Magyarország legnagyobb, KKV-marketingtrendeket bemutató üzleti fesztiválja
Budapest | 2022. január 27.


Üzleti évnyitó a kis- és középvállalkozások vezetőinek, marketing döntéshozóinak, vállalkozóknak! - 2014 óta.
Készülj fel velünk Te is a 2022-es év kihívásaira, ismerd meg elsőként a legújabb üzleti és marketing-trendeket, változásokat!
1500+
döntéshozó
50+
kiállító
20+
előadó
100+
új kapcsolat
ELŐADÁSOK
08:30 - 09:00
Főszponzori terem
Berta Gergő

Online marketing stratégia, digitális marketing eszköztár 2022


Ha úgy érzed, hogy kicsit el vagy veszve az online marketing világában, új stratégiát szeretnél kialakítani, vagy a meglévőt fejleszteni, átalakítani, bővíteni a digitális marketing eszköztárad, hiszen az elmúlt év megmutatta az online jelenlét fontosságát. Viszont nem tudod hogyan csináld, akkor hallgasd meg az előadásom, ahol segítek "rendet tenni" a vállalkozásod ezen területén.

Az előadó a Maximum Business Kft. ügyvezető tulajdonosa.

08:30 - 09:00
MiniCRM terem
Dávid Ádám

Landing oldalak anatómiája


A landing oldal egy weboldal olyan oldala, ahol általában egy űrlap segítségével információt szeretnénk begyűjteni a látogatótól. Értékesíthetünk, feliratkozókat gyűjthetünk, bemutathatjuk aktuális és időszakos szolgáltatásunk. Az ma már természetes kell legyen, hogy mobilbarát, könnyen kezelhető, jó tartalmú legyen a sikerességhez, azonban nem mindig elég az "alapvető" összetevő a sikerességhez. Gyakorlati tapasztalatainkat gyűjtöttem össze, hogy az előadást meghallgatók tudják, hogy mik a legfontosabb felépítési tudnivalói egy jól működő oldalnak.

Az előadó a Kiszervezett Marketing Kft. ügyvezetője.

08:30 - 09:00
E-commerce terem
Zabari István
Bakonszegi Norbert

Webshop termékoldal optimalizáció, kosárérték- és ROI növelés


Webshop termékoldal optimalizáció, kosárértéknövelés és ROI növelés

Az előadók Zabari István és Bakonszegi Norbert.

09:10 - 09:40
Főszponzori terem
Egerszegi Krisztián

Lead menedzsment, automatizálás a menedzsmentben


Olyan módszereket, rendszereket és gyakorlatokat mutatok be, melyeket új potenciális üzleti ügyfelek létrehozására terveztek. A KKV-k napi munkáját hatékonyabbá, gyorsabbá tudják tenni, és eredményességét növelni. Nem is gondolnánk mennyi folyamatot lehet automatizálni, és mennyire fontos ezek menedzsmentje a jobb ügyfélélmény elérése érdekében is.

Egerszegi Krisztián egy 1,5MrdFt árbevételű IT biztonsági céget épített, az adatszivárgás elleni védelem magyarországi bevezetésével 2008 végétől. Az új piaci szegmensben 3 év alatt lett piacvezető a cég. A legnagyobb segítség a rendszerben való gondolkozás volt, aminek segítségével és a megfelelő támogató eszközökkel ki tudott törni a folyamatos napi tűzoltásból és a cég fejlesztésére fordíthatta az idejét, ami már önállóan is működni tudott. 2016-tól 100%-ban a MiniCRM Zrt-re fókuszál, ahol sikerült a KKV felhő alapú CRM szolgáltatás piacán vezető szereplővé válni Magyarországon. Kiemelt figyelmet fordít a piac edukációjára, rengeteg workshopot tart és a legfontosabb konferenciákon ad elő értékesítés, cégfejlesztés témában. A víziója, hogy olyan céget építsen, ami 3 éven belül a Közép-Kelet-Európai régió első számú szereplője lesz ezen a piacon.

09:10 - 09:40
MiniCRM terem
Németh Zoltán
Bienek Ildikó
Ruff-Kiss Ágnes

Bizalomépítés tárgyalástechnikával, testbeszéld és hatásgyakorlás


Mindennapi életünkben, a munkánkban, a vállalkozásunkban elengedhetetlen a kommunikáció. Mondhatni a siker kulcsa lehet, ha magabiztosan tárgyalunk, megnyerő és határozott a fellépésünk, jó hatást érünk el az ügyfeleknél, a partnereknél. Mindez tanulható. Egyedülálló módon hárman fogunk segíteni abban, hogyan hozd ki magadból a legjobbat, és mi kell(het) a sikerességedhez.

