a magyar kommunikációs szakma véleményvezér toplistáján az első háromba került a Diktio Labs kutatásában, 2016-ban a VOSZ az Év Vállalkozója díjával tüntette ki.2019-ben a Telekom megbízásából készített B2B influenszer toplistában a TOP10-be került. Referenciái között olyan márkák is megtalálhatóak, mint a Robert Bosch, a CEWE Fotókönyv, a Piatnik, az OLX.hu, vagy a Telenor. Számos különböző iparágban tevékenykedő cégnek és szervezetnek tartott már belső képzéseket, többek között: Telenor, Tempus Közalapítvány, Siemens, Essity vagy a Central Méidacsoport. Ha a hatékony közösségi marketing megoldások érdekelnek, ha tudni szeretnéd, hogyan tudja a Facebook, az Instagram, a YouTube, a LinkedIn vagy más közösségi platform felvirágoztatni a cégedet, keresd bátran!

11:20 - 11:50
MiniCRM terem
Buglya Gergely

Egy sikeres influencer kampány megtervezése és megvalósítása 10 lépésben. Kinek és hogyan 2022-ben?


Ha van egy követőd, influencer vagy. Amint megkapod az első like-od, már befolyásod is van. De csak olyan tudja vezérelni az emberek véleményét, aki szereti őket. Felismerni és megtalálni ezeket az influencereket az első feladat egy kampány tervezésekor. A legtöbb kampány itt el is bukik. Ezért is fontos megismeri ezt az új médiát és azokat az írott, íratlan szabályokat, amelyekkel sikeressé tehetők az ilyen típusú együttműködések 2022-ben.

A Follow Me Prémium Influencer Marketing ügynökség alapító tagja valamikor maga is véleményformáló volt, csak a parlamentből tudósító újságírót még nem így hívták a rendszerváltozás után. A CKM 1998-as indulásakor a magazinkészítésért hagyta ott a közéleti-politikai újságírást. Másfél évtized alatt minden nagy kiadónál dolgozott, hogy a következő 5 évben az ügynökségi oldalon is edződhessen, mint PR-szakember. Az influencer marketinget tartja eddigi legösszetettebb feladatának, amelyhez minden korábbi szakterültéről szüksége van a tapasztalataira.

11:20 - 11:50
Simplepay E-commerce terem
Deli Norbert

E-commerce analitika - adatalapú optimalizáció a webshopon.


Az analitika a webáruházak legerősebb fegyvere lehet, hiszen a jól beállított mérések rengeteg értékes adatot szolgáltatnak. Legyen szó egy tipikus felhasználói útvonalról a weboldalon; egy 'Milyen termékeket tegyek a hírlevélbe?' kérdésre adandó válaszról; a feed alapú hirdetések optimalizálhatóságáról vagy arról, hogy a webáruház következő verziója milyen fejlesztéseket kapjon. Ezekre mind ott a válasz az analitika eszközök riportjaiban! Az előadásban a leggyakoribb mérési hibák és elszalasztott lehetőségek mellett 5 könnyen implementálható optimalizálási megoldást is láthatunk!

2007 óta foglalkozik napi szinten online marketinggel, azon belül is performance eszközök menedzselésével. Az évek alatt több mint 3 milliárd forint elköltésében segédkezett, amit kkv-k és márkák hirdetésére használtak fel, így ismeri az összes lehetõségét a Google Ads és a Facebook rendszereinek. Ezen túl mindig hitt az analitika eszközök használatában, amiket napi szinten használ, hogy jobban megértse a látogatók viselkedését és hatékonyabb áruházakat vagy kampányokat tudjon csinálni. 18 fõs csapatával mindig keresik az új lehetõségeket, amik szerinte 2022-ben az automatizáció, influencer/brand marketing és marketplace-k térnyerése lesznek.

12:20 - 12:50
Billingo terem
Szaladják Linda

Google Ads 2022 - fókuszban a hatékonyság.


Elszállt a költés és alacsony a megjelenítési arány? Kevés a konverzió és gyenge minőségűek a leadek? Ne várj tovább! Nézzük meg együtt közel 100 különböző Google Ads fiók leggyakoribb közös hibáit és kezd az évet egy felturbózott Google Ads fiókkal! Trendek, tapasztalatok, újdonságok, azonnal hasznosítható tudás és sokkal jobban működő Google Ads kampányok várnak.

Szaladják Linda kimagasló gyakorlati tapasztalattal rendelkezik a Google Ads kampányok kezelése terén. Elsősorban kis-és középvállalkozások Google Ads fiókjait optimalizálja és teszi hatékonyabbá az online jelenlétüket. Az elmúlt években számos elismeréssel díjazták munkáját.

12:20 - 12:50
MiniCRM terem
Farkas Anikó

Nem ismered a vevőd! - Vásárlói igények és vélemények megismerése Online Listening segítségével.


Az előadásban esettanulmányokon keresztül tárjuk fel az online véleményéket, rámutatva arra, hogy a fogyasztói szokások és érzelmek feltárása nélkülözhetetlen a marketing kampányok kialakításában.

