Magyarország legnagyobb, KKV-marketingtrendeket bemutató üzleti fesztiválja
Budapest | 2024. január 25.


Üzleti évnyitó a kis- és középvállalkozások vezetőinek, marketing döntéshozóinak, vállalkozóknak! - 2014 óta.
Készülj fel velünk Te is a 2024-es év kihívásaira, ismerd meg elsőként a legújabb üzleti és marketing-trendeket, változásokat!
1500+
döntéshozó
50+
kiállító
30+
előadó
100+
új kapcsolat
ELŐADÁSOK
08:30 - 09:00
MiniCRM 3. terem
Vajda Éva

Digitális stratégiák - Minden, amit vezetőként tudnod kell 2024-ben!


Csak a lényeg vezetőknek, ami segít tudatosan megtervezni a 2024-es évedet! Az AI helye a stratégiában - mire jó és mire nem? Hol rontja el a vezetők 90%? Hogyan fogalmazzuk meg a megfelelő célokat? Mit mérjünk és hogyan, hogy ki tudjuk aknázni a hirdetési lehetőségeket? Hogyan fókuszáljunk a lead minőségre a lead mennyiség helyett? Hogyan hozzuk ki a legnagyobb megtérülést a webshopunkból? Hogyan kontrolláljuk a digitális területet, ha nem értünk hozzá mélyebben? Hogyan készüljünk fel a 3rd party süti kivezetésre, ami alapjaiban változtatja meg az eddigi gyakorlatot? Big picture, hogy a nap további részében hallottakat kontextusba tudjuk helyezni.

Vajda Éva online marketing szakértő, a WebMa Analitikus Marketing társtulajdonosa és ügyvezetője. 2005 óta foglalkozik dedikáltan performance alapú online marketinggel, kompetenciái közé elsősorban a digitális stratégia és a komplex online megoldások ROI alapú tervezése és kivitelezése tartozik. Ez alatt az idő alatt 1000+ projekten dolgozott a KKV-któl a nagyvállalatokig, több mint 15 különböző piacon. Az "analitikus marketing" úttörőjeként, a tudatos, stratégiai online marketing fontosságát vallja, azaz: több látogató helyett, több ügyfél; találgatás helyett mérés és elemzés, költség helyett megtérülés. Jelenleg a kiemelt ügyfelek stratégiai tanácsadójaként tevékenykedik. Számos hazai és nemzetközi konferencián ad elő rendszeresen, illetve mentorál különböző startup és egy nagyvállalati programokban.

09:05 - 09:35
MiniCRM 3. terem
Egerszegi Krisztián

Cégépítés: működő ötletből milliárdos bevétel


Ezen az előadáson stratégiailag áttekintjük, hogyan válthatod változik át az ötleted egy milliárdos bevételt termelő vállalkozássá a cégépítés aranyszabályainak betartásával. Felfedezzük azokat az inspiráló sztorikat és konkrét lépéseket, amik segítenek elérni ezt a célt.

Egerszegi Krisztián a MiniCRM tulajdonosa, a Cégépítők alapítója, a Jövőkép című könyv szerzője, a rendszerben való gondolkodás híve. A 1,5 milliárd forintos árbevételű IT cége felépítése után, a MiniCRM Zrt-vel is sikerült piacvezető szereplővé válni Magyarországon és Romániában. 2012 végén csatlakozott tulajdonosként és a 7. emberként, az akkor 54 millió forintos árbevételű és 170 ügyféllel rendelkező MiniCRM-hez. 2023-ban már 100 fős a cég, több mint 2000 ügyféllel, romániai leányvállalattal és 1,8 milliárd forint körüli árbevétellel. 2014-ben megnyerték a Deutsche Telekom Legjobb üzleti alkalmazás versenyét nemzetközi szinten, ami jó visszaigazolás volt, hogy jó úton járnak. Emellett a Deloitte Fast 500 és Financial Times 1000 sikerlistákra is felkerültek. A klasszikus CRM-ből, ahogy a MiniCRM mint cég fejlődőtt, úgy fejlődött a MiniCRM szoftver is tovább, ma már vállalatirányítási, de inkább cégépítő rendszerré. A legnagyobb segítség a rendszerben való gondolkozás volt, aminek segítségével és a megfelelő támogató eszközökkel ki tudott törni a folyamatos napi tűzoltásból és a cég fejlesztésére fordíthatta az idejét, ami már önállóan is működni tudott. 2021-ben megalapította a Cégépítők közösséget. Célja, hogy olyan vezetők osszák meg a tapasztalataikat, akik nemcsak beszélnek róla, hanem már a valóságban is megcsinálták. 2023 áprilisban megjelent a Jövőkép című könyve, ami a megjelenés után 3 hétig vezette a Libri üzleti sikerlistáját. A könyv újszerűen regényes formátumban adja át a magyar valóságban működő cégvezetői tudást.

10:05 - 10:35
MiniCRM 3. terem
Szaladják Linda

Így javítsd a Google Ads kampányaid hatékonyságát!


Gyakori probléma, hogy sok a kattintás, de kevés a vásárló. A dráguló hirdetési költségek mellett pedig még fontosabbá vált a jó megtérülés. Szeretnéd tudni, hogy mire van szükség ahhoz, hogy hatékonyabban működjenek a Google Ads kampányaid? A Marketing Fesztiválon megmutatom azokat a megoldási stratégiákat, amik neked is segítenek abban, hogy észre vedd, hol folyik el a hirdetésre szánt pénz. Mindenki a konverzióra optimalizálásról és a mesterséges intelligenciáról beszél, de nem tudod, hogy Te hogyan használhatnád ki az ebben rejlő lehetőségeket? Bemutatom neked a Google Ads kampányok sikerességét fokozó legjobb módszereket, amikkel megsokszoroztam az ügyfeleim bevételét 2023-ban és te is nagyon gyorsan javíthatod az Ads kampányaid megtérülését! 

Szaladják Linda kimagasló gyakorlati tapasztalattal rendelkezik a Google Ads kampányok kezelése terén. Elsősorban kis-és középvállalkozások Google Ads fiókjait optimalizálja és teszi hatékonyabbá az online jelenlétüket. Jelentős hirdetési tapasztalattal rendelkezik a konverzióra optimalizált bevételnövelő kampányok felépítésében, webshopok, szolgáltatások hatékony hirdetésében, illetve termékbevezető, népszerűsítő kampányok stratégiai kidolgozásában és megvalósításában. Egyedi módszertana alapján kidolgozott Google Ads tréningjein több százan tanulták már meg a hirdetési rendszer használatát.

10:40 - 11:10
MiniCRM 3. terem
Berta Gergő

(Digitális) marketing eszköztár 2024


Az előadás során mélyreható betekintést nyerhetsz azokba a digitális eszközökbe és stratégiákba, amelyekre vállalkozásodnak szüksége lesz a sikeres online jelenlét és növekedés érdekében. Ez a kulcsfontosságú ismeretanyag segít lépést tartani az állandóan változó digitális piaccal és versenytársaiddal.

Berta Gergő a Maximum Business Kft. ügyvezetőjeként az elmúlt években több mint 1.000 vállalkozást, 850+ weboldalt/webáruházat és 55.000+ Facebook, Google hirdetést láttam felépülni vagy éppen elbukni, mindezt 7 országban az induló vállalkozásoktól a piacvezető cégekig.

11:15 - 11:45
MiniCRM 3. terem
Matykó Noémi

Közösségi média stratégia 2024.


Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, Pinterest: indítsd az évet egy verhetetlen közösségi média stratégiával. Noémi elkalauzol a különböző felületek útvesztőjében, és konkrét tippekkel, esettanulmányokkal segít egy személyre szabott, megvalósítható social media jelenlét kialakításában. Az előadáson a legfrissebb, 2024-es trendeket hallod majd, így ha jelen vagy a közösségi médiában, számodra kihagyhatatlan lesz az előadás!

Noémi 15 éve dolgozik hazai és nemzetközi cégek marketing stratégiáján és kivitelezésén. 10 éve saját online marketing ügynökségét vezeti, ahol kollégáival többszáz ügyfél stratégiáját készítette el és valósította meg. Az ELTE oktatója, a Telekom Hello Biznisz állandó marketing szakértője, a Marketing MSc Podcast házigazdája. Szakterülete a neuromarketing, az etikus marketing lelkes képviselője.

12:15 - 12:45
MiniCRM 3. terem
Csikesz Erika

ATL: Nem csak a nagyok pályája


Az előadás arról szól, hogy a kis és középvállalkozásoknak is van lehetőségük olyan ATL média felületeken hirdetni, amelyek hatékonyak és megfizethetők. Megmutatjuk, hogyan építhetsz fel egy saját hirdetési portfóliót, ami segít eljutni üzenetedet a nagyközönséghez. Gyere el, és ismerd meg a "Nem csak a nagyok pályája" stratégiát, hogy vállalkozásod is felkerüljön a siker útjára! Az előadás leírását az előadó hamarosan kiegészíti, átalakítja.

A médiapiaci szakember egyetemi tanulmányait követően közel 11 éven át dolgozott a TV2 Csoport kereskedelmi egységében, ahol a kampánykoordinátori és értékesítési tapasztalatai alapján 5 éven át teljeskörűen felelt, előbb osztályvezetőként a klasszikus reklámszpot bevételek, majd igazgatói kinevezését követően 2014-től a vállalatcsoport teljes reklámpiaci felületrendszer értékesítéséért. 2016 őszétől a Sláger FM vezérigazgatói és a TriMedia Sales House, valamint a veszprémi Méz Rádió ügyvezetői tisztségét töltötte be. Ezt követően a Benelux államokban folytatta pályafutását, majd 2019 tavaszán visszatért a TV2 Csoporthoz, mint értékesítési igazgató.

12:50 - 13:20
MiniCRM 3. terem
Nebehaj Vanda

A sikeres márkaépítés receptje 2024-ben


Ha érdekel, hogy mik a kulcsfontosságú összetevői a sikeres márkaépítésnek 2024-ben, akkor ez az előadás neked szól! Megosztjuk veled a legfrissebb stratégiákat, trükköket és esettanulmányokat, hogy segítsünk neked építeni és fejleszteni a márkádat. Az előadás valós példákon keresztül vezeti le, kik lesznek 2024 igazi "love brand-jei".

A Mazuri Marketinget 2016-ban alapította azzal a céllal, hogy minden vállalatnak teljeskörű marketing megoldást találjon, ami túlmutat egy-egy kampánykezelésen. Az etikus hozzáállásban, a pozitív kommunikáció és a folyamatos fejlesztés erejében hisz. Ma már az EU több országában is szolgáltatnak három idegen nyelven, és több száz projektet kezelünek havi szinten. Szakmai vezetőként, és alapítóként is elsődleges céljának tekint minden rájuk bízott vállalatot sikerre vinni a marketing erejével.

13:25 - 13:55
MiniCRM 3. terem
Lévai Richárd

Facebook hirdetések, META újdonságok


Hogyan tudod hatékonyan használni az Instagram és a Facebook hirdetéseket 2024-ben? Hogyan használd a META újdonságait, és hogyan ne? Ez az előadás arról szól, hogyan hozz ki mindent a Facebook hirdetésekből és mutat be mindent, amit tudnod kell a META legújabb innovációiról annak érdekében, hogy 2024-ben sikeres legyél a legnagyobb közösségi marketing platformokon!

Lévai Richárd az üzleti eredményeket szállító közösségi marketing specialistája, több marketing könyv szerzője. Az első szakember Magyarországon, aki tagja volt a hivatalos Facebook Marketing Partner programnak. Marketing szakmai blogja a Közösségi kalandozások már 13 éve ad segítséget a legkorszerűbb megoldások iránt érdeklődőknek. Több, mint 10 éve tart gyakorlat fókuszú marketing képzéseket, 2021 óta vezeti a digitális marketingeseket naprakészen tartó Liftup Akadémiát, ahol a Liftup Social Media Hub oktató platform segítségével támogatja azokat a marketingeseket, akik sikeresek és naprakészek szeretnének lenni ezen a gyakran változó területen.

14:00 - 14:30
MiniCRM 3. terem
Juhász Attila

Hogyan építs hatékony és motivált csapatot 2024-ben?