Az előadók bemutatkozása hamarosan.

09:10 - 09:40
E-commerce terem
Bay Áron

Google Shopping 2022


A 2,5 évvel ezelőtti hazai indulása óta jelentősen nőtt a termékalapú hirdetések Google Shopping kampányok általi kiszolgálása, azonban még mindig elmarad a régiós és nyugat-európai átlagtól. Az előadásban bemutatom milyen iparágak e-kereskedőinek érdemes nagyobb figyelmet fordítani a Shopping hirdetésekre, akkor is ha már kipróbálták vagy még csak tervezik a bevezetését. Röviden összefoglalom milyen technológiai követelményei vannak egy ilyen kampány elindításának és azt is bemutatom, hogy mik lesznek a következő évek trendjei ezen a területen.

2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 12 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 2,5 milliárd Ft PPC költést kezelt és 350+ analitika projekten dolgozott, többek között az EPAM, a Billingo, a Schiller Autó, a BioTechUSA és a Pesti Házak kampányaiban. Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.

10:10 - 10:40
Főszponzori terem
Szabó Milán

Megszólítani, lekötni és eladni a Z generációnak (TikTok, Instagram, Podcast) - digitális tartalomgyártás 2022-ben.


Modern világban élünk. Néha csak ámulva nézzük, ahogy a fiatalok, a Z generáció kezelik a közösségi platformokat. Legtöbbjüknek a mindennapi életük része, információ bázisa és egymás véleményére egyre jobban alapozva alakítják ki vásárlási szokásaikat is. Hogyan gyártsunk digitális tartalmat ennek a generációnak is, illetve gyakorlati példákat hozok arról, kinek melyik platform ajánlott vállalkozásába beépíteni.

Az előadó a Deep Creative Collective Kft. kreatív igazgatója.

10:10 - 10:40
MiniCRM terem
Felkérés alatt

Hűségprogramok ereje, lehetőségei és eszközei 2022-ben


Leírás hamarosan

Az előadó felkérés alatt...

10:10 - 11:10
E-commerce terem
Kerekasztal-beszélgetés

E-commerce logisztikai kihívások és lehetőségek 2022-ben


Leírás hamarosan

A résztvevők felkérés alatt...

10:40 - 11:10
Főszponzori terem
Csábi Boróka

A sikeres márkaépítés receptje 2022-ben


A márkaépítés a cégek egyik legfontosabb tevékenysége, jól fel kell építeni, és folyamatosan használni a megfelelő eszközöket, a kommunikációban. Olyan korszerű marketingtudást adok át az előadáson, amit a vállalkozók képesek azonnal átültetni a gyakorlatba, és ezzel eredményesebbé válik a munkájuk.

Az előadó a "Te vagy a Brand" ügynökség alapító- vezetője.

10:40 - 11:10
MiniCRM terem
Stampf Attila

Az ügyfélélmény ABC-je 2022-ben


Leírás hamarosan

Az előadó a Humanize társalapítója, ügyfélelégedettségi szakértő. Olyan cégeknél dolgozott, mint az Erste Bank és a Telekom.

11:20 - 11:50
Főszponzori terem
Lévai Richárd

Közösségi média marketing (2022-es trendek, hirdetések)


A Facebook még mindig a legtöbb felhasználóval rendelkező social media platform a világon és Magyarországon, a járvány következtében pedig még nagyobb lett a tábora. Kikerülhetetlen a vállalkozások életében, jelenlétében. A tavalyi év nagy változásokat hozott a platformon, egyre nagyobb kihívások elé állítja a vállalkozókat. Hogy mik lesznek a 2022-es év tredjei, hogyan érj el minél több ember, ebben fogok segíteni hasznos információkkal és azonnal használható ötletekkel.