A megfelelő üzleti és marketing döntéshozást a tudás segíti, amit információkból és adatokból gyúrunk össze. Az online listening segítségével több millió adatból azonnali tudást szerzünk, hiszen megtudjuk mit gondolnak a márkánkról online. Hosszú évekig kis- és középvállalatoknak végeztem marketing és social media feladatokat, így mindkét oldalról tökéletes rálátásom van a webes folyamatokra. A SentiOne marketing és kommunikációs specialistájaként pedig már évek óta elemzem az internet legsötétebb bugyrait a kifinomult webes szöveganalitikai platformunk segítségével. A mai napig lenyűgöz, hogyan tárul fel egy kattintással a net óriási adathalmaza. Megrögzött célom, hogy bevezessem az embereket az online listening adta lehetőségek világába. Hiszen a fogyasztóik véleményének ismeretével tudunk igazán hatékony adatalapú döntéseket hozni.

12:20 - 12:50
Simplepay E-commerce terem
Komándi Krisztián

Hogyan és mit szabad, az e-kereskedelmi értékesítésben?


"NAGYON NÉPSZERŰ ELŐADÁS! 10 ember a Te városodból már regisztrált rá! Ismerős igaz? Minden vállalkozásnak az a célja, hogy minél többet adjon a termékéből a vásárlói számára. Az internetnél azonban, akármennyire is hozzászoktunk már, még egy tanulási folyamatban vagyunk, hogy felfedezzük, mi az ami helyes, és mi az ami nem. Az úgy nevezett dark patternek, azaz a pszichológiai eszközökkel visszaélő online felületek és üzenetek pedig egyre inkább a hatóságok kereszttüzébe kerülnek szerte a világon. A Frontira a Szallas.hu megbízásából, és a Reacty Digital valamint a BME támogatásával, megnézte, hogy hogyan tudnak az e-kereskedők üzletileg fenntartható és etikus módon eladni több terméket az interneten. Lesz szó behavioural science-ről, szemmozgás-követésről, EKG-ról, 1600 fős online kísérletről, sőt, egy doboz tojásról is.

Komándi Krisztián stratégiai és behavioural science tanácsadó. Itthon és Angliában dolgozott stratégiai, ügyfélélmény és viselkedésváltoztatási projekteken. A behavioural science egyik első hazai képviselőjeként azt tartja fő feladatának, hogy egy realisztikusabb, tudományosabb képet vezessen be az emberi viselkedésről az üzleti problémák megoldásába – legyen az stratégia, terméktervezés vagy valamilyen wicked probléma megoldása. A tanácsadás mellett a MOME SxD és IxD képzésén valamint a Széchenyi István Szakkollégiumban is oktat.

12:50 - 13:20
Billingo terem
Nebehaj Vanda

Tartalommarketing trendek, kihívásai és eszközei 2022-ben.


Esettanulmányokon keresztül annak bemutatása, hogy milyen eszközök alkalmasak arra, hogy egy vállalat "sikeressé kommunikálja" magát. Mi az ami már nem működik, és minek nőtt a hatékonysága döbbenetes mértékben? Milyen kihívással kell szembenéznük 2022-ben, ha el akarjuk érni üzenetünkkel a célcsoportunkat? Mik a valódi akadályok, és hogyan hidalhatóak át. Bemutatom az 5+1 tartalommarketingát oka annak, hogy a Te céged még nem piacvezető, és megmutatom a megoldást is.

A Mazuri Marketinget 2016-ban alapították azzal a céllal, hogy minden vállalat teljeskörű marketing megoldást találjon, ami túlmutat egy-egy kampánykezelésen. Hisznek az etikus hozzáállásban, a pozitív kommunikáció és a folyamatos fejlesztés erejében. Ma már az EU több országában is szolgáltatnak három idegen nyelven, és több száz projektet kezelnek havi szinten. Nebehaj Vanda szakmai vezetőként, és alapítóként is elsődleges céljának tekinti minden rá bízott vállalatot sikerre vinni a marketing erejével.

12:50 - 13:20
MiniCRM terem
Lippner Tamás

Hogyan építsünk szuper értékesítési csapatot a B2B értékesítésben?


Az értékesítés fejlesztésével hihetetlenül gyorsan tudjuk növelni a bevételünket és profitunkat. Cégvezetőként minden rajtad múlik! Ha a marketinged már profi, itt az ideje, hogy az értékesítéssel is foglalkozzál! Az előadásban esettanulmányokon keresztül ennek a fejlődésnek mutatom be az 5 lépését. Milyen stratégiával induljunk el az értékesítésben, hogyan építsünk egy szuper csapatot és milyen módon támogassuk az értékesítőket a legjobb eredmény érdekében?

Lippner Tamás 20 évig vezetett több száz fős értékesítési csapatokat olyan cégeknél, mint a Citibank, a Sberbank és a Vodafone. 5 éve foglalkozik azzal, hogy gyakorlati tudását magyar KKV-k profitnövelésében hasznosítja. Abban segít cégvezetőknek, hogy sikeres sales stratégiát hozzanak létre, eredményesebb értékesítési technikákat alkalmazzanak és egy belülről motivált, eltökélt értékesítési csapatot építsenek.

12:50 - 13:20
Simplepay E-commerce terem
Schmidt Richárd

Külföldi piacok meghódítása


Arról szeretnék előadni és tapasztalatokat megosztani, hogy hogyan ismertünk fel egy piaci rést, építettünk erre egy céget ami Magyarországon rövid idő alatt nagy fejlődésen ment keresztül, majd hogyan vezettük ezt be több országba és tettük sikeressé. Milyen kihívásokkal, nehézségekkel találkoztunk, mik voltak a kulcs momentumok.