Előadásom célja, hogy mélyebben megértsük, hogyan motiváljuk és ösztönözzük munkatársainkat, és hogyan építsünk fel egy erős, ütőképes csapatot a vállalkozásban. Érinteni fogjuk miért fontos hogy a vízió és stratégia, ne csak az első számú vezető fejében gondolataiban legyen meg. Saját példákon keresztül be fogok mutatni különböző motivációs technikákat, valamint arról is beszélni fogok hogy a munkatársaink miként lesznek szövetségesek a vállalati célok elérésében. Őszintén fogok arról is beszélni, hogy milyen hibákat követtem el a múltban, amelyből reményeim szerint tanulhatnak a vállalkozó társaim.

Juhász Attila az Újház Zrt. igazgatóságának az elnöke, társtulajdonosa 2013 óta tölti be ezt pozíciót. A 26 éves kizárólag magyar tulajdonú vállalat, amely piacvezető a hazai építőanyag kereskedelmi szektorban országos lefedettséggel, 80 kereskedéssel rendelkezik, és 2600 munkatársuk segíti az üzleti célok elérését.
A HVG TOP 500-as listáján a 179. legnagyobb árbevételű cég Magyarországon, 108 Mrd forintos árbevétellel. Alapítója és elnöke az ÉVOSZ Magyar Építőanyag-kereskedelmi Tagozatnak, amely a szakma legerősebb érdek képviseleti testülete, mindezek mellett a Piramis Építőház Kft. ügyvezetője és tulajdonosa, 27 éves cég Észak-Pest megye legnagyobb építőanyag kereskedelmi vállalkozása 12 Mrd-os árbevétellel és 200 munkatárssal.
Juhász Attila több mint száz elismerései közül néhány: 12x Business Superbrands, 12x MagyarBrands, CSR Hungary Díj, Családbarát hely – Munkahely díj, A legjobb Employer Branding Munkahely Magyarországon középvállalati kategóriában (2022), Magyar Ezüst Érdemkereszt Állami Kitüntetés (2021). “Jobb Vezetők, Jobb Világ” díj az aktív társadalmi felelősség vállalás elismeréseként (2022), 2022-ben az év cégvezetőjének választották, és elnyerte a "Leader of The Year” díjat.

15:00 - 15:30
MiniCRM 3. terem
Kerek István

Mesterséges intelligencia (AI) az üzleti életben trendek 2024


Hogyan formálja át a mesterséges intelligencia (AI) az üzleti világot 2024-ben? Ebben az előadásban részletes betekintést nyújt a legfrissebb trendekbe és gyakorlati alkalmazásokba, amelyek lehetővé teszik a hallgatóság számára, hogy felkészülten nézzenek szembe a jövő kihívásaival. A gazdasági szűkösség és a globális konfliktusok árnyékában az előadó két kiemelt területre fókuszál: az ügyfélkapcsolatok fejlesztésére és a költségek optimalizálására. Ez a két aspektus kulcsfontosságú a vállalatok növekedésében és versenyképességének fenntartásában. Az előadó bemutatja, hogyan lehet az AI-t hatékonyan alkalmazni az ügyfelek igényeinek mélyebb megértésében és a költséghatékony, innovatív megoldások kifejlesztésében. Rávilágít arra, hogy egy professzionálisan kialakított folyamatrendszer hogyan teheti a vállalatokat sokkal hatékonyabbá, és hogyan befolyásolhatja pozitívan a profitot.

Kerek István marketing szakember, a legnagyobb AI-val foglalkozó Facebook csoport, a ChatGPT magyarul facebook csoport alapítója. Az AI Business Development területén tevékenykedik, ahol fő célja, hogy a digitális és AI eszközök segítségével csökkentse a felesleges költségeket, növelje a működési hatékonyságot, új ügyfeleket szerezzen, és elmélyítse a meglévő partnerekkel való kapcsolatokat, mindezt könnyen skálázható és fenntartható folyamatok keretében. Közel három évtizede van az informatika területén, 2008 óta foglalkozik AI fejlesztésekkel és az évek során komoly tapasztalatot szerzett nem csak az elméleti, de a gyakorlati oldalról is. Az első weblapját még 2000-ben készítette, és azóta a digitális üzletfejlesztés megszállottja. Nem csupán könyvekből, hanem a valóságban szerzett tapasztalatokból merítve nyomon követi a legújabb nemzetközi trendeket, és munkásságában mindig igyekszik egy lépéssel az aktuális trendek előtt járni. István célja, hogy olyan innovatív megoldásokat hozzon létre, amelyek megelőzik korukat. A digitális világ kihívásait lelkesedéssel és megszállottsággal fogadja, több mint 50 000 órát töltött el a digitális technológiák megismerésével, 15 éve merült el a mesterséges intelligencia világában és körülbelül 1 000 órát töltött a ChatGPT tanulmányozásával annak első megjelenése óta. A mai napig aktívan követi és alkalmazza a legújabb technológiai trendeket, egyetemi óraadó tanárként nagy örömmel osztja meg tapasztalatait és ismereteit mind az egyetemi hallgatókkal, mind a szakmai közösséggel. Az innováció iránti elkötelezettségének bizonyítékaként a Tik-Tok algoritmusának mélyebb megértése érdekében létrehozott egy 13.000 követővel rendelkező csatornát, melyhez AI-alapú elemzési és automatizált videókészítési rendszert fejlesztett.

15:35 - 16:20
MiniCRM 3. terem
Gosztola Beatrix

GROWTH kerekasztal - Innováció és Növekedés: A startup világ titkos élete


Gondolkodtál már azon, hogy miben különbözik egy startup a hagyományos vállalatokhoz képest? Szeretnéd felfedezni a startup világ játékszabályait, az ötlettől egészen a megvalósításig? Kíváncsi vagy, hogy a startupok milyen marketing stratégiákat alkalmaznak itthon és a nemzetközi piacokon?
Hallgasd meg 3 startup alapító saját történetét! Itt megtudhatod, hogyan alakul át egy ötlet valós üzleti sikerré, és betekintést nyerhetsz abba, hogy a startupok hogyan növelik piaci részesedésüket a lehető leggyorsabban különböző marketing stratégiák segítségével. Ez egy izgalmas lehetőség arra, hogy betekintést nyerj a startup világ titkaiba, és megtudd, hogyan építheted be az innovációt saját vállalkozásodba.
Gyarmati Fanni: Diverzum Co-Founder (Head of marketing)
Utolsó egyetemi éveiben vágtak bele a Diverzumba, így egy pillanatig sem távolodott el a diákélettől. Minden nap azon dolgozik, hogy izgalmasabbá tegyék ezeket az éveket, új ötleteket valósítanak meg, és olyan lehetőségeket hoznak el, amiket korábban el sem tudtak képzelni diákként. A Diverzumnak mára már több, mint 174.000 regisztrált tagja van hazánkban. Egyik befektetőjük Balogh Petya (STRT).
Tóth Benedek: Molin.ai Co-Founder and CEO
Benedek Angliában él. Létrehozott egy személyre szabható chatbotot, ami nemcsak kommunikálni tud, de le is tud menedzselni teljes folyamatokat. Kiemelkedő szakértelmével és vállalkozói látásmódjával irányítja a cég növekedését. Egyedi megoldásaik, mint a tartalomkészítést segítő eszközök, az AI területén új lehetőségeket nyitnak meg, mind a magyar, mind a nemzetközi piacon. Benedek és csapata, azért dolgoznak, hogy innovatív és hatékony megoldásokat hozzanak létre, amelyek megkönnyítik az üzleti kommunikációt és tartalomkészítést. Egyik befektetőjük Balogh Petya (STRT).
Wettstein Albert, Co-founder and CMO, Munch
Wettstein Albert fiatal vállalkozó és TEDx-előadó, aki a Munch ételmentési platform társalapítójaként is ismert. Legfontosabb eredményei közé tartozik, hogy 2019-ben a Magyar Marketing Ügynökségek Szövetsége kiválasztotta, hogy ő képviselje Magyarországot a Canne Lion's Rodger Hatchuel Akadémián, illetve 2021-ben a munchos társalapítóival együtt bekerült a Forbes 30 sikeres magyar 30 alatti listába. A Munch előtt társalapítója volt az Ad Absurdum és a Scoutland Fesztiválnak, amelyeken keresztül számos rendezvényt szervezett. A folyamatos üzleti aktivitásának köszönhetően pedig részt vehetett egy intenzív képzési programban is a Google kaliforniai központjában, ami egy fontos mérföldkövet jelentett a vállalkozói életében.

Gosztola Beatrix a Growth Masters Kft. társalapítója és CMO-ja, továbbá a Growth Magazin felelős szerkesztője. 10 + éve dolgozik aktívan a marketing szakmában, milliárdos árbevételű webáruházaknál és startupoknál. Kiemelt fontosságú számára, hogy minél több álmodozónak nyíljon lehetőség a társadalmi mobilitásra, és hogy mérséklődjenek az gigantikus társadalmi különbségek. A célt a startup „szubkultúra” széleskörű terjesztésével kívánja elérni, melynek hivatalos platformja a Growth Magazin. Hisz abban, hogy egy inkluzív vállalkozói ökoszisztémára van szükség ahhoz, hogy hazánk egyre több nemzetközi sikertörténet főszereplője lehessen.

08:30 - 09:00
Olcsóbbat.hu 9. terem
Papp László

Natív hirdetések - kevesen ismerik, de sok mindent újraírhat.


A natív hirdetések egyre kiemeltebb szerepet kapnak a nagyobb cégek digitális kampányaiban, a hazai netezők több, mint 90%-a már találkozik is ezzel a formátummal. Ennek ellenére még nagyon sokan nem ismerik eléggé és nem használják ki az igazi előnyeit. Egy átfogó előadásban szeretném megmutatni a natív hirdetés jelentésétől a natív stratégia kialakításán át a legjobban sikerült natív reklámkampányok ismertetéséig.

Papp László a |related| Natív Hirdetés alapítója és üzletfejlesztési vezetője. Az elmúlt 7 évben a natív hirdetések hazai evangelizációjával foglalkozott, melynek eredménye képpen szinte minden jelentősebb hazai portálon megtalálhatóak a |related| intelligens algoritmuson alapuló tartalomajánlásai és natív hirdetései.

09:05 - 09:35
Olcsóbbat.hu 9. terem
Gerzsó Márk

Az ügyfélélmény titkos kódja - Duna House esettanulmány


A Duna House-szal közösen tartandó esettanulmányunkban megosztjuk tapasztalatainkat arról, hogy hogyan tudtuk a kampányok eredményességét drasztikusan javítani a vásárlói életút elemzésének segítségével. Bemutatjuk a vevői életciklus állomásait, és az egyes állomásokhoz kapcsolódó célzott kommunikációt. Hallgasd meg, és nyerj inspirációt a saját ügyfeleid élményének a növelésére!

Gerzsó Márk, a Vieeye Online Marketing Ügynökség alapítója és vezetője. Több, mint 10 éve vezeti az ügynökséget, és tanácsadóként több, mint 200 sikeres vállalat online marketing tevékenységét segítette. Szakmai érdeklődésének a fókuszában a sikeres online értékesítési stratégiák állnak. Ő a Vieeye Digital Sales Webinar házigazdája, ahol minden alkalommal az online marketing egy-egy területének a szakértőjét látja vendégül, akik segítenek lépést tartani a trendekkel és újdonságokkal.

10:05 - 10:35
Olcsóbbat.hu 9. terem
Lippner Tamás

2024: Sebességváltás az értékesítésben


Ha a marketinged már jól áll, akkor itt az idő, hogy az értékesítés segítségével többszörözd az eredményeidet. Cégvezetőként rajtad áll vagy bukik, hogy mennyire eredményes a sales csapatod, Tamás előadásában ehhez kapsz gyakorlati eszközöket. - Mikor építsek sales csapatot? - Hogyan tudom jobban támogatni az értékesítőimet? - Mi az a 3 terület, amin egy értékesítő eltökéltsége múlik? Mit tehetek ezért vezetőként?