Lévai Richárd az üzleti eredményeket szállító közösségi marketing specialistája, több marketing könyv szerzője. A hatékony online marketinget megnyugtató adatvédelmi megoldásokkal összekapcsoló Liftup Kft. Ügyvezetője. 2015-ben a magyar kommunikációs szakma véleményvezér toplistáján az első háromba került a Diktio Labs kutatásában, 2016-ban a VOSZ az Év Vállalkozója díjával tüntette ki. 2019-ben első magyar szakemberként került be, a Facebook Marketing Partners programba. Referenciái között olyan márkák is megtalálhatóak, mint a Robert Bosch, a CEWE Fotókönyv, a Piatnik, az OLX.hu, vagy a Telenor.

11:20 - 11:50
MiniCRM terem
Buglya Gergely

Egy sikeres influencer kampány megtervezése és megvalósítása 10 lépésben. Kinek és hogyan 2022-ben?


Napjainkban már bárkiből lehet influencer, nem csak ismert emberekből, és szakemberekből, hanem háziasszonyokból, szakemberekből, sőt kisállatokból is lehetnek "véleményvezérek", hiszen akiket sokan követnek a különböző online csatornákon, figyelik milyen termékeket, szolgáltatásokat használnak, ajánlanak. Ezért is fontos lehet azoknak is akik kampányt terveznek megismeri ezt a "világot", és azokat az írott és iratlan szabályokat, miként lehet sikeressé tenni egy ilyen együttműködést 2022-ben.

influencermarketing-szakértő, a Follow Me! Prémium Influencer Marketing ügynökség alapító tagja. 20 éves médiás múltja alatt minden nagy kiadónál dolgozott, magazinok szerkesztését, vezetését, indítását segítette: volt a CKM divatszerkesztője, a Haszon nőknek szépségrovat vezetője, a Sport&Style felelős szerkesztője, Men’s Health főszerkesztője. Részt vett a 12 éve működő Metropolitan női szalon alapításában és arculatának kitalálásában. PR szakemberként az Arvalicom, a ComLab és a Red Lemon ügynökségek munkáját segítette, majd független tanácsadóként tevékenykedett. Ezalatt olyan szépségipari márkákkal dolgozott, mint a Yamuna, a Batiste, a SpaRitual, a Clarins, a Jeanne Piaubert vagy a Schwarzkopf Professional.

11:20 - 11:50
E-commerce terem
Deli Norbert

E-commerce analitika - adatalapú optimalizáció a webshopon.


E-commerce analitika - adatalapú optimalizáció a webshopon. Mit mérjünk és hova tegyük a mérőpontokat?

Az előadó a HD marketing társalapítója és szakmai vezetője

12:20 - 12:50
Főszponzori terem
Szaladják Linda

Google Ads - 2022-es trendek, esettanulmány


Leírás hamarosan

Az előadó bemutatkozása hamarosan

12:20 - 12:50
MiniCRM terem
Horváth Anikó

Megváltozott vásárlói magatartás, szokások és elvárások a Covid után.


Megváltozott vásárlói magatartás, szokások és elvárások a Covid után. Vásárlói igények és vélemények megismerése Social Listening segítségével.

Az előadó a SentiOne magyar csapatának kommunikációs specialistája; évek óta elemzi az internet legsötétebb bugyrait a kifinomult webes szöveganalitikai platformjuk segítségével. Előtte hosszú évekig kis- és középvállalatoknak végzett marketing és social media feladatokat, így mindkét oldalról tökéletes rálátása van a webes folyamatokra. Anikóval minden résztvevő átélheti, milyen az, amikor két kattintással feltárul és értelmet nyer a net óriási adathalmaza.

12:20 - 12:50
E-commerce terem
Felkérés alatt

Mit mondhatunk és mit tehetünk legálisan a nagyobb profit reményében?


Az előadás többek közt egy, a szallas.hu megrendeléséből készült és a Frontira, valamint a GVH által elkészített kutatást mutat be, hogy az ekereskedelmi cégek milyen pszichológiai manipulációs eszközöket vetnek be és ezek közül melyek legálisak és melyeket nem szabadna használni.

Az előadó a Frontira senior munkatársa.

12:50 - 13:20
Főszponzori terem
Nebehaj Vanda

Tartalommarketing trendek, kihívásai és eszközei 2022-ben


Tartalommarketing trendek, kihívásai és eszközei 2022-ben. A Covid hatásai a vásárlók idegrendszerére, ennek marketing vonatkozásai. Hogyan kommunikálj másképp?