Schmidt Richárd a Hoppline Kft, Alinda.hu partnere.Közgazdász végzettségű, 23 év kereskedelmi tapasztalattal rendelkezik, amiből az utolsó 11 év e-kereskedelem. 7 Danubius Rádiós és 6 Pesti Estes év után a Bónusz Brigád kereskedelmi igazgatójaként épített fel egy top10-be kerülő vállalatot, majd azt követően a Mall.hu kereskedelmi és marketing igazgatójaként szerzett nemzetközi e-kereskedelmi tapasztalatot. A Hoppline Kft. partnereként saját gyártású termékekkel üzemeltetnek monobrand webáruházakat több országban Alinda néven. Az elmúlt öt évben markáns növekedés mellett, immár négy országban vannak jelen.

13:30 - 14:00
Billingo terem
Sárospataki Albert

Számla, mint marketingeszköz!


A legnagyobb megnyitási rátával bírnak ezek a levelek, a legnagyobb figyelem övezi őket és ez idáig, hosszú éveken keresztül senki nem gondolt rá marketing eszközként. A Billingo, egy sor másik fejlesztése mellett ezt is megtette. Az előadás bemutatja, hogyan lesz egy számla vagy bármilyen bizonylat egy jól konvertáló marketingeszközünk, és ennek bevezetése során milyen felismeréseket szereztek a használati gyakorlatból és a magyar cégvezetőkről.

Sárospataki Albert a több mint 100.000 felhasználóval rendelkező Billingo online számlázó vezérigazgatója. Albert a számlázási és adminisztrációs feladatok automatizálásának és modernizálásának megszállottja. Tökéletesen érzi a magyar piac rezgését, miközben újító startupos szemlélettel, szenvedélyesen kutatja az új technikai és fintech megoldásokat, amiknek sokaságával bővült az elmúlt időszakban a Billingo. Célja a vállalkozók időrabló tevékenységeinek minimálisra szorítása, amikhez komplett eszköztárat épít nekik.

13:30 - 14:00
MiniCRM terem
Kaszás Péter

Munkatársak ösztönzése, avagy a motiváltságot nem tudod megvenni.


Egy munkatárs motiváltsága nem azt jelenti, hogy elvégzi-e a feladatot egy adott pénzösszegért cserébe. A valódi motiváció, amiről én beszélek, az belülről fakad. Ezt a belső motiváltságot keressük vezetőként a munkatársainkban és ennek lesz az eredménye a valódi hozzáadott érték, a tulajdonosi szemlélet, az önmegvalósítás érzése. Az előadásomban megmutatom, hogyan működik a motiváció pszichológiája és konkrét eszközt mutatok ahhoz, hogy miként tudod kialakítani és fenntartani a beosztottak valódi motivációját.

Tanárként végzett, majd pedagógiai, pszichológiai témában a tanulási motivációk terén folytatott kutatásokat. 2004-től több száz hazai kis- és középvállalkozás szervezetfejlesztési és vezetőképzési programját irányította. Vezetéspszichológiai szakértőként a munkatársak viselkedését, a motivációjuk fenntartásának lehetőségeit és a cégen belüli együttműködést kutatja. Olyan nagysikerű könyvek szerzője, mint a Beosztottból szövetséges vagy A motivált munkatárs létezik. Évente több száz vezetői viselkedéselemzést végez, több tucat vezetői tréninget tart, továbbá számos konferencián kap felkérést szakmai előadásra.

13:30 - 14:00
Simplepay E-commerce terem
Venk László

10 webáruház hatékonyság növelő módszer 2022-re.


Az elmúlt évek tapasztalatai alapján összeállítottunk néhány fontos tippet, amivel a webáruházad hatékonysága javulni fog. Kizárólag gyakorlatban már bizonyított és több nagy webshopban kitesztelt megoldásokat fogunk bemutatni.

Venk László a Pontit Kft. tulajdonos ügyvezetője. Az adlogic.hu dinamikusan növekvő, webáruházak eredményességének javításában jártas szakértői csapat. Több mint 10 éves e-kereskedelmi tapasztalat, az elmúlt években 80-nál is több webshop eredményeinek javítása jelzi, hogy az internetes kereskedelem nagyon sok aspektusát ismerjük és tudjuk javítani. Növekedj. Velünk. Okosan!

14:10 - 14:40
Billingo terem
Kovács Máté

Digitális fizetési trendek és innovációk 2022.


Az elmúlt évek Európai Uniós és hazai ajánlásai, illetve a vonatkozó szabályváltozások (PSD2, kötelező erős ügyfélhitelesítés, azonnali fizetés, kereskedelmi tv. változása stb.) jelentősen átalakították az online és offline fizetési megoldások világát. Mindezek mellett természetesen kiemelkedő, nem várt extra hatásként jelentkezett a már lassan két éve fennálló vírushelyzet, és az ezzel járó fokozott online jelenlét, illetve a fizikai érintkezések csökkentése – növelve az online fizetés, illetve a fizikai térben történő érintéses fizetés jelentőségét. A készpénzmentesítés felé vezető út egyértelmű, de a digitális fizetés kategóriáján belül is határozott trendek figyelhetők meg. Ezek többek között a kártyatárolásra és wallet megoldásokra épülő fizetési módokra, illetve további innovatív bankkártya alapú és nem bankkártya alapú fizetési konstrukciókra helyezik a hangsúlyt. Az előadás célja, hogy a fizetési piac jelenlegi, fokozott mozgása közepette támpontokat adjon a vállalkozók számára atekintetben, hogy melyik online és fizikai digitális fizetési megoldások alkalmazása felel meg leginkább a fennálló kihívásoknak oly módon, hogy mindeközben a fizetési és elszámolási folyamat is biztonságos és komfortos maradjon minden érintett szereplő számára.