Tamás, 27 éves és nettó 50 ezer órás sales vezetői tapasztalattal rendelkezik. Ebből 20 évig dolgozott értékesítési vezetőként multi cégeknél, mint a Citibank, Sberbank és a Vodafone. Az elmúlt 7 évben több, mint 100 KKV cégvezetőt támogatott abban, hogy jobb eredményeket hozzanak ki az értékesítési csapatukból és növeljék a bevételüket, profitukat. Az értékesítésben minden a vezetőn áll vagy bukik! Tamás Sales Vezetés Mestere módszertana ebben nyújt gyakorlati támogatást cégvezetőknek.

10:40 - 11:10
Olcsóbbat.hu 9. terem
Dávid Ádám

Milyen a jó landing page 2024-ben?


Elgondolkoztál már azon, hogy milyen egy jó landing page 2024-ben? Megírja-e a ChatGPT helyettünk a landing oldal szövegét? Ezen az előadáson felfedezzük a legfrissebb trendeket és bevált gyakorlatokat, amik segítenek abban, hogy weboldalad látogatóiból ügyfeleket konvertálj. Gyere el, és szerezz értékes információkat arról, hogyan hozz létre egy olyan landing paget, ami a jövőben is hatékony lesz a konverziók terén!

Dávid Ádám, a Kiszervezett Marketing Kft. alapítója. Az online marketing megszállottja. A több mint 140 szöveges ötcsillagos ügyfélvéleményükkel előrevetítik, milyen egy igazán profin megtervezett ügyfélközpontú ügynökséggel dolgozni. A Kiszervezett Marketing 2x-es Marketing Diamond Awards díjas ügynökség. Ezt a díjat a Magyar Marketing Szövetség ítélte oda számukra, ami bizonyítja, hogy szakmailag kimagaslóak a szolgáltatási területükön. A Kiszervezett Marketing az a marketing ügynökség, amely nem olyan, mint a suszter és a cipője. Ezt alátámasztja a több mint 320 db online blogcikkük is, aminek köszönhetően több mint 120.000 látogatójuk van éves szinten a saját weboldalukon a Google Keresőből, fizetett hirdetések nélkül. Mindezt mindössze 1,5 év alatt érték el. A megtervezett médiamegjelenéseknek köszönhetően folyamatosan ott vannak nagy hírportálok hasábjain a területük szakértőjeként bemutatva. Párat kiemelve: penzcentrum.hu, hirado.hu, hrportal.hu, origo.hu. Azért lehetnek Google Partnerek, mert rendelkeznek a Google által elismert szakértővel. Az általuk menedzselt online hirdetési kampányok elérik a minimum 70%-os optimalizáltságot az összes ügyfelük fiókjában. Ádám előadást tartott már több egyetemen online marketing témában, többek között: BME, BGE, ELTE, MATE, Óbudai Egyetem. Emellett a Magyar Marketing Fesztivál rendszeres előadója.

11:15 - 11:45
Olcsóbbat.hu 9. terem
Bártfai Balázs

Az előfizetéses üzleti modell a jövőd! 300 magyar cég tapasztalatai alapján


Az előadáson mélyebben elmerülünk az előfizetések világában, és megmutatom, hogyan kell megtervezni, elkészíteni és elindítani az első vagy a következő előfizetésed. Az előadásomban gyakorlati lépeseken keresztül megtudhatod, mitől imádják majd az előfizetésed és hogyan növeld az előfizetőid számát. Kitérünk a közösségépítésre és arra, hogyan ne szakadj meg a munkában. Mivel az idő kevés, ezért rengeteg letölthető segédletet adok a résztvevőknek. Gyere el élőben és építs meg álmaid vállalkozását az előfizetéses modell segítségével.

A SalesForm.hu rendelés automatizáló szoftver tulajdonosa, és a "Tartalommarketing a gyakorlatban" című könyv szerzője. Itthon egyedileg fejlesztett saját szoftverével a KKV szektorban lévő vállalkozóknak segít az online értékesítésben. Megvalósításon alapuló oktatási rendszerével bárki megépítheti a saját előfizetését, sőt csapatával több száz cégben építettek már ki új, előfizetésen alapuló üzletágat. Az Ő nevéhez fűződik az "Előfizetés a jövő" szlogen, mert hisz abban, hogy amíg nincs ismétlődő fizetési rendszer és újraösztönzés a vállalkozásodban, addig nincs is vállalkozásod!

12:15 - 12:45
Olcsóbbat.hu 9. terem
Csábi Boróka

Linkedin az üzleti életben


"Hogyha kidobnak egy ajtón, én bemászok egy ablakon" - írta egy értékesítő 5 éve az egyik LinkedIn posztom alá. Picit sajnáltam őt akkor, mert tudom, hogy erre semmi szükség. Mi lenne, ha mutatnék neked egy olyan eszközt, amivel soha többé semmilyen ablakon nem kell bemásznod, sőt kinyitják neked az ajtót!
Ez az én történetem is egyben. Hogyan tudtam egy telített szakmában pillanatok alatt hírnevet és kapcsolatokat építeni magamnak azzal, hogy tudatosan építettem az énmárkámat a LinkedInen. A LinkedInre úgy tekintek, mint a digitalizált kapcsolatrendszeredre, mint egy szüntelenül tartó networking eseményére. Te kihasználod a LinkedInben rejlő lehetőségeket? Az előadásomon megadom a kezdő löketet és a konkrét lépéseket ehhez.

AZT CSINÁLNI, AMIT SZERETSZ, AMIBEN JÓ VAGY, ÉNMÁRKÁT ÉPÍTENI ÖNAZONSAN, FELVÁLLALNI MAGAD, ÉRTÉKET TEREMTENI, MINDEKÖZBEN ELÉRNI AZ ANYAGI CÉLJAIDAT - ez a Te vagy a brand küldetése.
Így Boróka a Te vagy a brand által több mint 10 000 vállalkozónak és marketingesnek segített már, hogy egy önazonos és hiteles énmárkán keresztül megtalálják a saját hangjukat.
Minden social media felületet alaposan ismer, rendszeresen publikál szakmai tartalmakat, amiket több mint 50 ezren követnek a különböző közösségi felületeken. A Datalyze szerint végzett kutatás alapján 2020-ban, vállalkozói témában ő volt a 2. top növekvő influenszer.
Rövid idő alatt a Te vagy a brand lett az utóbbi évek egyik legdinamikusabban fejlődő, marketingoktatással foglalkozó platformja, ahol havonta több ezer tanulni vágyó keresi a legfrissebb közösségimédia-trendekkel foglalkozó tanfolyamokat és blogcikkeket.
Boróka rendszeresen tart tréningeket a legnagyobb vállalatok vezetőinek és értékesítőinek, ahol énmárkaépítést és a social selling módszereit adja át. Nem egy feltörekvő énmárka épül már az ő tanításai nyomán.
2022-ben pedig megjelent első „könyve”, amely – Borókára jellemző, formabontó módon – valójában nem egy könyv, hanem egy személyes márkaépítés fejlesztésével foglalkozó kártyapakli.

12:50 - 13:20
Olcsóbbat.hu 9. terem
Halmi Bence

Szállj fel a TikTok hullámra


Milyen stratégia vezethet el a több tízezres, vagy akár százezres TikTok megtekintésekhez? Az előadásból megérted napjaink legdinamikusabban növekvő platformjának működését. Megismerheted az algoritmus sajátosságait, és pontosan érteni és érezni fogod, hogy mik azok a lépések, amiket mindenképpen érdemes elkerülni vagy éppen alkalmazni. Megtanulhatsz TikTok kompatibilis videókat gyártani, megérted a tartalomfogyasztás pszichológiáját és konkrét stratégiai terved lesz arra, hogy miként fogod a vállalkozásod bevételét jelentősen növelni. Azonnal alkalmazható, gyakorlati tudást kapsz márkád építéséről és a TikTokról.

Magyarországon elsők között látta meg a TikTok üzleti lehetőségeit. Azóta 3 sikeres vállalkozást épített fel a TikTok segítségével. Magán profilomján 430.000 fő követi videóit, a Shelby Rent cégénél 210.000 fő. Mára több, mint 800 diák tanult TikTok képzéseiből, akik közül több tucatnyian mára 50.000 követő felett profitálnak a platformból. 2024-ben elindította tartalomgyártó ügynökségét, a Brand Legends Agencyt.

13:25 - 13:55
Olcsóbbat.hu 9. terem
Szesztay Péter

A SEO jövője az AI elterjedése után


A legtöbb felhasználó napi szinten, többször is használja a Google keresőt. Az a weboldal, amelyik nincs a keresőre optimalizálva, rengeteg oldallátogatót veszít. Gyere el az előadásra és tudd meg, mire lesz szükséged a jövőben, hogy jól szerepelj a keresőben! Az előadáson megvizsgáljuk, vajon milyen változásokat eredményez az AI rohamos elterjedése a SEO világában. A Google új, AI alapú keresője hamarosan elstartol, amihez előbb-utóbb alkalmazkodni kell minden weboldalnak, így a keresőoptimalizálásnak is. Mi lesz vajon a jó irány, milyen megoldásokkal lehet a jövőben eredményeket elérni? Hallgasd meg az előadást, hogy idejében értesülj a legfrissebb SEO trendekről!

Szesztay Péter a BP Digital SEO ügynökség alapítója és ügyvezetője. A Budapesti Metropolitan Egyetem óraadója, online marketing szakember, sorozatvállalkozó. 2014 óta foglalkozik SEO-val, 2016 óta ügynökségi keretek között. Szakértő csapatával startupoknak, valamint közép- és nagyvállalatoknak segít növekedni online marketing eszközökkel. A BP Digital dedikáltan csak keresőoptimalizálással foglalkozik, és ők az ország egyik legnagyobb, csak SEO-val foglalkozó ügynöksége.

14:00 - 14:30
Olcsóbbat.hu 9. terem
Szilágyi Norbert

Túl a marketingen: hatékonyság maximalizálás 2024-ben


Hogyan lehet legkönnyebben megtalálni azokat a pontokat egy cég működésében, ami növeli a belső hatékonyságot? Hogyan készíthetünk folyamattérképet, mit olvassunk ki belőle? Hogyan lehet a belső hatékonyság növelésével a költséget csökkenteni? Mi az az adatvezérelt cégvezetés? Hogy álljunk neki a profitmaximalizálásnak? Egyszerű, gyakorlatias tippek és tanácsok, amivel a legtöbb cég hatékonyabbá alakítható.

Szilágyi Norbert a CloudERP vezető tanácsadója. Évente több 100 kereskedő cég folyamatait vizsgálja meg, tanácsot ad belső folyamatok kialakításában, workflow optimalizálásban és ERP rendszer választásban. Korábban évekig kereskedelemmel foglalkozott így pontos képe van mindkét oldalról.

15:00 - 15:30
Olcsóbbat.hu 9. terem
Horváth Ádám

Influencer marketing 2024


Az influencer marketing évről évre egyre nagyobb szeletet hasít ki a marketingköltésekből világszerte és ez a trend egyelőre nem lassul. Miközben a népszerűsége növekszik, a hatékonyságával kapcsolatban még mindig sok kérdés merül fel - jogosan. Az előadás során kiderül, hogy milyen mérőszámokat érdemes figyelni, milyen tipikus hibákat követnek el a hirdetők és hogyan lehet a legtöbbet kihozni ebből a marketingszegmensből 2024-ben.

Horváth Ádám , a NuHeadz Talent Management alapítója. A NuHeadz népszerű tartalomgyártók képviseletével foglalkozik már több mint 7 éve és több száz influencer kampányt szerveztek meg ezen idő alatt.

15:35 - 16:05
Olcsóbbat.hu 9. terem
Sándorfy Adrián

Podcast marketing és trendek 2024


Fedezzük fel, hogyan lehet a podcastokat hatékonyan felhasználni a marketing stratégiádban, és milyen trendek formálják majd ezt a területet 2024-ben. Ne hagyj ki egy kivételes lehetőséget arra, hogy első kézből szerezz be információkat és ötleteket, amikkel felturbózhatod vállalkozásod sikerét a podcast világában!

Sándorfy Adrián podcast ügynökség-tulajdonos, a Brocasterz vezetője, emellett podcaster, a Biznisz Boyz podcast házigazdája. Cégével kifejezetten a marketing céllal létrehozott üzleti edukatív, szakmai márkaépítő podcastek indítására és menedzselésére szakosodott.