Az előadó bemutatkozása hamarosan

12:50 - 13:20
MiniCRM terem
Lippner Tamás

B2B értékesítés, eszközei és a szuper salesteam ismérvei


Leírás hamarosan

Az előadó bemutatkozása hamarosan

12:50 - 13:20
E-commerce terem
Felkérés alatt

Külföldi piacok meghódítása


Leírás hamarosan

Az előadó bemutatkozása hamarosan

13:30 - 14:00
Főszponzori terem
Felkérés alatt

Szervezés alatt


Leírás hamarosan

Az előadó bemutatkozása hamarosan

13:30 - 14:00
MiniCRM terem
Kaszás Péter

Munkatársaim motivációja, ösztönzése. Mi a nyertes csapat titka?


A megváltozott életünknek köszönhetően nagyban változtak a munkahelyi igények is, mások lettek az előnyök, hátrányok a munkavállalók többségénél. Sikeres csapat, és motivált munkatársak nélkül nehéz jó eredményeket elérni, azonban egy belső feszültség, a néha ki nem mondott gondolatok is belülről "mérgezhetik" egy cég életét. Ha szeretnéd tudni, hogy mi a nyertes csapat titka, tarts velem az előadásomon és igyekszem olyan információkat átadni, amit szinte azonnal használni tudsz a céged életében.

Az előadó a TeamGuide Menedzsment Kft. alapítója.

13:30 - 14:00
E-commerce terem
Felkérés alatt

10 webáruház hatékonyság növelő módszer 2022-re


Leírás hamarosan

Az előadó bemutatkozása hamarosan

14:10 - 14:40
Főszponzori terem
Felkérés alatt

Szervezés alatt


Leírás hamarosan

Az előadó bemutatkozása hamarosan

14:10 - 14:40
MiniCRM terem
Klausz Melinda

Közösségi média marketing a hirdetésen túl


Közösségi média marketing (Közösségépítés, organikus elérésnövelés ügyfél- és konfliktuskezeléssel).

Az előadó bemutatkozása hamarosan

14:10 - 14:40
E-commerce terem
Paál Katalin

Webáruházak marketingje az online világon túl 2022-ben


Webáruházak marketingje az online világon túl. Milyen offline marketing lehetőségei vannak egy webáruháznak?

Paál Katalin a Csomagplusz Kft. (Kuplio.hu) országmenedzsere.

15:10 - 15:40
Főszponzori terem
Papp Gábor

SEO trendek 2022


Ahhoz, hogy weboldalad kitünjön a tömegből, és látható legyen az interneten, elengedhetetlen a keresőoptimalizálás. Azonban nem mindegy, hogyan költi el vállalkozásod az erre szánt pénzt. Az előadásban erről hatékony ötleteket, azonnal használható tudást kapsz, amit már másnap alkalmazhatsz.

Az előadó online marketing és SEO szakértő. Szakterülete a keresőoptimalizálás, a Growth Hacking és az üzleti modellek. Ügyfelei között van több nagy hazai és nemzetközi cég, de dolgozik együtt New York Times Bestseller íróval is.

15:10 - 15:40
MiniCRM terem
Felkérés alatt

Hogyan használjuk ki a Neuromarketingben rejlő lehetőségeket?


Hogyan használjuk ki a Neuromarketingben rejlő lehetőségeket?

Az előadó a Synetic, piacvezető neuromarketing cég szakértője.

15:10 - 15:40
E-commerce terem
Felkérés alatt

Szervezés alatt


Leírás hamarosan

Az előadó bemutatkozása hamarosan

15:40 - 16:10
Főszponzori terem
Felkérés alatt

Marketing Future 2022


Leírás hamarosan

Az előadó bemutatkozása hamarosan

15:40 - 16:10
MiniCRM terem
Pálfi Éva

Hogyan adunk el nőknek és kommunikáljunk női célpiacra?


Ma egy nő karriert épít, háztartást vezet, gyereket nevel (41% egyedül!), 82% fő döntéshozó a családi kasszában és sokat vásárol. Az előadás arról szól, hogyan szólítsuk meg őket, ha ők a célközönségünk.

Az előadó brandstylist iparművész, női marketing szakértő, a B2W alapító tulajdonosa. Módszertanát, a Brand Stílus és Karakterelméletet 2017 júniusában vette oltalom alá a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala. Folyamatosan kutatja, teszteli a női vásárlási szokásokat online és offline.