Kovács Máté 2008 óta foglalkozik vezetés-szervezéssel. Kezdetben a szórakoztató- és kulturális iparban, majd a vendéglátás-turizmus területén szerzett menedzsment tapasztalatot. Számos üzleti és tudományos pályázati- és projektmunkában vett részt, egyetemi és PhD hallgatói státusza alatt, illetve azt követően is. Megtapasztalta és elsajátította a menedzsment és marketing területek sajátosságait az üzleti, a nonprofit és az állami szektorban is. Két évig főiskolai oktatóként adta át elméleti és gyakorlati tudását a hallgatóknak. 2015 óta az OTP Mobil csapatát erősíti, jelenleg senior sales menedzser pozícióban.

14:10 - 14:40
MiniCRM terem
Matykó Noémi

Közösségi média marketing (Közösségépítés, organikus elérésnövelés ügyfél- és konfliktuskezeléssel).


A közösségi média ereje a kétirányú kommunikáció. Közösséget nem lehet építeni úgy, hogy csak magadról beszélsz, posztolsz, interakciót kell generálnod. Ez ugyanakkor kétélű fegyver: mindenki retteg a trolloktól, az elégedetlenkedőktől, azoktól, akik rombolják a márkát. De mit tehetsz ellenük? Hogyan tudod magad mellé állítani a közösséget, és értékes, lojális vásárlóbázist építeni belőlük? Az előadásból kiderül.

Közösségi média szakértő, a Chiro Marketing ügyvezetője és alapítója, a The Paradise Project társalapítója. Az ELTE-n végzett kommunikáció, majd a Corvinuson marketing szakon. A neouromarketing és a marketing pszichológia lelkes kutatójaként elkötelezte magát a szakma igényes és etikus képviselete mellett.Csapatával 9 éve dolgoznak a hazai kkv-k online marketing stratégiáján, kampányaik sikeres kivitelezésén.

14:10 - 14:40
Simplepay E-commerce terem
Paál Katalin

Webáruházak marketingje az online világon túl 2022-ben.


Brandformance marketing, avagy egy összehasonlítás, hogy miként használjuk a közép-európai régióban az offline kereszt-marketing eszközöket (print-kuponokat) és miként használják ezt „nyugaton”. Avagy mekkora volumenben és miért jók a kedvezmények, illetve hogyan használjuk a kuponokat? Mit néz (és hova néz) egy vásárló, amikor ránéz egy kuponra, melyek a(z ilyen jellegű) kommunikáció legfontosabb elemei? Az egyes országokban mekkora kedvezményeket adtak, mely szegmensekben a legnépszerűbbek a kuponok? És voltaképpen kiknek szólnak ezek a kuponok?

Több mint tíz éve különböző vállalatirányítási és egyéb üzleti rendszerek, megoldások kiépítését, összehangolását, és az ehhez kapcsolódó szervezetfejlesztést és az üzleti folyamatok újra és megszervezését szolgáló projekteken keresztül került közvetlen kapcsolatba az e-commerce világával és működésével. 2016-ban kérték fel a CSOMAG PLUSZ hálózat magyarországi leányvállalatának irányítására, ahol egyedülálló offline (kereszt)marketingeszközök, valamint azóta már piacvezetővé vált kuponos keresőmotor segítségével célzottan szólítják meg a webáruházak online vásárlóit.

15:10 - 15:40
Billingo terem
Papp Gábor

SEO trendek 2022.


Ahhoz, hogy weboldalad kitünjön a tömegből, és látható legyen az interneten, elengedhetetlen a keresőoptimalizálás. Azonban nem mindegy, hogyan költi el vállalkozásod az erre szánt pénzt. Az előadásban erről hatékony ötleteket, azonnal használható tudást kapsz, amit már másnap alkalmazhatsz.

Az előadó online marketing és SEO szakértő, a The Pitch alapítója. Szakterülete a keresőoptimalizálás és az üzleti modellek. Ügyfelei között van több nagy hazai és nemzetközi cég, de dolgozott már együtt New York Times Bestseller íróval is.

15:10 - 15:40
MiniCRM terem
Fülöp Péter

Hogyan használjuk ki a Neuromarketingben rejlő lehetőségeket?


A Synetiqnél 2014 óta foglalkozunk neuromarketinggel és a nézők érzelmi reakcióinak vizsgálatával. Az elmúlt évek során több mint 6500 reklámot és 1200 márkát mértünk meg biometrikus szenzorok segítségével. De vajon mit tanultunk 12 ezer ember érzelmi reakcióiból? Mi az, ami miatt egy reklám emlékezetessé válik? Mely vizuális és hangi elemek képesek pozitív érzést kiváltani bennünk, és mik azok a tényezők, amik ellenszenvessé tesznek egy hirdetést? Mitől lesz egy reklámfilm érdekes? Hogyan lehet érdekes és aktivizáló is egyben? Mi tesz egy márkamegjelenést emlékezetesé és relevánssá? A Synetiq előadásában ezen kérdések mentén nyújtunk betekintést a neuromarketing világába.