08:30 - 09:00
Shoptet 6. terem
Schmidt Dániel

Országokon átívelő, nemzetközi szinten szolgáltató centralizált fulfillment szolgáltatók világa


A nemzetközi szinten működő centralizált fulfillment szolgáltatók lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy hatékonyan teljesítsék rendeléseiket világszerte, optimalizálják raktározási folyamataikat, és könnyedén terjesszék ki termékeiket új piacokra. Az előadásból megtudhatják, hogyan segítik ezek a szolgáltatók a vállalkozásokat a globális növekedésben és a költséghatékonyságban.

Jelenleg a Boxy Logisztikai Zrt. Innovációs és termékfejlesztési vezetőjeként dolgozom. Több mint 10 éve foglalkozom az e-kereskedelemhez kapcsolódó logisztikával. Volt szerencsém vezető és stratégiai pozíciókban dolgozni az e-kereskedelem és a logisztika területén, többek között a MOL Groupnál senior tanácsadóként, előtte a Magyar Postánál a vállalat stratégiai szakértőjeként, ezt megelőzően pedig a Webox alapítójaként az első magyarországi full service csomagautomata hálózatot építettem ki.

09:05 - 09:35
Shoptet 6. terem
Kerekasztal-beszélgetés

E-commerce logisztikai kihívások és lehetőségek 2024-ban


Kerekasztal beszélgetés a hazai e-kereskedelem kiemelkedő szereplőivel, ahol mélyebben felfejtjük, hogy a gyorsan változó e-kereskedelem terén milyen új kihívások és lehetőségek várnak ránk a következő évben. Beszélgetünk együtt a legfrissebb trendekről és megoldásokról, hogy jobban felkészüljünk az e-kereskedelmi logisztika jövőjére.

Bengyel Ádám – vezérigazgató, társalapító FoxPost Zrt.
2000-ben a GE-nél kezdett dolgozni számos régió, például Kelet-Közép Európa, Olaszország és az Ibériai-félsziget árazási managereként. A pénzügyi területről távozva minőségbiztosítási és folyamatfejlesztési területekkel kezdett foglalkozni. 2006-ban a hollandiai Penske Logistics társaságnál helyezkedett el, ahol vásárlói onboarding folyamatokat vezette és jelentős indiai kiszervezési projekteket bonyolított le. 2009-től a DHL brüsszeli központjában folyamatfejlesztési vezetőként dolgozott EMEA, majd globális hatáskörrel. Fekete öves Six Sigma és Lean szakértő tanúsítvánnyal rendelkezik. 2011-ben hazaköltözve saját tanácsadó céget indított, majd 2013-ban, három társával megalapította a FOXPOST-ot, azért, hogy lefektesse az utolsó kilométeres szállítás fenntartható alapjait. A FOXPOST egy logtech vállalat, amely mára kapacitás szempontjából Magyarország piacvezető csomagautomata-hálózatával rendelkezik. A céget nyolcadik éve a legjobb csomagautomata-szolgáltatónak értékelték a magyar e-kereskedők Magyarország egyik legjelentősebb, gazdasági digitális területeit kutató elemző cége, a GKID kutatása szerint.

Csereklei Zoltán, Pelenka.hu, Beauty.hu, Ekereskedelmi Akadémia
Marketing, média és ekereskedelmi szakember. ÜZLETI coach, mentor. Sikeres vállalkozó. 2022-ben PÉLDAKÉP DÍJJAL tüntették ki (Digital Hungary Példakép Díj). Hitvallása: “MINDEN CÉG OLYAN, AMILYENNÉ A VEZETŐJE TESZI”. A reklámiparban kezdte pályafutását, majd felépítette az 1 millió látogatót elérő Femcafe.hu női portált és megalapította a Femcafe INSPIRÁLÓ NŐK díjat. A médiavállalkozást eredményessé tette, majd egy sikeres exittel kiszállt a cégéből. Az exitet követően az ekereskedelmet választotta újabb cégépítési célpontjának Zoltán. Célkitűzése az volt, hogy a kismamáknak, kisbabás családoknak tudjon segíteni és megkerülhetetlen szereplője legyen a baba-mama szegmensnek. Cégével ezt gyorsan elérte, hiszen pár év alatt a Pelenka.hu piacvezető szerepet ért el a szegmensében. A vállalat minden számottevő e-kereskedelmi díjat megnyert és jelenleg a legnagyobb hazai tulajdonú szereplője a FMCG ekereskedelmi piacnak. A vállalat 2023-ban átvette és megújította a Beauty.hu webshopot is, amit szintén a piac meghatározó szereplőjévé kívánnak tenni. Zoltán a felnőtt munkavállalók képzésére létrejött Ekereskedelmi Akadémia egyik alapítója, az E-Commerce Hungary elnökségi tagja, üzleti coach, számos rendezvény és szakmai konferencia előadója.

Csereklyei Bálint - Ügyvezető, Tulajdonos iLogistic Kft.
Gimnáziumi és egyetemi tanulmányai alatt is folyamatosan vállalt alkalmi munkákat és az így megkeresett pénzéből már az egyetem alatt elindította első vállalkozását a gasztronómia iparágában, amely egy palacsintázó foodtruck volt. Rövid kitérőt tett ez államigazgatás területén a Magyar Turisztikai Ügynökségnél, majd 2017-ben elhelyezkedett az akkor még gyerekcipőben járó iLogistic Kft-nél értékesítői pozícióban. 2018-ban került a cég élére, ami akkor nagyjából 40 ügyféllel és nagyjából évente 100.000 összekészített és kiküldött csomaggal rendelkezett. 2020-ban a korábbi tulajdonosokat kivásárolva sikerült egyszemélyes tulajdonosává válnia a vállalatnak. Az iLogistic Kft. ma Magyarország egyik legnagyobb fulfillment cége, amely vállalat ma már fejlett informatikai rendszerével és szakértő csapatával több száz webáruház napi rendeléseit kezeli és biztosítja azok mielőbbi eljuttatását a vásárlókhoz. 2023-ba már több, mint 1.000.000 csomagot készítenek össze és adnak fel megbízóik nevében az év minden munkanapján szigorú határidőket vállalva és partnereiknek skálázható növekedést biztosítva. A világ nagyjából bármely országába tudnak szállíttatni, ügyfélkörükben pedig megtalálható az induló cégektől egészen a piac legnagyobb szereplőiig szinte minden iparág képviselete. A cég elsőleges célja és filozófiája az ügyfelek igényei alapján történő szolgáltatásfejlesztés, valamint minőségre való folyamatos törekvés és az ügyfeleknek tett ígéretek és vállalások mindenkori megtartása.

A Moderátor: Kobza András, LifeStyleshop.hu

10:05 - 10:35
Shoptet 6. terem
Madar Norbert

Fogyasztói magatartások, vásárlói attitüdők, e-ker trendek hazai és nemzetközi piacon, digitális kereskedelmi körkép


Az előadás elkalauzol téged a digitális kereskedelem izgalmas világába. Itt felfedezheted, hogyan változnak a vásárlói szokások, és hogyan lehet ezeket kihasználni a hazai és nemzetközi piacon. Kapj egy átfogó képet arról, hogyan mozog a digitális kereskedelem világa, és hogyan alkalmazhatod ezeket az ismereteket az üzletedben.

Közgazdász, a GKID társalapítója és vezető tanácsadója. Több mint egy évtizede foglalkozik tanácsadási, stratégiaalkotási és piackutatási projektekkel. Fő szakterülete az e-kereskedelem, a logisztika, valamint a digitális gazdaság. Nevéhez köthető a magyar online piac egyik legátfogóbb e-kereskedelmi kutatása, valamint az első nyilvános, hazai e-kereskedői toplista megalkotása. 2022-ben indult „Vedd Fel a Versenyt” podcast csatorna egyik műsorvezetője, a Digitális Kereskedelmi Szövetség alapító elnökségi tagja, konferenciák és szakmai kurzusok rendszeres előadója, e-kereskedelmi témák keresett szakértője.

10:40 - 11:10
Shoptet 6. terem
Zabari István

Hogyan érvényesülj a külföldi webáruházak mellett? Webbusiness stratégia tanácsok 2024-re


Az előadáson azt fogjuk megtudni, hogyan tudsz kiemelkedni és versenyképes maradni a külföldi webáruházak világában 2024-ben. Olyan stratégiai tanácsokat és tippeket osztunk meg, amik segítenek növelni az online üzleted hatékonyságát és sikerét.

Zabari István a lumenet.hu világítástechnikai webáruházat működtető Lumenet Kft. és a magyar e-kereskedelmi szakma képzésére létrejött Ekereskedelmi Akadémia Kft. egyik alapító tulajdonosa valamint E-Commerce Hungary alelnöke évtizedes e-kereskedelmi tapasztalattal rendelkezik, számos rendezvény és szakmai konferencia előadója. Online pályafutása 2012 november végén indult a Vilagitas.eu oldal megnyitásával. Előtte világítástechnikai kivitelezéssel és korábban értékesítéssel foglalkozott, de volt szerencséje pár évig koordinálni egy akkoriban Magyarországra belépő élelmiszer-üzletlánc első száz üzletének villamos és világítástechnikai kivitelezését is.
Saját lakása jelzálog hiteléből, saját megtakarításból és anyósa családi ékszereinek zálogházba tételéből útnak indított álom a Lumenet már több mint 600 000 rendelést teljesített, az elmúlt években számtalan díjat és elismerést nyert, mára vezető világítástechnikai webáruház lett nettó 1,8 MRD Forint feletti éves árbevétellel.
A Lumenet szó ma már európai védjeggyé vált és István csapata mindent elkövet azért, hogy szenvedélyükből, a minőségi világításból minél többet átadhassanak vásárlóinknak és bebizonyítsák szlogenünk: A világítás itt kezdődik. Lumenet®
István véleménye szerint kétféleképp lehet dolgozni: vagy a legvadabb kamasz szerelem szenvedélyével, vagy sehogy. Nagyszerű munkatársaival, ezzel a szenvedéllyel építették fel az ország legnagyobb világítástechnikai e-kereskedését.

11:15 - 11:45
Shoptet 6. terem
Rédey Iván

Külföldi piacra lépés 2024-ben (benned is van egy Amazon!)


Az előadás során felfedezzük, hogyan lehet egy kisvállalkozásból egy globális szereplővé válni. Gyere és merítsd ki a potenciált, amit a nemzetközi terjeszkedés kínálhat, és lépj egy lépéssel közelebb ahhoz, hogy te is az új generációs Amazonként tarthasd számon vállalkozásodat! Az előadás leírását az előadó hamarosan kiegészíti, átalakítja.

Kereskedelmi és kommunikációs szakember. Az elmúlt 20+ évben főleg multinacionális vállalatoknál, marketing és értékesítési területen dolgozott. Tapasztalatának és nyelvismeretének köszönhetően hazai pályán mozog a közép-kelet európai régióban. 2016 májusától 2 éven át a mall.hu webáruház ügyvezetője volt, azóta pedig az e-kereskedelemben tevékenykedik.

12:15 - 12:45
Shoptet 6. terem
Vavrík Sandra

E-kereskedelmi árkommunikáció (kuponok, black friday, akciók)


Az előadás során mélyebben belemegyünk az e-kereskedelmi árkommunikáció rejtelmeibe. Megtanulhatod, hogyan használhatod a kuponokat, a Black Friday akciókat és az egyéb promóciókat a sikeres online értékesítéshez. Szerezd meg azokat a stratégiákat és tippeket, amikkel felkészülhetsz a versenyre és növelheted a bevételét! Tud meg mi a kapcsolat a kedvezmény kuponozás és az ügyfélélmény között!

Sandra nemzetközi PR és marketing szakértőként végzett és a Magyarországi Csomag Plusz Kft. leányvállat Country Managere. Több éves vezetői tapasztalattal rendelkezik a nemzetközi értékesítés és a marketing területén. Az e-kereskedelmi üzletágban csapatával egyedi-offline személyre szabott megoldásokkal támogatja ügyfeleit az akvizíciós és branding kampányok lebonyolítása során. Szakterülete a kupon marketing. Elkötelezett céljai közé tartozik, hogy ügyfelei értékesítési és marketingstratégiájának kulcsfontosságú elemévé váljon az ügyfélélmény növelése.