15:40 - 16:10
E-commerce terem
Felkérés alatt

Sikeres termékválasztás és azonnali webáruház-forgalom növelő módszerek 2022-ben


Leírás hamarosan

Az előadó bemutatkozása hamarosan

16:20 - 16:50
Főszponzori terem
Kerekasztal-beszélgetés

Milliárdos Cégek Klubja


Moderátor: Schmidt Richárd (Alinda)

Tóth Zoltán (Tokshop)
Kravecz Richárd (Netkazán)
Borovich József (Csomag Plusz Kft., Kuplio)

ÜZLETI KAPCSOLATÉPÍTÉS:
A nap folyamán három alkalommal nyitja meg kapuit a Networking terem, hogy a Hozzád hasonló gondolkodású vezetők és döntéshozók szervezett kereteken belül ismerkedjenek meg Veled és egymás üzleti partnereivé válhassatok. Akár már a következő héttől indulhat a közös munka!

Partnerünk felkészült csapata mindent megtesz azért, hogy elégedetten, több tucat névjeggyel és jóízű beszélgetésekkel gazdagodva távozz a kapcsolatépítés arénájából.

A Networking terem igénybevételéhez "Kapcsolatépítő"-jegy szükséges, ami néhány ezer forinttal drágább, mint a hagyományos jegy, ám többlet értéke pénzben gyakorlatilag nem fejezhető ki.


SZAKKIÁLLÍTÁS:
Találkozz a magyarországi kkv-szakma innovatív, vezető képviselőivel a IX. Magyar Marketing Fesztivál szakkiállításon! 50+ stand: szolgáltatók, gyártók, tanácsadók várnak arra, hogy megmutathassák neked termékeiket, szolgáltatásaikat és együttműködhessenek veled és cégeddel 2022-ben.

A belépőjegyed ára a legtöbb kiállítónál kedvezményekre beváltható, így gyakorlatilag ingyen vehetsz részt az egész napos rendezvényre. Tudsz ennél jobb ajánlatot?

Ezen felül kézhez kapod az Ajánlatok könyvét is!

KIÁLLÍTANÁL? NÉZD MEG AJÁNLATUNKAT!


MILLIÁRDOS CÉGEK KLUBJA:
Az okos cégvezetők más kárán és más sikeréből tanulnak. A "Milliárdos Cégek Klubja" záróprogram már a kezdetekben nagy sikert aratott, hiszen három olyan, milliárdos árbevételű cég vezetőjével beszélgetünk, akiknek tapasztalatai, tanácsai, tanulságai talán nem is fejezhetőek ki pénzben. Te mit kérdeznél egy milliárdostól? Milyen gyakran van lehetőséged, hogy szemtől szemben ülj egy vérbeli üzletemberrel és tanulj a sikereiből?

Amikor a milliárdosok színpadra lépnek, szinte megáll a levegő!
Légy része Te is ennek az élménynek - bármely jegytípussal!


CÉGVEZETŐI KÖZÖSSÉG:
Azzal, hogy jegyet váltasz rendezvényünkre, automatikusan (365 napig) tagja leszel a marketing[PASS] klubnak ami a Magyar Marketing Fesztivál látogatóinak, kiállítóinak, előadóinak és partnereinek az üzleti klubja. Azért jött létre, hogy az 1 napos rendezvényünk után a közösség egymás közelében maradhasson, megismerhesse egymást és közös beszélgetésekben, tapasztalatcserében vehessen részt, partneri kapcsolatok alakuljanak ki közöttük. A Magyar Marketing Fesztivál résztvevői, partnerei túl értékes döntéshozók, szakemberek, hogy egyetlen egy napra korlátozódjon a találkozás lehetősége.

A marketing[PASS] klubtagság előnyei: a klubtagok bemutatkozási lehetősége, személyes és online (ZOOM) klubestek, tagi könyvtár díjmentes használata, kivitelezői adatbázis, 15 perces tanácsadások tagoktól tagoknak.
Légy része a Marketingfesztiválozók közösségének!


E-COMMERCE TEREM:
A látogatóink visszajelzése alapján ismét lesz e-kereskedelmi tematikus terem, vagyis az E-commerce terem.

A látogatóink 90%-a - saját bevallása szerint - vagy már rendelkezik webáruházzal vagy nyitni fog, esetleg webáruház nélkül, de elektronikus kereskedelemmel foglalkozik. Bemutatjuk a 2022-es e-kereskedelmi trendeket és mindazokat a technikákat, megoldásokat, amelyekkel a webáruház tulajdonosok, e-kereskedők növekedést érhetnek el.