Fülöp Péter kvalitatív és UX kutató, pszichológus. Jelenleg a neuromarketing méréssel foglalkozó Synetiq kutatási igazgatója. Péter és csapata a különféle marketingkommunikációs csatornák (TV reklám, online videó, plakát stb.) által kiváltott nem tudatos érzelmi reakciókat vizsgálja, ezzel segítve azok optimalizálását. A Magyarországon egyedülálló módszertan segítségével nem a válaszadók véleményét hanem azok zsigeri reakcióit veszi górcső alá, így elérve azt, hogy a különböző reklámok igazán a fogyasztó szívéig érjenek.

15:10 - 15:40
Simplepay E-commerce terem
Földházi Ágoston

A szezonalitás hatása az online marketingben.


A szezonalitás minden ember életében fontos szerepet játszik, és nincs ez másképp a webáruházak és egyéb online vállalkozások működésében sem. A legtöbb ember csak a közismert szezonokat ismeri fel, amikhez általában kapcsolódnak mindent elsöprő kereskedelmi ajánlatok is, mint a Karácsony, Húsvét, Nyaralás, Black Friday. Az online marketing azonban a szezonalitások jóval szélesebb tárházával bír és még annál is több kérdésre adhat választ. Vajon mikor és hogyan használjam ki a szezonális hatásokat? Milyen időszakban, milyen terméket hirdessek akciósan? Van kidolgozott stratégiám a kedvezményes időszakokra? Ezekre a kérdésekre is választ adunk az előadásunkban!

Földházi Ágoston, Online Marketing Szakértő | Sokéves online és műszaki értékesítésben szerzett tapasztalattal cégvezetőként tevékenykedik a HirdetésPartner Kft.-ben és Divízió vezetőként a Klikkmánia Kft.-ben. Projektmenedzserként mindig előtérbe helyezi a vevői és felhasználói igényeket, több sikeres fejlesztési-értékesítési projektet vezetett korábban. Az Online-digitális világgal több mint 20 éve foglalkozik, átfogó látókörrel rendelkezik a webes megjelenés, marketing és vállalkozásfejlesztés területén is. 2011 óta foglalkozik Google és Facebook Ads kampánykezeléssel, PPC kampányok tervezésével és optimalizálásával. A Károli Gáspár Református Egyetemen óraadó oktató, a [Webanalitika alkalmazása a kampányban / Keresőoptimalizálás SEO] és a [Online kommunikációs kampányok menedzselése] kurzusokon.

15:40 - 16:10
Billingo terem
Szeder Péter

Marketing Future 2022 - új, szokatlanul elhelyezett hirdetések.


Az egyre nagyobb online zajban még nehezebb elérni, és felhívni a fogyasztók figyelmét a márkákra. Erre van amikor elég egy váratlan hang mondjuk a villamoson, egy felirat, egy ötletesen elhelyezett egyedi reklám, ami felkelti a figyelmet. Új és szokatlan helyeken elhelyezett hirdetésekről gyűjtök össze egy csokrot azoknak a vállalkozóknak, akik szeretnek kitűnni a tömegből, és különböző eszközöket mutatok be, hogyan lehet egyedi és élményt adó egy hirdetési felület.

Szeder Péter digitális médiapiaci szakértő, több mint 20 éve dolgozik az IPG Mediabrands full serviice médiaügynökségi csoportnál, jelenleg a performance média és a programmatic csoportokat vezeti. Az online média stratégiák és kampányfeladatok mellett tapasztalatot szerzett offline (TV, radio, print, OOH, mozi) kampányokkal is, és egy időben nemzetközi médiakoordinátori feladatokat is ellátott. Szívesen veszt részt a következő generációk képzésében. A MAKSZ (Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége) online oktatási csoportját vezeti, rendszeres előadó a BGE-Külkeren, a Corvinus Egyetemen és az Edutus főiskolán.

15:40 - 16:10
MiniCRM terem
Pálfi Éva

Hogyan adunk el nőknek és kommunikáljunk női célpiacra?


Óriási szükség van arra, hogy minél több vállalkozó megértse, hogy nők és férfiak különböznek, másképp vásárolnak, másképp döntenek,...tehát másképp is kell kommunikálni hozzájuk. Ráadásul mi nők ezerfélék vagyunk, különböző élethelyzetekkel. Ha egy cég jól kommunikál, az neki sikert, eredményt és visszatérő vevőt hoz, mi nők pedig végre hálásak lehetünk, hogy úgy beszélnek hozzánk, ahogy az nekünk jó. Figyelem, azonnal átlátnak a semmitmondó marketingen, a legnagyobb veszély pedig a középszerűség! A női fogyasztók hatalmas vásárlóerőt és befolyást jelentenek, ezért az ő bizalmuk elnyerése óriási jelentőséggel bír. Többé ne úgy gondolj a hölgyekre, mint egy piaci résre, egy szegmentálható csoportra, ők ma már a családi kassza fő döntéshozói és imádnak vásárolni. Megmutatom hogyan csináld jól, hogyan adj el női célpiacra.

