A nap folyamán több alkalommal nyitja meg kapuit a Networking terem, hogy a Hozzád hasonló gondolkodású vezetők és döntéshozók szervezett kereteken belül ismerkedjenek meg Veled és egymás üzleti partnereivé válhassatok. Akár már a következő héttől indulhat a közös munka!
A Networking terem igénybevételéhez "Kapcsolatépítő"-jegy szükséges, ami néhány ezer forinttal drágább, mint a hagyományos jegy, ám többlet értéke pénzben gyakorlatilag nem fejezhető ki.
Találkozz a magyarországi kkv-szakma innovatív, vezető képviselőivel a 2025-ös Magyar Marketing Fesztivál szakkiállításon! 60+ stand: szolgáltatók, gyártók, tanácsadók várnak arra, hogy megmutathassák neked termékeiket, szolgáltatásaikat és együttműködhessenek veled és cégeddel 2025-ben.
A belépőjegyed ára a legtöbb kiállítónál kedvezményekre beváltható, így gyakorlatilag ingyen vehetsz részt az egész napos rendezvényre. Tudsz ennél jobb ajánlatot?
KIÁLLÍTANÁL? NÉZD MEG AJÁNLATUNKAT!
Az okos cégvezetők más kárán és más sikeréből tanulnak. A "Milliárdos Cégek Klubja" záróprogram már a kezdetekben nagy sikert aratott, hiszen három, olyan milliárdos árbevételű cég vezetőjével beszélgetünk, akiknek tapasztalatai, tanácsai, tanulságai talán nem is fejezhetőek ki pénzben. Te mit kérdeznél egy milliárdostól? Milyen gyakran van lehetőséged, hogy szemtől szemben ülj egy vérbeli üzletemberrel és tanulj a sikereiből?
Amikor a milliárdosok színpadra lépnek, szinte megáll a levegő!
Légy része Te is ennek az élménynek - bármely jegytípussal!
Azzal, hogy jegyet váltasz rendezvényünkre, automatikusan tagja leszel az Marketingfesztiválozók Baráti Köre Klubnak (Facebook csoport) ami a Magyar Marketing Fesztivál látogatóinak, kiállítóinak, előadóinak és partnereinek az üzleti/marketing klubja. Azért jött létre, hogy az 1 napos rendezvényünk után a közösség egymás közelében maradhasson, megismerhesse egymást és közös beszélgetésekben, tapasztalatcserében vehessen részt, partneri kapcsolatok alakuljanak ki közöttük. A Magyar Marketing Fesztivál résztvevői, partnerei túl értékes döntéshozók, szakemberek, hogy egyetlen egy napra korlátozódjon a találkozás lehetősége.
Ezen felül regisztrálhat a KKVMátrixba, amely az erre a közösségre építő kapcsolatépítő, leadszerző díjmentes hálózat.
Légy része a Marketingfesztiválozók közösségének!
A látogatóink visszajelzése alapján ismét lesz e-kereskedelmi tematikus terem, vagyis az E-commerce terem.
A látogatóink 90%-a - saját bevallása szerint - vagy már rendelkezik webáruházzal vagy nyitni fog, esetleg webáruház nélkül, de elektronikus kereskedelemmel foglalkozik. Bemutatjuk a 2025-ös e-kereskedelmi trendeket és mindazokat a technikákat, megoldásokat, amelyekkel a webáruház tulajdonosok, e-kereskedők növekedést érhetnek el.
Minőségpolitkánk, hogy az E-commerce terem előadói ne "fizetős" szolgáltató cégek legyenek, hanem maguk is ebből élő, gyakorlatban is nagy tapasztalatot szerző e-kereskedők, webáruház-tulajdonosok.
Női vállalkozók találkozója 2025
A Női vállalkozók találkozója 2025 betétprogramunkban sikeres nők az általuk képviselt szakmai témákról tartanak előadást. Üzletasszonyok, családanyák, vállalkozó nők, akik sokszor a család mellett vezetik a vállalkozásukat és mellette sikeresek az üzletágukban. Olyan témákat hoznak (természetesen nem csak nőknek), melyekkel fel lehet készülni a 2025-es trendekre és kihívásokra.
Ezzel a koncepcióval is azt üzenjük, a Magyar Marketing Fesztivál kiemelten fontosnak tartja a női vállalkozók bemutatását is.
Örömmel jelentjük be, hogy 2024-től a Magyar Marketing Fesztivál több konferenciát nyújt egy áráért és ezzel Európa szinten egyedülálló rendezvény. A Női vállalkozók találkozója 2025 mellett életre hívtuk a Márkakonf 2025 -t, amely egy online konferencia, évi kétszeri megjelenéssel.
Januárban 12 előadóval a Marketing Fesztivál másnapján, második alkalommal júniusban, 20 előadóval kerül megrendezésre.
A Márkakonf -on a Magyar Marketing Fesztivál partnerei és partnerhálózatának tagjai adnak elő, hiszen a 10+ éves szervezés során lélegzetelállítóan sikeres cégeket ismertünk meg. A Márkakonf nagyobb arányban tulajdonosokat, (cégoldali) márkaépítőket és kevésbé tanácsadókat fog megszólítani. A hangsúly itt az esettanulmányokokon és a "how-to" megoldásokon van
A januári rendezvényen csak a Marketing Fesztivál jeggyel rendelkezők vehetnek részt.