Minőségpolitkánk, hogy az E-commerce terem előadói ne "fizetős" szolgáltató cégek legyenek, hanem maguk is ebből élő, gyakorlatban is nagy tapasztalatot szerző e-kereskedők, webáruház-tulajdonosok.

6 ÉRV, HOGY 2022.01.27-ÉT NE HAGYD KI

Minden évben a Magyar Marketing Fesztiválon hallhatóak elsőként az adott év legújabb, legsikeresebbnek ígérkező üzleti és marketing trendjei. Nyissuk meg együtt az üzleti évet, készüljünk fel közösen a ránk váró kihívásokra!
KIHAGYHATATLAN! A Magyar Marketing Fesztivál az ország legnagyobb, év eleji üzleti- és marketing trendekkel foglalkozó szakmai konferenciája, kimondottan kis- és középvállalkozások tulajdonosainak, marketing- és üzleti döntéshozóinak, értékesítőinek.
Az előadások mellett a kiállítók speciális ajánlatai várnak, valamint új üzleti kapcsolatokat szerezhetsz a networking eseményen. Sőt: Automatikusan tagja leszel a marketing[PASS] klubnak is, a konferencia résztvevőinek exkluzív közösségének.
A VII. Magyar Marketing Fesztiválon résztvevő cégek átlagos árbevétele 300.000.000 Ft volt! Céltudatos, marketing-orientált, fejlődni vágyó, klassz társaság – olyanok, mint Te magad, vezetőid és üzlettársaid.
Évente csak egyszer, teltházzal, pillanatok alatt értékesített jegyekkel! A belépő jegyed árát a legtöbb kiállítónál kedvezmény formájában levásárolhatod, így szinte ingyen jössz. Aki számít a hazai KKV piacon, az itt lesz! Ha a konkurensed eljön, Te sem hagyhatod ki!
ÚJDONSÁG! A visszajelzésekre hallgatva és a közönség összetételét figyelembe véve idén először 3 különböző tematikájú terem: Marketing és stratégia, Menedzsment és értékesítés, E-commerce.
HELYSZÍN
1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.
Lurdy Konferencia-központ
Ingyenes felszíni parkoló, tágas fedett parkoló, könnyű megközelítés, változatos és minden igényt kielégítő éttermi szint. A IX. Magyar Marketing Fesztivál helyszínét ezúttal is a Lurdy Konferencia Központ biztosítja.
Megközelíthető: Metró: A 3-as vonalról egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Villamos: Az 1-es, 51-es és 51A jelzésű villamos az épület előtt áll meg. Busz: A 103-as autóbusz az épület előtt áll meg. HÉV: Elővárosi vasút Csepelről és Ráckevéről. Egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Parkolási információk: A külső parkolóban a parkolás, a parkolójegynek a rendezvényközpontban történő érvényesítését követően tovább 8 óra ingyenesen vehető igénybe. A mélygarázsban az első 2 óra díja 100 Ft, ezt követően óránként 100 Ft a parkolási díj.
Lurdy Konferencia-központ
Ingyenes felszíni parkoló, tágas fedett parkoló, könnyű megközelítés, változatos és minden igényt kielégítő éttermi szint. A IX. Magyar Marketing Fesztivál helyszínét ezúttal is a Lurdy Konferencia Központ biztosítja.
Megközelíthető: Metró: A 3-as vonalról egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Villamos: Az 1-es, 51-es és 51A jelzésű villamos az épület előtt áll meg. Busz: A 103-as autóbusz az épület előtt áll meg. HÉV: Elővárosi vasút Csepelről és Ráckevéről. Egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Parkolási információk: A külső parkolóban, a parkolójegynek a rendezvényközpontban történő érvényesítését követően tovább 8 óra ingyenesen vehető igénybe. A mélygarázsban az első 2 óra díja 100 Ft, ezt követően óránként 100 Ft a parkolási díj.
FOGLALD LE HELYED MOST:
Válaszd ki, melyik típusú jegyet szeretnéd lefoglalni és kattints az [Ezt a jegytípust választom] gombra! Az adatok megadása után kattints a Megrendelés gombra. A helyek száma idén is korlátozott! FONTOS:
A jegy ára az ÁFA összegét nem tartalmazza! A rendezvény csak védettségi igazolvánnyal látogatható!
Még eddig megvásárolhatod meg a jegyed:
nap
óra
perc
mp