Pálfi Éva a B2W alapítója, női marketing szakértő, brandstylist és divattervező iparművész, a Stílusakadémia alapítója, a Hogyan adj el nőknek B2W?, továbbá a Stílusos Márkastratégia és a Vállalkozásból Világmárka könyv szerzője. 1998-ban végzett a MOME Iparművészeti Egyetemen, majd lett kreatív igazgató számos piacvezető cégnél. Nem csak művészkedik, tervez, hanem üzletasszony is, saját cégével és márkájával megreformálta a hazai divatot. Éva 22 éve tervez vizuális marketinget olyan cégeknek, akik nőknek adnak el. VIP Mentorprogramjában és konzultációin cégvezetőknek segít stílusossá és eredményessé tenni márkájukat, grafikusoknak pedig megtanítja hogyan lehet művészetük sikeres. A B2W Közösséget azért hozta létre, mert példaértékű személyek, szakemberek együttműködésével totális szemléletváltást szeretne elérni a női marketingkommunikációban úgy, hogy a fókuszban a női fogyasztók állnak. Nőkre célzó vizuális marketingre számíts előadásában, ami alapján rendbe teheted végre weboldaladat, social oldalaidat úgy, hogy a design a nőket vonzza! Látvány, funkció és érzelmi töltés, imádni fogod! 2019-ben a B2W Fesztivál, 2020-ban pedig a B2W Akadémia nyerte el a Magyar Marketing Szövetség Marketing Gyémánt Díját.

15:40 - 16:10
Simplepay E-commerce terem
Kulcsár István Róbert

Sikeres termékválasztás és azonnali webáruház-forgalom növelő módszerek 2022-ben.


A sikeres webáruház két alapfeltétele a jó termék és a jó marketing. Egyik sem működik a másik nélkül. Hiába van jó marketingünk, ha rossz vagy nem keresett a termékünk, bukásra vagyunk ítélve. De ez fordítva is igaz! Ha jó a termékünk, de rossz marketingggel vagy marketing tevékenység nélkül próbáljuk értékesíteni, ne várjunk csodákat. Előadásomban bemutatom az online könnyen értékesíthető termékek legfontosabb kiválasztási szempontjait, majd ismertetek néhány gyorsan megvalósítható marketing megoldást/funkciót, amelyekkel szinte azonnali forgalmat generálhatsz webshopodban.

Kulcsár István Róbert a Shoprenter.hu egyik alapító-tulajdonosa. A cégnél, illetve elődjénél (WebShop-Experts) 15 év alatt több ezer webáruház megszületésében segédkezett vezető tanácsadóként. Ez idő alatt több száz élő, illetve online előadást tartott egyetemektől kezdve üzleti rendezvényeken át egészen a Shoprenter saját edukációs projektjének tekinthető “Hogyan Indítsunk Webáruházat” szemináriumig, amely az elmúlt csaknem 11 évben mintegy 25.000 embernek segített eligazodni az internetes kereskedelem világában. Egyik megálmodója és szervezője Magyarország legnagyobb kkv e-kereskedelmi rendezvényének, az Ecommerce Expo-nak, amely 2022-ben már hatodik alkalommal kerül megrendezésre több mint 1500 hazai internetes kereskedő és az őket kiszolgáló szektor krémjének részvételével. Az e-kereskedelem területén végzett evangelizációs tevékenységéért kollégái gyakran hivatkoznak rá Mr. Ecommerce-ként.

16:20 - 16:50
Billingo terem
Kerekasztal-beszélgetés

Milliárdos Cégek Klubja


Moderátor: Zabari István (Lumenet Kft.)

Tóth Zoltán (Zone Europe Kft.Tok-shop.hu, Medenceorias.hu, Daanos.hu)
Kravecz Richárd (Netkazán)
Borovics József (Csomag Plusz Kft., Kuplio)

ÜZLETI KAPCSOLATÉPÍTÉS:
A nap folyamán három alkalommal nyitja meg kapuit a Networking terem, hogy a Hozzád hasonló gondolkodású vezetők és döntéshozók szervezett kereteken belül ismerkedjenek meg Veled és egymás üzleti partnereivé válhassatok. Akár már a következő héttől indulhat a közös munka!

A Juhhé! Business Club felkészült csapata mindent megtesz azért, hogy elégedetten, több tucat névjeggyel és jóízű beszélgetésekkel gazdagodva távozz a kapcsolatépítés arénájából.

A Networking terem igénybevételéhez "Kapcsolatépítő"-jegy szükséges, ami néhány ezer forinttal drágább, mint a hagyományos jegy, ám többlet értéke pénzben gyakorlatilag nem fejezhető ki.


SZAKKIÁLLÍTÁS:
Találkozz a magyarországi kkv-szakma innovatív, vezető képviselőivel a IX. Magyar Marketing Fesztivál szakkiállításon! 50+ stand: szolgáltatók, gyártók, tanácsadók várnak arra, hogy megmutathassák neked termékeiket, szolgáltatásaikat és együttműködhessenek veled és cégeddel 2022-ben.

A belépőjegyed ára a legtöbb kiállítónál kedvezményekre beváltható, így gyakorlatilag ingyen vehetsz részt az egész napos rendezvényre. Tudsz ennél jobb ajánlatot?

Ezen felül kézhez kapod az Ajánlatok könyvét is!

KIÁLLÍTANÁL? NÉZD MEG AJÁNLATUNKAT!


MILLIÁRDOS CÉGEK KLUBJA:
Az okos cégvezetők más kárán és más sikeréből tanulnak. A "Milliárdos Cégek Klubja" záróprogram már a kezdetekben nagy sikert aratott, hiszen három olyan, milliárdos árbevételű cég vezetőjével beszélgetünk, akiknek tapasztalatai, tanácsai, tanulságai talán nem is fejezhetőek ki pénzben. Te mit kérdeznél egy milliárdostól? Milyen gyakran van lehetőséged, hogy szemtől szemben ülj egy vérbeli üzletemberrel és tanulj a sikereiből?