12:50 - 13:20
Shoptet 6. terem
Dévavári Dezső

Hogyan használjam? Az ár-összehasonlító oldalak és online piacterek


Ezen az előadáson megvizsgáljuk az online piacterek és ár-összehasonlító oldalak világát. Megtudhatod, hogyan működnek, összehasonlítjuk a fontosabb funkciókat és adok néhány tippet, hogyan használhatod őket az üzleted fellendítésére, illetve mikor melyik szolgáltatást érdemes használnod.

Dévavári Dezső, az Olcsóbbat.hu vezetője, erősen hisz a tisztességes üzletekben és az értékteremtő szolgáltatásokban. Korábban a Packol Logisztikai Kft. ügyvezető igazgatója volt, majd a Brands.hu, Egészségbolt.hu és Cipőpláza.hu operatív igazgatói székét foglalta el. Az Olcsóbbat.hu Magyarország fokozatosan nagyobb szereplője a hazai ár-összahasonlító oldalak piacának.

13:25 - 13:55
Shoptet 6. terem
Bethlen Dávid

Webanalitika GA4 bevezetés után - ecommerce, szerveroldali mérés


Vajon sikerült mindenkinek elsajátítani a GA4 használatát? Úgy került beállításra, hogy azt a legjobban ki lehet használni üzletileg fontos döntések meghozatalára? Mi az a szerver oldali mérés és mire jó? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keressük a választ ebben az acommerce fókuszú előadásban, aminek a célja, hogy megmutassa a webanalitikában rejlő potenciált és utat mutasson az adatvezérelt marketing stratégiák felépítése felé.

Bethlen Dávid a HD marketing PPC tanácsadója, akinek a Google Ads rejtelmei mellett mélyreható tapasztalata van a méréstechnikában. A kettő kombinációja lehetővé teszi számára az ügyfelei fiókjának hatékony optimalizálását és a tényleges eredmények elérését. Mindennapos használatban van nála a Google Analytics 4 és Google Tag Manager, valamint egyéb analitikai szoftverekkel is rendszeresen dolgozik. Emellett a szerver oldali GA4 és GTM, valamint a Meta Conversions API sem idegen számára.

14:00 - 14:30
Shoptet 6. terem
Venk László

Webáruház indítás a gyakorlatban. Az első 1 év és a növekedési szakaszok.


Előadásunkon együtt tekintjük át, milyen fontos lépések szükségesek egy sikeres webáruház elindításához, és hogyan lehet a vállalkozást felpörgetni úgy, hogy az első év végére már biztosan profitot termeljen! Ismerj meg gyakorlati tippeket és stratégiákat, amik segítenek a növekedési szakaszokban. Valós esettanulmányokból merítünk, amit Te is felhasználhatsz!

Venk László, az Adlogic.hu alapítója és tulajdonosa több mint 10 éves e-kereskedelmi vezetői múlttal és tapasztalattal rendelkező szakember. Több mint 7 évig vezetett piacvezető, többszázmilliós forintos éves árbevételű használt könyves webáruházat. Több éve az Adlogic.hu-val e-kereskedelmi tanácsadással, tulajdonosi szemléletű online marketinggel foglalkozik. Az Adlogic.hu csapatában közel 20 szakértő foglalkozik az ügyfelek minél magasabb szintű kiszolgálásával. Több MasterMind csoport tagja, és szervezője, az E-commerce Hungary tagja, több marketing konferencia rendszeres előadója.

15:00 - 15:30
Shoptet 6. terem
Kobza András

Webáruház konverziónövelési tippek 2024-re


A SÚRLÓDÁSI EGYÜTTHATÓ A vásárlást akadályozó tényezők és megoldásuk, konverzióoptimalizálás a gyakorlatban Fedezzük fel együtt a "konverziózavarók" világát: a vásárlói élményt rontó "súrlódási pontokat" és azokat a stratégiai és taktikai lépéseket, amelyekkel ezeket kiküszöbölve növelheted webshopod hatékonyságát és bevételét 2024-ben! Ez az előadás mélyrehatóan foglalkozik a vásárlói út akadályaival, valamint konkrét, azonnal alkalmazható tippekkel szolgál, hogy webáruhzad kiemelkedő konverziós arányt érjen el. Készítsd a jegyzetfüzeted, mert számos hasznos gyakorlati példával és tippel látunk el a siker érdekében!

Kobza András Ekereskedő és Mastermind alapító. A LifeStyleShop.hu cipő webáruház alapítója és vezetője, 2012 óta fogalkozik ekereskedelemmel, több éve ekereskedelmi, főleg konverzióoptimalizálási tanácsadással s segíti az ekereskedelem jelenlegi és reménybeli tagjait, több felsővezetői ekereskedelmi Mastermind alapítója és vezetője. Az Ecommerce Hungary szövetség elnökségi tagja, itt a fő fókuszterülete a határon túli kereskedelem és annak fejlesztése, a magyar ekereskedők támogatása az export tevékenységben. A Shoexpress.ro cipő webáruház révén saját maga is részt vesz a határon túli kereskedelemben.

15:35 - 16:05
Shoptet 6. terem
dr. Ormós Zoltán

Mire figyeljünk a fogyasztóvédelmi jogban 2024-ben?


Mélyreható betekintést nyújt az előadás abba, hogy milyen kihívásokkal kell majd szembenézned az üzletedben jövőre. Segítünk megérteni a változó jogi környezetet és a fogyasztóvédelmi előírásokat. Készülj fel a következő évre, és megvédhesd vállalkozásodat az esetleges veszélyektől! Ormós Zoltán mutatja be azokat a legfontosabb területeket vezetői összefoglalóképpen, ahol sokat nyerhetünk vagy veszíthetünk 2024-ben a marketingtevékenységünk során.

2000-ben alapította az Ormós Ügyvédi Irodát, mely az informatikai-távközlési szakterületre koncentráló jogi tanácsadási tevékenysége nemzetközi összehasonlításban is számottevő elméleti tudást és gyakorlati tapasztalatot halmozott fel az elektronikus kereskedelmi jog, az informatikai jog, a távközlési jog, a szoftverjog, az adatvédelmi jog, valamint a szerzői jog területén. Munkája mellett bloggol, az internet-ugyved.com hasábjain osztja meg olvasóival az internet világának aktuális jogi vonatkozású híreit. 2014 és 2017 között az Ecommerce Hungary elnöke.

10:05 - 10:50

TV2 - Női vállalkozók napja 2024
5. terem
'TV2' kerekasztal

Munka és magánélet egyensúlya női döntéshozók szemszögéből


Ismerje meg a sikeres női döntéshozók titkát a munka és magánélet egyensúlyának megtalálásában ezen izgalmas konferencián, ahol inspiráló beszélgetéseket és gyakorlati tanácsokat kínálunk a karrier és a személyes élet harmonikus összehangolásához.
Vendégek:
Ördög Nóra médiaszemélyiség, televíziós műsorvezető, tartalomkészítő.
Pályáját egy szegedi kábeltelevíziónál kezdte, majd 2001-ben az RTL Klub-hoz csatlakozott. Több műsorban szerepelt, mint például a Szombat esti láz, Csillag születik, X-Faktor és a Reggeli. 2014-ben átigazolt a TV2-höz, ahol több műsort vezet, köztük a Séfek Séfé-t, az Ázsia Expressz-t és a Vigyázat, gyerekkel vagyok!-ot. A Dancing With The Stars zsűritagja televíziós munkái mellett rendszeresen készít utazós vlogokat férjével, Nánási Pállal családi Youtube-csatornájukra, és vállalkozóként is aktív, legyen szó akár saját sminkmárkája, a Nora Beauty vagy a családi bisztró, a Nekem a Balaton ügyeinek intézéséről. Nóra televíziós pályafutása során három Story Ötcsillag-díjat, egy Junior Prima díjat nyert, és hétszer ítélte neki a szakma a legjobb női műsorvezetőnek járó Televíziós újságírók díját. Férjével két gyermeket nevelnek, Micit és Vencelt.

Tomán Szabina a Toman Lifestyle Kft. alapító-elnöke, befektető, üzletasszony, a Toman életmódprogram megalkotója, 2 gyermek édesanyja.
15 év modellkarrier után közel 10 éve építi saját vállalkozását, több mint 17. 000 ember életmódváltása, több mint 170.000 leadott kilogramm köszönhető neki. Országszerte 20 Toman Diet szalon működik, a márka az elmúlt években a nemzetközi terjeszkedést is megkezdte. A Hiventures StartupHER női vállalkozói programjának mentora 2019 óta, a Glamour, Women of the Year az Év Vállalkozója kategória 2019-es nyertese, az Ernst & Young az Év Üzletembere díj Életminőség Fejlesztése különdíj 2019-es jelöltje. Az Amerikai Egyesült államokban 24 évadot megélt, Next Top Model Hungary című műsor szakmai zsűrije. 2021-ben saját mentorprogramot indított, melynek keretében évente több női vállalkozónak segít szakmai kiteljesedését. 2022-ben a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége a Kiemelkedő Társadalmi Szerepvállalásért Díj elismerésében részesítette. 2023-tól Novák Katalin köztársasági elnök asszony tanácsadója. Kiemelt figyelemmel képviseli a női munkavállalókat, szemléletformálással és gyakorlati tanácsokkal támogatva őket.

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgató / MMSZ elnökségi tag
Jogi szakokleveles közgazdászként végzett a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen és a London School of Economics egyetemen. Szakmai pályafutása során marketing- és kommunikációs területeken dolgozott több multinacionális cégnél, médiavállalatnál, illetve a központi közigazgatásban. 2019 elején csatlakozott a nemzeti lottótársasághoz a felsővezetés tagjaként, marketing- és kommunikációs igazgatóként. 2023. február 1-jétől kereskedelmi igazgatóként irányítja az összevont értékesítési és marketingterületet. A Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.

A kerekasztal moderátora Csikesz Erika TV2 Média Csoport Magyarország értékesítési igazgató.
A médiapiaci szakember egyetemi tanulmányait követően közel 11 éven át dolgozott a TV2 Csoport kereskedelmi egységében, ahol a kampánykoordinátori és értékesítési tapasztalatai alapján 5 éven át teljeskörűen felelt, előbb osztályvezetőként a klasszikus reklámszpot bevételek, majd igazgatói kinevezését követően 2014-től a vállalatcsoport teljes reklámpiaci felületrendszer értékesítéséért. 2016 őszétől a Sláger FM vezérigazgatói és a TriMedia Sales House, valamint a veszprémi Méz Rádió ügyvezetői tisztségét töltötte be. Ezt követően a Benelux államokban folytatta pályafutását, majd 2019 tavaszán visszatért a TV2 Csoporthoz, mint értékesítési igazgató.

11:15 - 12:00

TV2 - Női vállalkozók napja 2024
5. terem
'Női váltó' kerekasztal

Mitől lesz nőbarát egy munkahely?