Fesztiválozójegy

Az összes, 30+ TOP előadásra belépés + szakkiállítás

14.900Ft

17.900 Ft Early bird kedvezmény 12.31-ig

2022-es marketingtrendek #1 kézből



Kapcsolatépítőjegy

Fesztivál jegy + moderált kapcsolatépítés

18.900Ft

21.900 Ft Early bird kedvezmény 12.31-ig

Akár 100 új üzleti partner egy nap alatt

VIPjegy

Kapcsolatépítő jegy + előadások felvételei

22.900Ft

25.900 Ft Early bird kedvezmény 12.31-ig

Szabadság: utólag visszanézhető előadások

HA MÉG MINDIG NEM DÖNTÖTTÉL:
A Magyar Marketing Fesztivál a látogatók folyamatos visszajelzései alapján folyamatosan megújul, az igényekhez, és körülményekhez igazodik. 2022-ben teljes értékű konferenciaként térünk vissza.
Ez az év egyik legfontosabb KKV-marketing trendeket bemutató rendezvénye.
Minden résztvevő, partner automatikusan tagja lesz a Marketing[PASS] marketing klubnak, ahol további 365 napig folyik a kapcsolatépítés és a kapcsolati tőke megosztása. Ebbe az exkluzív klubba máshogy nem kerülhetsz be!
A Marketing Fesztivál nem egy cég önreklámja. Egyszerűen egy izgalmas, színes nap, mely kiválóan alkalmas tanulásra, ötletgyűjtésre, inspirációra és üzleti kapcsolatok teremtésére.
Látogatóink szerint a Marketing Fesztivál a legszínesebb kkv-marketing konferencia Magyarországon. Közép-Európában is az egyik legnagyobb kkv-marketing rendezvényként tartanak számon minket.
Itt minden egyes online networking alkalom új üzleti partnert és valódi forintot érhet. 5 napon keresztül!
Előadásaink exkluzívak. Jelszavaink: no sales | no haver! Ugye ismerősek azok a konferenciák, ahol évek óta a cégvezető és haverjai adnak elő?
Ha csatlakozol, garantáltan képbe kerülsz a kisvállalati marketing újdonságaival és beelőzheted konkurenseidet.
Találkozz minőségi marketing beszállítókkal és kivitelezőkkel az szakkiállításon. Legalább 6 hónapnyi utánajárást és tárgyalást tudhatsz le egyetlen nap alatt!
Minden év elején újítunk - év végére pedig lemásolnak minket, „kölcsönveszik” újításainkat, szlogenjeinket. Kiktől akarsz tanulni? Kövesd az eredetit!
A Magyar Marketing Fesztivál az az országos marketing konferencia, ahol mindenki ott van. Még a konkurensed is!
NE GYERE, HA:
Nincs 15.000 forintod saját magad és céged fejlesztésére! Egyetlen előadó órabére sem jönne ki belépődíjad árából. A Fesztiválon a befizetett összegért 20+ TOP-előadótól tanulhatsz, 50+ kiállítóval és válogatott kivitelezőkkel találkozhatsz.

Nem akarsz piacvezető lenni?! Nem akarsz jobb lenni a konkurensednél?! Minden év elején a Marketing Fesztiválon értesülhetsz elsőként az adott év üzleti és marketing-trendjeiről. Egy nap feltöltődés és tanulás = egész évben arathatod a babérokat!

Én cégvezető vagyok, delegálom a marketinget. Bizonyított tény, hogy sokkal hatékonyabb és gazdaságosabb annak a cégnek a marketingje, ahol a cégvezető tudja, miről beszél a marketing-kivitelezője. Vége annak az időnek, amikor félrevezettek! Amikor nem tudtál különbséget tenni működő és hamis technikák között! Hozd el kollégáidat és gyere el Te is, cégvezetőként!
KIEMELT TÁMOGATÓNK:
KIÁLLÍTÓINK:
PARTNEREINK:
© 2013-2022 - Marketing112 | STANDFOGLALÁS: +36 70 340-6445 (Standtérkép) | e-mail: info@marketing112.hu
A programváltozás jogát fenntartjuk! Jogi és adatvédelmi nyilatkozat | Konferencia szabályzat | Oldalt programozta: Honlapmenedzser.hu