Amikor a milliárdosok színpadra lépnek, szinte megáll a levegő!
Légy része Te is ennek az élménynek - bármely jegytípussal!


CÉGVEZETŐI KÖZÖSSÉG:
Azzal, hogy jegyet váltasz rendezvényünkre, automatikusan (365 napig) tagja leszel a marketing[PASS] klubnak ami a Magyar Marketing Fesztivál látogatóinak, kiállítóinak, előadóinak és partnereinek az üzleti klubja. Azért jött létre, hogy az 1 napos rendezvényünk után a közösség egymás közelében maradhasson, megismerhesse egymást és közös beszélgetésekben, tapasztalatcserében vehessen részt, partneri kapcsolatok alakuljanak ki közöttük. A Magyar Marketing Fesztivál résztvevői, partnerei túl értékes döntéshozók, szakemberek, hogy egyetlen egy napra korlátozódjon a találkozás lehetősége.

A marketing[PASS] klubtagság előnyei: a klubtagok bemutatkozási lehetősége, személyes és online (ZOOM) klubestek, tagi könyvtár díjmentes használata, kivitelezői adatbázis, 15 perces tanácsadások tagoktól tagoknak.
Légy része a Marketingfesztiválozók közösségének!


E-COMMERCE TEREM:
A látogatóink visszajelzése alapján ismét lesz e-kereskedelmi tematikus terem, vagyis az E-commerce terem.

A látogatóink 90%-a - saját bevallása szerint - vagy már rendelkezik webáruházzal vagy nyitni fog, esetleg webáruház nélkül, de elektronikus kereskedelemmel foglalkozik. Bemutatjuk a 2022-es e-kereskedelmi trendeket és mindazokat a technikákat, megoldásokat, amelyekkel a webáruház tulajdonosok, e-kereskedők növekedést érhetnek el.

Minőségpolitkánk, hogy az E-commerce terem előadói ne "fizetős" szolgáltató cégek legyenek, hanem maguk is ebből élő, gyakorlatban is nagy tapasztalatot szerző e-kereskedők, webáruház-tulajdonosok.

6 ÉRV, HOGY 2022.01.27-ÉT NE HAGYD KI

Minden évben a Magyar Marketing Fesztiválon hallhatóak elsőként az adott év legújabb, legsikeresebbnek ígérkező üzleti és marketing trendjei. Nyissuk meg együtt az üzleti évet, készüljünk fel közösen a ránk váró kihívásokra!
KIHAGYHATATLAN! A Magyar Marketing Fesztivál az ország legnagyobb, év eleji üzleti- és marketing trendekkel foglalkozó szakmai konferenciája, kimondottan kis- és középvállalkozások tulajdonosainak, marketing- és üzleti döntéshozóinak, értékesítőinek.
Az előadások mellett a kiállítók speciális ajánlatai várnak, valamint új üzleti kapcsolatokat szerezhetsz a networking eseményen. Sőt: Automatikusan tagja leszel a marketing[PASS] klubnak is, a konferencia résztvevőinek exkluzív közösségének.
A VII. Magyar Marketing Fesztiválon résztvevő cégek átlagos árbevétele 300.000.000 Ft volt! Céltudatos, marketing-orientált, fejlődni vágyó, klassz társaság – olyanok, mint Te magad, vezetőid és üzlettársaid.
Évente csak egyszer, teltházzal, pillanatok alatt értékesített jegyekkel! A belépő jegyed árát a legtöbb kiállítónál kedvezmény formájában levásárolhatod, így szinte ingyen jössz. Aki számít a hazai KKV piacon, az itt lesz! Ha a konkurensed eljön, Te sem hagyhatod ki!
ÚJDONSÁG! A visszajelzésekre hallgatva és a közönség összetételét figyelembe véve idén először 3 különböző tematikájú terem: Marketing és stratégia, Menedzsment és értékesítés, E-commerce.
HELYSZÍN
1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.
Lurdy Konferencia-központ
Ingyenes felszíni parkoló, tágas fedett parkoló, könnyű megközelítés, változatos és minden igényt kielégítő éttermi szint. A IX. Magyar Marketing Fesztivál helyszínét ezúttal is a Lurdy Konferencia Központ biztosítja.
Megközelíthető: Metró: A 3-as vonalról egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Villamos: Az 1-es, 51-es és 51A jelzésű villamos az épület előtt áll meg. Busz: A 103-as autóbusz az épület előtt áll meg. HÉV: Elővárosi vasút Csepelről és Ráckevéről. Egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Parkolási információk: A külső parkolóban a parkolás, a parkolójegynek a rendezvényközpontban történő érvényesítését követően tovább 8 óra ingyenesen vehető igénybe. A mélygarázsban az első 2 óra díja 100 Ft, ezt követően óránként 100 Ft a parkolási díj.
Lurdy Konferencia-központ
Ingyenes felszíni parkoló, tágas fedett parkoló, könnyű megközelítés, változatos és minden igényt kielégítő éttermi szint. A IX. Magyar Marketing Fesztivál helyszínét ezúttal is a Lurdy Konferencia Központ biztosítja.
Megközelíthető: Metró: A 3-as vonalról egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Villamos: Az 1-es, 51-es és 51A jelzésű villamos az épület előtt áll meg. Busz: A 103-as autóbusz az épület előtt áll meg. HÉV: Elővárosi vasút Csepelről és Ráckevéről. Egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Parkolási információk: A külső parkolóban, a parkolójegynek a rendezvényközpontban történő érvényesítését követően tovább 8 óra ingyenesen vehető igénybe. A mélygarázsban az első 2 óra díja 100 Ft, ezt követően óránként 100 Ft a parkolási díj.
FOGLALD LE HELYED MOST:
Válaszd ki, melyik típusú jegyet szeretnéd lefoglalni és kattints az [Ezt a jegytípust választom] gombra! Az adatok megadása után kattints a Megrendelés gombra. A helyek száma idén is korlátozott! FONTOS:
A jegy ára az ÁFA összegét nem tartalmazza! A rendezvény csak védettségi igazolvánnyal látogatható!
Még eddig megvásárolhatod meg a jegyed:
nap
óra
perc
mp