Felfedezzük azokat az inspiráló megoldásokat és bevált gyakorlatokat, amelyek segítenek vállalatának nőbaráttá válni. Ismerje meg, hogyan növelheti a sokszínűséget és az inkluzivitást, miközben javítja a munkahelyi kultúrát és teljesítményt!
Vendégek:
Hevesi Nóra kommunikációs és kampány vezető, Tesco.
Közel 30 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, 10 éve csatlakozott a Tescóhoz mint kommunikációs és kampány vezető. Munkája során kiemelt figyelmet kap a sokszínűség és befogadás támogatása a vállalatnál, a Tesco az idei üzleti évben már harmadik alkalommal tette közzé a Sokszínűségi riportját. Nóra vezetésével a Tesco több szakmai elismerést is kapott az elmúlt években a sokszínűségért és befogadásért tett erőfeszítései miatt. A Tescónál töltött évek alatt számos kezdeményezést indított el vállalaton belül is, mint például a 40 feletti Tescós Nők csoportja, ahol a menopauzában érintett tescós nők bátran megoszthatják tapasztalataikat, élményeiket. A kezdeményezés hatására a vállalat több intézkedést is bevezetett, melynek köszönhetően ma már menopauzabarát munkahely védjeggyel is rendelkezik a Tesco. Nóra sikereit pedig nemrég azzal is elismerték, hogy bekerült a legjobb 15 hazai kommunikációs szakember közé. Nóra elsősorban a csapatára és a közösen elért sikerekre a legbüszkébb és arra, hogy a jelenlegi nehéz gazdasági helyzetben is folytatni tudják mind sokszínűségi mind fenntarthatósági tevékenységüket, valamint nem állnak le a vásárlók, a közösségek és a bolygó támogatásával.
Sáfrány Lilla, HR igazgató, WHC Cégcsoport.
Közel 20 éves, az infokommunikációs szektorban szerzett vezetői tapasztalattal rendelkezik. Nyolc évig volt a T- Systems Magyarország HR igazgatója mielőtt csatlakozott a WHC Csoporthoz, ekkor vált a vállalat Közép-Kelet-Európa meghatározó HR szolgáltatójává. HR vezetőként ő felel a cég minden operatív és stratégiai HR tevékenységéért, beleértve a szervezet-és kultúrafejlesztést, belső kommunikációt, munkáltatói márkaépítést és CSR tevékenységet. Lilla arra a legbüszkébb, hogy a nemzetközi nagyvállalattá válás folyamatában is megőrizték rugalmasságunkat, gyorsaságunkat és egy olyan felhatalmazó, bizalmi, támogató vállalati kultúrát erősítettek meg, amely a kollégáik szerint is az ország legjobb munkahelyei közé emeli őket. Négyszeres Kincentric Legjobb Munkahely díjasok és a Családbarát Vállalat cím tulajdonosai. Szenvedélye a hivatása, legfőbb célja az emberek fejlődésének támogatása, és az üzleti célok elérésének elősegítése, jövőtálló HR stratégiával és HR megoldásokkal.
Szabó Ágnes a Virtuális Irodaház tulajdonosa, a hazai virtuális asszisztensek és online szolgáltatók közösségének vezetője, a Bridge Budapest Szektorális együttműködés kategória győztese.
Tapasztalatával segíti és mentorálja az ezen a területen induló és már aktívan működő vállalkozókat, és közvetítőként számos sikeres együttműködés létrehozásáért is felelős a vállalkozástámogatók és megbízóik, a hazai kis-és középvállalkozások között.
Fremda Balázs a Morgan Stanley budapesti irodájának a HR igazgatója.
2009-ben csatlakozott a vállalathoz és fontos szerepet játszott a budapesti iroda felépítésében. A vállalatnál töltött évek alatt Balázs különböző HR vezetői feladatköröket töltött be a kompenzáció, juttatások, HR Business Partner, képzés illetve toborzás és kiválasztás területen. Elkötelezett a fenntarthatóság mellett és a szenior szponzora a Morgan Stanley Fenntarthatósági Csoportjának. Mielőtt csatlakozott a Morgan Stanley-hez, a Korn Ferry Hay Group tanácsadójaként IT vállalatokat és szolgáltató központokat támogatott jövedelemszint-felméréssel és bérezéssel kapcsolatos tanácsadással. Közgazdász mesterdiplomáját a Corvinus Egyetemen szerezte vezetés-szervezés szakirányon. Balázs szeret biciklivel munkába járni, amatőr énekesként a régizene elkötelezett híve, presbiteri szolgálatot végez egy református gyülekezetben és célja, hogy teljesítse az Országos Kéktúrát feleségével és négy gyermekével.

A kerekasztal moderátora Békéssy Olga a Női Váltó Vállalkozói Klub alapítója, a Női Váltó Fesztivál főszervezője
Közel húsz évig dolgozott szerkesztő-riporterként az RTL Klub hírigazgatóságának legértékesebb műsoraiban. Filmjeivel Kamera Hungária és Hégető Honorka díjakat nyert. Második gyermeke születése után azonban úgy érezte, már nem tud napi 10 órát, a tévés műfajban jellemzően hétvégenként is a családjától távol dolgozni. Váltott, 21. Század Kommunikáció néven kommunikációs céget alapított. A karrierváltás, újrakezdés témája azonban évek óta izgatja, ezért 2018-ban megalapította a karrier- és élethelyzet váltásról szóló Női Váltó magazint. 2023 januárjában pedig elindította a Női Váltó Vállalkozói Klubot, amellyel idén májusban Bridge Budapest Womenpower díjat nyert.

12:15 - 13:00

TV2 - Női vállalkozók napja 2024
5. terem
'Csak a Mentes' kerekasztal

Vállalkozásindítás és növekedés: sikertörténetek női vállalkozóktól.


Előadásunkban olyan inspiráló női vállalkozókat mutatunk be, akik megosztják tapasztalataikat, kihívásaikat és azokat az útjelző pillanatokat, amelyek hozzásegítették őket a sikeres vállalkozásukhoz. Lépjenek be egy olyan világba, ahol a kitartás és az innováció kulcsfontosságú, és hagyják, hogy ezek a történetek inspiráljanak és motiváljanak Önöket a saját üzleti sikerek elérésében!
Vendégek:
Dr. Árvai Anita - Veganeeta Home
Jogászból lett étteremtulajdonos. A Veganeeta Home vegàn étterem létrehozója, a Veganeeta brand megalkotója, örök optimista, vállalkozó nő, édesanya, aki rendületlenül hisz abban, amit csinál. A Veganeeta népszerűsége abban is áll, hogy soha nem akar senkit megváltoztatni, hiszi, hogy az emberek különbözősége mellett a kapcsolódás végtelen lehetősége, egy tál tápláló, meleg étel, és egy merész, határozott, ám érzékeny “fonal”, a tiszta lelkület mindig segít az egymásra találásban. Ezt erősíti a Jövő Nője rendezvénysorozatában, a heti rendszerességű főzőklubjain, és az étterme, vállalkozásai működtetése során is. Cégeket képvisel, előadásokat tart, rendezvényeket szervez és celebrál, videókat gyárt, receptet fejleszt, kreatív növényi étrendre, ételkészítésre tanít, és számtalan dolgot csinál a Veganeeta égisze alatt. Tervei is vannak, vállalkozásait bővíteni szeretné, és mindig jó édesanyja szeretne maradni két fiának.
Ipsits Anita - Szafi Products Kft.
36 éves, a Szafi Products Kft. tulajdonosa és ügyvezetője. A hazai bankszektor egyik legnagyobb szereplőjénél kezdte a karrierét, később átfordulta a kereskedelem irányába. Jelenleg közel 100 kollégával dolgozik cégcsoport szinten, de termékfejlesztéstől a beszerzésen keresztül, a marketingen, tartalomgyártáson, élelmiszerbiztonságon át mindenben részt vesz operatívan is. A hazai mentes szektor piacvezető márkáját vezeti 2020 óta, így ami kihívás előjött az utóbbi években, azokkal mind szembe találták magunkat. Közösségi oldaluk közel 300.000 főből áll, és a #szafireform #szafifree hastag a leggyakrabban használt a kategóriájában. A termék gyártók közül azért kiemelkedőek, mert folyamatos edukációt is biztosítanak dietetikai csapatunkkal. Folyamatosan küzd a rossz táplálkozási szokások ellen, de nem hisz a dietázásban. Mottója: "Tanulj meg helyesen enni, és soha többet nem kell diétaznod és koplalnod!"
Kulcsár Ildikó - NaturCleaning
26 éve dolgozik kutatás-fejlesztés területén. Tulajdonos alapítója a környezetbarát termékeket fejlesztő, gyártó és forgalmazó családi vállalkozásuknak. Vegyész, pedagógus, természetgyógyász és fenntarthatósági manager. Célja, hogy jó gyakorlatokon keresztül formálja a fogyasztói és vállalkozói környezete szemléletét a természettel és a fenntarthatósággal kapcsolatban.

A kerekasztal moderátora Herczeg Andrea, a Csak a Mentes alapító-tulajdonosa.
Szenvedélyesen szereti a munkáját, küldetése egy egységes és mindenki számára elérhető, mentes világ megteremtése. Munkája hidat képez a Csak a Mentes összetartó közösségének és a mentes szolgáltatásbokat nyújtó cégek között. Rendezvénye a Csak a Mentes fesztivál ma már az egyik legnagyobb mentes eseménye, női közössége (is).

13:25 - 14:10

TV2 - Női vállalkozók napja 2024
5. terem
'Nőnek lenni jó' kerekasztal

Egymást emelve fejlődünk, avagy a női vállalkozói közösségek ereje


Betekintést nyerhetünk abba, hogyan formálhatjuk át a vállalkozói társadalmat azáltal, hogy erősítjük a női vállalkozók hálózatait és nyújtunk nekik hatékony mentorálást és támogatást. Fedezze fel a női vállalkozások hatalmas potenciálját és lépjen be egy inspiráló és innovatív közösségbe, amely az egyenlőség és a sikeres üzleti élet előmozdítását tűzte ki célul.
Vendégek:
Dr. Szabó Orsolya többszörös díjnyertes üzleti és online kommunikációs stratéga, a Zsolya Communication alapítója, aki 2017 óta segíti a hazai kis-, közép- és multinacionális vállalatok online jelenlétét.
Tanácsadásai, képzései és stratégiai projektjei során törekszik arra, hogy mindig a legfrissebb trendeket hozza el az ügyfeleinek. Üzleti tudását folyamatosan vezető egyetemeken (Harvard, Stanford, METU) bővíti, valamint nemzetközi marketing kurzusokon frissíti.
Orsolya elkötelezett híve a közösségépítésnek. 2023-tól már nem csak a magyar, hanem az európai és az amerikai piacon is jelen van: új, női vezetőket támogató projektje, a Women & Business, elsősorban a Szilícium-völgyben tevékenykedő cégvezető és vállalkozó nőket célozza be. Társalapítójával együtt kiemelt céljuk, hogy a világszerte erősen alulreprezentált női vezetőket összekössék, mind vizuálisan, mind marketing tudással támogassák, valamint országhatároktól függetlenül segítsék a kiváló női szakértők előrejutását.
Hodik Adrienn – a Natura Hill Zebegény – egy 4 csillagos butik szálló és egy második éve Michelin ajánlással büszkélkedő slow food bistro tulajdonosa. Az Oxford Brookes University Közgazdász diplomájának megszerzése után FMCG multiknál dolgozott először marketing majd sales területeken, de számos nemzetközi siker elérése utána elérkezett egy válaszút elé, és ekkor döntött úgy férjével, hogy kiköltöznek Budapestről, és létrehoznak egy teljesen üres 2 hektáros birtokon egy földi paradicsomot, ami mára már a Fenntartható Turizmus iskolapéldája. Az ország első zero waste konyháját és megújuló energiákat használó szálláshelyét ugyanis 2014-ben nyitották, így úttörői, és többszörös díjazottjai a mostanra szerencsére divatossá vált zöld vendéglátásnak.
Karácsony Ildikó a Rétescake Franchise hálózat társalapítója, üzleti mentor- Franchise, és rendszerfejlesztés. Két gyermekes anyuka, és boldog mozaikcsaládban élő feleség vagyok. A gyermekeim születése óta, vagyis 14 éve sikeresen vezetem saját vállalkozásaimat. A Rétescake Franchise hálózatot a férjemmel közösen alapítottuk két éve, és sikerét mi sem mutatja jobban, minthogy év végére 24 egységgel büszkélkedhet országszerte. Mivel lételemem megújulás, építkezés, fejlődés, nagy kedvvel vágok bele újabb és újabb kihívásokba. Üzleti mentorként a hazai KKV szektor szereplőinek segítek franchise, és kiskereskedelmi tapasztalataimmal hálózatépítésben, és rendszerfejlesztésben.

A kerekasztal moderátora Csatos Erika az Álomjövő Tanácsadó Iroda alapítótulajdonosa 25 éve dolgozik a pénzügyi iparágban. Magyarország egyik legsikeresebb pénzügyi tanácsadójaként, mentoraként munkája során sok száz családnak, vállalkozásnak segít a pénzügyi egészség, az anyagi biztonság megteremtésében. Erika munkáját nemcsak itthon, hanem nemzetközi szinten is elismerik. Több mint 20 éve megbecsült tagja a világ legjobb pénzügyi tanácsadóit tömörítő szervezetnek, az MDRT-nak. ( Million Dollar Round Table).
A pénzügyi edukáció elkötelezett híveként tartják számon. Gyakran látható a pénzügyi tudatossággal foglalkozó műsorokban, rendszeresen jelennek meg szakmai cikkei és nagyon népszerűek a pénzügyi workshopjai. Mélyen hisz abban, hogy akinek lehetősége van, annak kötelessége visszaadni a közösségének. Számos jótékony ügyet támogat, akár anyagilag, akár a szakértelmével. Az Egyenlítő Alapítvány Vállalkozói csoportjának vezetőjeként, valamint a Menedzserszövetség mentoraként sokat tesz a magyar vállalkozói kultúra fejlesztéséért. Élen jár a közösségépítésben is. Az általa megálmodott és 2013-ban elindított rendezvénysorozatot – a Nőnek lenni jó! Konferenciát – ma már hazánk legrangosabb női eseményei között tartják számon. Nagyon büszke arra, hogy férjével együtt mára felépítettek egy többgenerációs családi vállalkozást, hiszen 3 gyermekük közül 2 már csatlakozott a közös üzlethez.

10:05 - 10:50
Workshop 1. terem
Egerszegi Krisztián

Cégépítők Workshop


Mindannyian ismerjük a sok jó megoldást amit meg kéne csinálnunk, hogy fejlődjön a cégünk, csak lehetetlen mindent is megcsinálni. Ha olyan érzésed van, hogy mindig van valami napi probléma vagy tűzoltás a cégedben, akkor a Cégépítők workshopon segítek beazonosítani, hol vannak elakadások a saját cégedben. Egyszerű gyakorlatok, saját magadnak fogod megcsinálni és lesz időnk is közösen beszélni a kérdésekről. A cél, hogy megtaláljuk, mi az az 1-2 dolog, ami valóban segít továbblépni a cégépítésben. Várom azt a 30 fős értő közönséget akikkel együtt nagy lendülettel és eredményesen tudjuk elindítani a 2024-es évet.

Egerszegi Krisztián a MiniCRM tulajdonosa, a Cégépítők alapítója, a Jövőkép című könyv szerzője, a rendszerben való gondolkodás híve. A 1,5 milliárd forintos árbevételű IT cége felépítése után, a MiniCRM Zrt-vel is sikerült piacvezető szereplővé válni Magyarországon és Romániában. 2012 végén csatlakozott tulajdonosként és a 7. emberként, az akkor 54 millió forintos árbevételű és 170 ügyféllel rendelkező MiniCRM-hez. 2023-ban már 100 fős a cég, több mint 2000 ügyféllel, romániai leányvállalattal és 1,8 milliárd forint körüli árbevétellel. 2014-ben megnyerték a Deutsche Telekom Legjobb üzleti alkalmazás versenyét nemzetközi szinten, ami jó visszaigazolás volt, hogy jó úton járnak. Emellett a Deloitte Fast 500 és Financial Times 1000 sikerlistákra is felkerültek. A klasszikus CRM-ből, ahogy a MiniCRM mint cég fejlődőtt, úgy fejlődött a MiniCRM szoftver is tovább, ma már vállalatirányítási, de inkább cégépítő rendszerré. A legnagyobb segítség a rendszerben való gondolkozás volt, aminek segítségével és a megfelelő támogató eszközökkel ki tudott törni a folyamatos napi tűzoltásból és a cég fejlesztésére fordíthatta az idejét, ami már önállóan is működni tudott. 2021-ben megalapította a Cégépítők közösséget. Célja, hogy olyan vezetők osszák meg a tapasztalataikat, akik nemcsak beszélnek róla, hanem már a valóságban is megcsinálták. 2023 áprilisban megjelent a Jövőkép című könyve, ami a megjelenés után 3 hétig vezette a Libri üzleti sikerlistáját. A könyv újszerűen regényes formátumban adja át a magyar valóságban működő cégvezetői tudást.

11:15 - 12:00
Workshop terem
Mészáros Róbert

Personal Brand Hacking - tedd fel magad szakértőként a felső polcra workshop


A workshopon olyan “Brand Hackeket” és azokat a stratégiákat és szemléletet mutatja be, amikkel a legtöbb pénzt kereste és leghatékonyabban építette a márkáját. Hogy neked ez már ne több évtized legyen. De mi is a márka? A márkázás ma már nem csupán egy luxus hobby, hanem a vállalkozásod és szakértői státuszod hosszú távú sikerének alapja. Azt jelenti, hogy hatékonyan kommunikálod a vállalkozásod és személyed egyedi értékeit és ígéreteit a potenciális ügyfelek felé, hogy emlékezetessé és megkülönböztetővé tedd magadat. Ezek a "hackek" neked is segíteni fognak, hogy 2024 legyen a legjobb éved.
Personal Brand Hacking - SZAKÉRTŐI SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS
Ma már egyre nehezebb szakértőként kiemelkedni, ebben segít a Personal Brand Hacking. A workshopon megtudhatod:
- Mik azok a marketing eszközök, amiket a legsikeresebb marketingesek használnak a világon?
- Minden sikeres marketinges más és más eszközt használ? Természetesen nem. Vannak olyan kiemelkedően hatékony eszközök, amiket mindegyikük használ. Mert ezek nem csak hatékonyak, hanem elképesztően építik a márkádat is, ami által a következő lépésed még hatékonyabb lesz.
- A könyvkiadás erősödő trend, hisz még a legnagyobb amerikai marketingesek is folyamatosan hozzák ki az új könyveket. Erre lehet szuper stratégiát építeni, mert instant bizalmat és szakértői státuszt ad. A szakértői könyvkiadás mellett a szakértői webinárok, az email marketing és persze a short videók – mindez olyan brand hack, amivel te is kiemelkedhetsz a szakértők közül. De hogyan lehet mindezt fenntarthatóan, hatékonyan csinálni?
Gyere és válaszd ki a saját márkaépítő hackedet, ami neked a leghatékonyabb lesz.

Mészáros Róbert a vállalkozóknak segítő márkaépítő mentor. Közösségében a fejlődni vágyó vállalkozókkal segítik egymást. Három sikerkönyvet írt, saját könyvkiadója a Bookship Könyvkiadó már 20 éves, amire nagyon büszke. Mát röbb ezer embernek tartott előadást az évek alatt. Mindemellett férj és apa is.
Célja, hogy segítse lerövidíteni és könnyebbé tenni a márkaépítést (Personal Brand Hacking), hogy már az elejétől jöjjenek eredmények és élmény legyen a vállalkozás. Már egészen korán felismerte a lehetőséget, hogy bármit jobbá lehet tenni, ha vállalkozóként gondolkodunk. 16 évesen végérvényesen elvarázsolta a vállalkozások világa. Ekkor alakult ki benne, hogy vállalkozónak lenni különleges küldetés.
"Mi, vállalkozók új dolgokat hozunk létre, a világ jobbá tételén fáradozunk. Munkahelyeket teremtünk, munkát és célokat adunk, motiválunk, fejlesztünk, tanulunk és tovább adjuk a tudást. Valami maradandót szeretnénk létrehozni. Persze ez néha baromi nehéz, de mégis hajt bennünket valami #brandületlenül. Hiszem, hogy neked is van ilyen küldetésed, van benned valami, ami másban nincs. Hogy különleges értékeid, kincseid vannak. Sőt. Hiszek benne, hogy mindenkinek megvan a saját kincses szigete (a személyes márkája), ahol olyan élményeket és szolgáltatásokat tud adni, amit az ügyfél sehol máshol nem tapasztalhat meg. Ez pedig óriási érték. Igen, kincsek vannak a problémák és nehézségek mögött is. Kincseid vannak akkor is, ha még csak most kezded az ipart. Ezeket a kincseket fel kell fedezni és ügyesen bemutatni, hogy a kincses szigetre a legjobb vevők, turisták és törzsvendégek érkezzenek. Ez a #brandes marketing."

15:00 - 15:30
Workshop terem
Csont Attila és Nagy Noémi

Bizalomépítés az online marketingben szakértő vállalkozóknak workshop


Szolgáltatás alapú vállalkozóként az online marketing egyszerűen nem megkerülhető. Lehet ezt azonban élvezetesen, izgalmasan és igazán eredményesen is csinálni. Workshopunkban megmutatjuk, hogy hogyan tudsz olyan online marketing stratégiát megalkotni a 2024-es évedre, ami által szárnyra kap a vállalkozásod. Ha szakértőként építed a branded és szeretnél kitűnni a versenytársaid közül, megkülönböztethetetlen lenni és tudni, hogyan lehetsz olyan szakértő, akinek a tartalmai hozzák be a jobbnál-jobb ügyfeleket, akkor készítsd a jegyzetfüzeted, mert egy elképesztően gyakorlatias előadásra számíthatsz telis-tele szemléltető példákkal, esettanulmányokkal és ahogy a Csont házaspártól megszokhattuk - egy kis humorral.

Csont Attila és felesége, Nagy Noémi ügyfeleiknek a vállalkozásindításban és felfuttatásban segítenek. Nem csak online marketing, üzleti stratégia, ügyfélszerzés, értékesítés és rendszerépítés mindaz, amiben támogatják a hozzájuk fordulókat, hanem különös hangsúlyt fektetnek a vállalkozás lelki oldalára is: a kishitűség legyőzésére, az imposztor szindróma kezelésére. Eddig több, mint 300 mentoráltnak és 2500 ügyfélnek segítettek már abban, hogy eredményesebben tudjanak vállalkozni.

16:10 - 17:10
MiniCRM 3. terem
Milliárdos cégek klubja

Milliárdos cégek klubja


Hazai e-commerce történelmi pillanat, hogy egy asztalhoz ül a magyar e-kereskedelem két legnagyobb alakja egy ilyen mély-interjúra.

Szigetvári József, Szallas Group CEO
2011 óta dolgozik a Szallas Group vezérigazgatójaként. A 2022-ben több, mint 200 millió EUR közvetített forgalommal rendelkező cégcsoport magában foglalja többek között a Magyarországon piacvezető Szallas.hu és Maiutazas.hu oldalakat, márkái meghatározó szereplői a lengyel, román, cseh és horvát turisztikai piacnak. 2001-től lapigazgató volt az IDG hazai leányvállalatánál. 2009-től kezdett el dolgozni a Sanománál, ahol 2013 végéig menedzselte a tranzakciós termékeket. Portfólió igazgatóként ő felelt többek között a Profession.hu termékfejlesztési folyamatainak átszervezéséért és optimalizálásáért, elérve ezáltal az oldal bevételének, és piaci részesedésének jelentős növekedését.

Várkonyi Balázs az Edigital egyik alapítója, a Vatera.hu és a Jófogás.hu újdonsült befektetője és vezérigazgatója. A magyar e-kereskedelmi piac egyik meghatározó vállalatának az Extreme Digital alapítója, később az eMAG cégcsoport magyarországi vezetője. Többek között, a nevéhez fűződik a két piacvezető márka egyesítése közel 1000 fős munkavállalói létszám és rekord árbevétel mellett. 2023-ban befejezte az eMAG Magyarország igazgatótanácsának vezetését, és az eMAG cégcsoportból kiváló Vatera.hu piactér új tulajdonosaként az Ingatlan.com Zrt-vel együttműködve 2023 szeptemberében bejelentette, hogy Vatera és a Jófogás piacterek új vezetőjeként a legnagyobb hazai tulajdonú C2C piaci szereplőjét hozza létre.

Moderátor: Zabari István a lumenet.hu világítástechnikai webáruházat működtető Lumenet Kft. és a magyar e-kereskedelmi szakma képzésére létrejött Ekereskedelmi Akadémia Kft. egyik alapító tulajdonosa valamint E-Commerce Hungary alelnöke évtizedes e-kereskedelmi tapasztalattal rendelkezik, számos rendezvény és szakmai konferencia előadója.

ÜZLETI KAPCSOLATÉPÍTÉS:
A nap folyamán több alkalommal nyitja meg kapuit a Networking terem, hogy a Hozzád hasonló gondolkodású vezetők és döntéshozók szervezett kereteken belül ismerkedjenek meg Veled és egymás üzleti partnereivé válhassatok. Akár már a következő héttől indulhat a közös munka!