Fesztiválozójegy

Az összes, 30+ TOP előadásra belépés + szakkiállítás

14.900Ft

17.900 Ft Early bird kedvezmény 12.31-ig

2022-es marketingtrendek #1 kézből



Kapcsolatépítőjegy

Fesztivál jegy + moderált kapcsolatépítés

18.900Ft

21.900 Ft Early bird kedvezmény 12.31-ig

Akár 100 új üzleti partner egy nap alatt

A rendezvény a hatályos jogszabályok szerint védettségi igazolvánnyal látogatható. Maszk használata opcionális.
Esetleges járványügyi szigorítások esetén a jegyek visszaválthatóak vagy online konferenciára beválthatóak. Kockázatmentes vásárlás!
HA MÉG MINDIG NEM DÖNTÖTTÉL:
A Magyar Marketing Fesztivál a látogatók folyamatos visszajelzései alapján folyamatosan megújul, az igényekhez, és körülményekhez igazodik. 2022-ben teljes értékű konferenciaként térünk vissza.
Ez az év egyik legfontosabb KKV-marketing trendeket bemutató rendezvénye.
Minden résztvevő, partner automatikusan tagja lesz a Marketing[PASS] marketing klubnak, ahol további 365 napig folyik a kapcsolatépítés és a kapcsolati tőke megosztása. Ebbe az exkluzív klubba máshogy nem kerülhetsz be!
A Marketing Fesztivál nem egy cég önreklámja. Egyszerűen egy izgalmas, színes nap, mely kiválóan alkalmas tanulásra, ötletgyűjtésre, inspirációra és üzleti kapcsolatok teremtésére.
Látogatóink szerint a Marketing Fesztivál a legszínesebb kkv-marketing konferencia Magyarországon. Közép-Európában is az egyik legnagyobb kkv-marketing rendezvényként tartanak számon minket.
Itt minden egyes online networking alkalom új üzleti partnert és valódi forintot érhet. 5 napon keresztül!
Előadásaink exkluzívak. Jelszavaink: no sales | no haver! Ugye ismerősek azok a konferenciák, ahol évek óta a cégvezető és haverjai adnak elő?
Ha csatlakozol, garantáltan képbe kerülsz a kisvállalati marketing újdonságaival és beelőzheted konkurenseidet.
Találkozz minőségi marketing beszállítókkal és kivitelezőkkel az szakkiállításon. Legalább 6 hónapnyi utánajárást és tárgyalást tudhatsz le egyetlen nap alatt!
Minden év elején újítunk - év végére pedig lemásolnak minket, „kölcsönveszik” újításainkat, szlogenjeinket. Kiktől akarsz tanulni? Kövesd az eredetit!
A Magyar Marketing Fesztivál az az országos marketing konferencia, ahol mindenki ott van. Még a konkurensed is!
NE GYERE, HA:
Nincs 15.000 forintod saját magad és céged fejlesztésére! Egyetlen előadó órabére sem jönne ki belépődíjad árából. A Fesztiválon a befizetett összegért 20+ TOP-előadótól tanulhatsz, 50+ kiállítóval és válogatott kivitelezőkkel találkozhatsz.

Nem akarsz piacvezető lenni?! Nem akarsz jobb lenni a konkurensednél?! Minden év elején a Marketing Fesztiválon értesülhetsz elsőként az adott év üzleti és marketing-trendjeiről. Egy nap feltöltődés és tanulás = egész évben arathatod a babérokat!

Én cégvezető vagyok, delegálom a marketinget. Bizonyított tény, hogy sokkal hatékonyabb és gazdaságosabb annak a cégnek a marketingje, ahol a cégvezető tudja, miről beszél a marketing-kivitelezője. Vége annak az időnek, amikor félrevezettek! Amikor nem tudtál különbséget tenni működő és hamis technikák között! Hozd el kollégáidat és gyere el Te is, cégvezetőként!
KIEMELT TÁMOGATÓNK:
KIÁLLÍTÓINK:
PARTNEREINK:
© 2013-2022 - Marketing112 | STANDFOGLALÁS: +36 70 340-6445 (Standtérkép) | e-mail: info@marketing112.hu
A programváltozás jogát fenntartjuk! Jogi és adatvédelmi nyilatkozat | Konferencia szabályzat | Oldalt programozta: Honlapmenedzser.hu