Partnerünk felkészült csapata mindent megtesz azért, hogy elégedetten, több tucat névjeggyel és jóízű beszélgetésekkel gazdagodva távozz a kapcsolatépítés arénájából.

A Networking terem igénybevételéhez "Kapcsolatépítő"-jegy szükséges, ami néhány ezer forinttal drágább, mint a hagyományos jegy, ám többlet értéke pénzben gyakorlatilag nem fejezhető ki.


SZAKKIÁLLÍTÁS:
Találkozz a magyarországi kkv-szakma innovatív, vezető képviselőivel a 2024-es Magyar Marketing Fesztivál szakkiállításon! 50+ stand: szolgáltatók, gyártók, tanácsadók várnak arra, hogy megmutathassák neked termékeiket, szolgáltatásaikat és együttműködhessenek veled és cégeddel 2024-ban.

A belépőjegyed ára a legtöbb kiállítónál kedvezményekre beváltható, így gyakorlatilag ingyen vehetsz részt az egész napos rendezvényre. Tudsz ennél jobb ajánlatot?

KIÁLLÍTANÁL? NÉZD MEG AJÁNLATUNKAT!


MILLIÁRDOS CÉGEK KLUBJA:
Az okos cégvezetők más kárán és más sikeréből tanulnak. A "Milliárdos Cégek Klubja" záróprogram már a kezdetekben nagy sikert aratott, hiszen három, olyan milliárdos árbevételű cég vezetőjével beszélgetünk, akiknek tapasztalatai, tanácsai, tanulságai talán nem is fejezhetőek ki pénzben. Te mit kérdeznél egy milliárdostól? Milyen gyakran van lehetőséged, hogy szemtől szemben ülj egy vérbeli üzletemberrel és tanulj a sikereiből?

Amikor a milliárdosok színpadra lépnek, szinte megáll a levegő!
Légy része Te is ennek az élménynek - bármely jegytípussal!


CÉGVEZETŐI KÖZÖSSÉG:
Azzal, hogy jegyet váltasz rendezvényünkre, automatikusan (365 napig) tagja leszel az Marketingfesztiválozók Baráti Körének ami a Magyar Marketing Fesztivál látogatóinak, kiállítóinak, előadóinak és partnereinek az üzleti/marketing klubja. Azért jött létre, hogy az 1 napos rendezvényünk után a közösség egymás közelében maradhasson, megismerhesse egymást és közös beszélgetésekben, tapasztalatcserében vehessen részt, partneri kapcsolatok alakuljanak ki közöttük. A Magyar Marketing Fesztivál résztvevői, partnerei túl értékes döntéshozók, szakemberek, hogy egyetlen egy napra korlátozódjon a találkozás lehetősége.

A Marketingfesztiválozók Baráti Köre tagság előnyei: a klubtagok bemutatkozási lehetősége egymásnak, klubestek, tagi könyvtár díjmentes használata, kivitelezői adatbázis, 15 perces tanácsadások tagoktól tagoknak.
Légy része a Marketingfesztiválozók közösségének!


E-COMMERCE TEREM:
A látogatóink visszajelzése alapján ismét lesz e-kereskedelmi tematikus terem, vagyis az E-commerce terem.

A látogatóink 90%-a - saját bevallása szerint - vagy már rendelkezik webáruházzal vagy nyitni fog, esetleg webáruház nélkül, de elektronikus kereskedelemmel foglalkozik. Bemutatjuk a 2024-es e-kereskedelmi trendeket és mindazokat a technikákat, megoldásokat, amelyekkel a webáruház tulajdonosok, e-kereskedők növekedést érhetnek el.

Minőségpolitkánk, hogy az E-commerce terem előadói ne "fizetős" szolgáltató cégek legyenek, hanem maguk is ebből élő, gyakorlatban is nagy tapasztalatot szerző e-kereskedők, webáruház-tulajdonosok.



Női vállalkozók találkozója 2024
Ez a terem konferencia a konferenciában. A Női vállalkozók találkozója 2024 betétprogramunkban sikeres nők az általuk képviselt szakmai témákról tartanak előadást vagy kerekasztal-beszélgetést. Üzletasszonyok, családanyák, vállalkozó nők, akik sokszor a család mellett vezetik a vállalkozásukat és mellette sikeresek az üzletágukban. Olyan témákat hoznak (természetesen nem csak nőknek), melyekkel fel lehet készülni a 2024-es trendekre és kihívásokra.

ÚJDONSÁG: Idén új koncepcióval szervezzük ezt a termet, ami konferencia-történelmi innováció. A teremben csak kerekasztal-beszélgetések lesznek és mind egyes kerekasztalt Magyarország legismertebb és legjobb női konferenciák kapják meg. Így lesz: "Női váltó"-kerekasztal, "Nőnek lenni jó"-kerekasztal, "CsakaMentes"-kerekasztal.

Ezzel az új koncepcióval is azt üzenjük, a Magyar Marketing Fesztivál egy valódi platform konferencia, ahol mindenki ott van és barátként nyitjuk meg, közösen az új üzleti évet.

6 ÉRV, HOGY 2024.01.25-ÉT NE HAGYD KI

Minden évben a Magyar Marketing Fesztiválon hallhatóak elsőként az adott év legújabb, legsikeresebbnek ígérkező üzleti- és marketing trendjei. Nyissuk meg együtt az üzleti évet, készüljünk fel közösen a ránk váró kihívásokra!
KIHAGYHATATLAN! A Magyar Marketing Fesztivál az ország legnagyobb, év eleji üzleti- és marketing trendekkel foglalkozó szakmai konferenciája, kimondottan kis- és középvállalkozások tulajdonosainak, marketing- és üzleti döntéshozóinak, értékesítőinek.
Az előadások mellett a kiállítók speciális ajánlatai várnak, valamint új üzleti kapcsolatokat szerezhetsz a networking eseményen. Sőt: Automatikusan tagja leszel az MMF365 klubnak is, a konferencia résztvevőinek exkluzív közösségének.
A 2023-as Magyar Marketing Fesztiválon résztvevő cégek átlagos árbevétele 300.000.000 Ft volt! Céltudatos, marketing-orientált, fejlődni vágyó, klassz társaság – olyanok, mint Te magad, vezetőid és üzlettársaid.
Évente csak egyszer, teltházzal, pillanatok alatt értékesített jegyekkel! A belépő jegyed árát a legtöbb kiállítónál kedvezmény formájában levásárolhatod, így szinte ingyen jössz. Aki számít a hazai KKV piacon, az itt lesz! Ha a konkurensed eljön, Te sem hagyhatod ki!
ÚJDONSÁG! A visszajelzésekre hallgatva és a közönség összetételét figyelembe véve 3 különböző tematikájú terem, és "Női vállalkozók találkozója 2024.".
HELYSZÍN
1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.
Lurdy Konferencia-központ
Ingyenes felszíni parkoló, tágas fedett parkoló, könnyű megközelítés, változatos és minden igényt kielégítő éttermi szint. A X. Magyar Marketing Fesztivál helyszínét ezúttal is a Lurdy Konferencia Központ biztosítja.
Megközelíthető: Metró: A 3-as vonalról egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Villamos: Az 1-es, 51-es és 51A jelzésű villamos az épület előtt áll meg. Busz: A 103-as autóbusz az épület előtt áll meg. HÉV: Elővárosi vasút Csepelről és Ráckevéről. Egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Parkolási információk: A külső parkolóban a parkolás, a parkolójegynek a rendezvényközpontban történő érvényesítését követően további 8 óra ingyenesen vehető igénybe. A mélygarázsban a parkolási díj fizetendő.
Lurdy Konferencia-központ
Ingyenes felszíni parkoló, tágas fedett parkoló, könnyű megközelítés, változatos és minden igényt kielégítő éttermi szint. A X. Magyar Marketing Fesztivál helyszínét ezúttal is a Lurdy Konferencia Központ biztosítja.
Megközelíthető: Metró: A 3-as vonalról egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Villamos: Az 1-es, 51-es és 51A jelzésű villamos az épület előtt áll meg. Busz: A 103-as autóbusz az épület előtt áll meg. HÉV: Elővárosi vasút Csepelről és Ráckevéről. Egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Parkolási információk: A külső parkolóban, a parkolójegynek a rendezvényközpontban történő érvényesítését követően további 8 óra ingyenesen vehető igénybe. A mélygarázsban a parkolási díj fizetendő.
FOGLALD LE HELYED MOST:
Válaszd ki, melyik típusú jegyet szeretnéd lefoglalni és kattints az [Ezt a jegytípust választom] gombra! Az adatok megadása után kattints a Megrendelés gombra. A helyek száma idén is korlátozott! FONTOS:
A jegy ára az ÁFA összegét nem tartalmazza! A rendezvény az aktuális egészségügyi jogszabályok alapján látogatható!
Még eddig megvásárolhatod meg a jegyed:
nap
óra
perc
mp
HA MÉG MINDIG NEM DÖNTÖTTÉL:
A Magyar Marketing Fesztivál a látogatók folyamatos visszajelzései alapján folyamatosan megújul, az igényekhez, és körülményekhez igazodik.
Ez az év egyik legfontosabb KKV-marketing trendeket bemutató rendezvénye.
Minden résztvevő, partner automatikusan tagja lesz az MMF365 marketing klubnak, ahol további 365 napig folyik a kapcsolatépítés és a kapcsolati tőke megosztása. Ebbe az exkluzív klubba máshogy nem kerülhetsz be!
A Marketing Fesztivál nem egy cég önreklámja. Egyszerűen egy izgalmas, színes nap, mely kiválóan alkalmas tanulásra, ötletgyűjtésre, inspirációra és üzleti kapcsolatok teremtésére.
Látogatóink szerint a Marketing Fesztivál a legszínesebb kkv-marketing konferencia Magyarországon. Közép-Európában is az egyik legnagyobb kkv-marketing rendezvényként tartanak számon minket.
Itt minden egyes online networking alkalom új üzleti partnert és valódi forintot érhet.
Előadásaink exkluzívak. Jelszavaink: no sales | no haver! Ugye ismerősek azok a konferenciák, ahol évek óta a cégvezető és haverjai adnak elő?
Ha csatlakozol, garantáltan képbe kerülsz a kisvállalati marketing újdonságaival és beelőzheted konkurenseidet.
Találkozz minőségi marketing beszállítókkal és kivitelezőkkel az szakkiállításon. Legalább 6 hónapnyi utánajárást és tárgyalást tudhatsz le egyetlen nap alatt!
Minden év elején újítunk - év végére pedig lemásolnak minket, „kölcsönveszik” újításainkat, szlogenjeinket. Kiktől akarsz tanulni? Kövesd az eredetit!
A Magyar Marketing Fesztivál az az országos marketing konferencia, ahol mindenki ott van. Még a konkurensed is!
NE GYERE, HA:
Nincs 17.900 forintod saját magad és céged fejlesztésére! Egyetlen előadó órabére sem jönne ki belépődíjad árából. A Fesztiválon a befizetett összegért 30+ TOP-előadótól tanulhatsz, 50+ kiállítóval és válogatott kivitelezőkkel találkozhatsz.

Nem akarsz piacvezető lenni?! Nem akarsz jobb lenni a konkurensednél?! Minden év elején a Marketing Fesztiválon értesülhetsz elsőként az adott év üzleti és marketing-trendjeiről. Egy nap feltöltődés és tanulás = egész évben arathatod a babérokat!

Én cégvezető vagyok, delegálom a marketinget. Bizonyított tény, hogy sokkal hatékonyabb és gazdaságosabb annak a cégnek a marketingje, ahol a cégvezető tudja, miről beszél a marketing-kivitelezője. Vége annak az időnek, amikor félrevezettek! Amikor nem tudtál különbséget tenni működő és hamis technikák között! Hozd el kollégáidat és gyere el Te is, cégvezetőként!
KIEMELT TÁMOGATÓNK:
KIÁLLÍTÓINK:
PARTNEREINK:
© 2013-2024 - Marketing112 | STANDFOGLALÁS: +36 70 340-6445 (Standtérkép) | e-mail: info@marketing112.hu
A programváltozás jogát fenntartjuk! Jogi és adatvédelmi nyilatkozat | Konferencia szabályzat | Oldalt programozta: Honlapmenedzser.hu