Budapest, 2018. január 25.
ERRŐL LEKÉSTÉL! Jövőre találkozunk!
Üzleti évnyitó a kis- és középvállalkozások vezetőinek, marketing döntéshozóinak, vállalkozóknak! Készülj fel velünk Te is a 2018-as év kihívásaira, ismerd meg a legújabb üzleti és marketing-trendeket, változásokat! Jegyfoglalás azonnal!
KONFERENCIA SZAKKIÁLLÍTÁS KAPCSOLATÉPÍTÉS
Tudod, mi hozza lázba vevőidet 2018-ban?

Ötödik alkalommal nyitja meg kapuit az ország legnagyobb, év eleji, kimondottan üzleti és marketing-trendekkel, szakmai újdonságokkal foglalkozó konferenciája. Ajánljuk kis- és középvállalkozások tulajdonosainak, marketing és üzleti döntéshozóinak, értékesítőinek.

A jubileumi Marketing Fesztivál a látogatók visszajelzései alapján teljesen megújult: * Dupla hosszúságú, plenáris előadások (40 perc) * exkluzív előadások esettanulmányokkal *dupla hosszúságú szünetek.

Tölts csupán 1 napot azzal, hogy felkészülsz a 2018-as év üzleti és marketing újdonságaira, változásaira. Itt megtanulod, hogy 2018-ban mi éri el a célközönséged ingerküszöbét, mely kommunikációs módszerek, csatornák és eszközök működnek majd és melyek nem.

Vegyél részt 14 TOP-előadáson, találkozz 14 TOP-előadóval, akik saját szakmájuk legsikeresebb képviselői. Hallgasd meg a kerekasztal három résztvevőjét, akik mindannyian milliárdos forgalmú céget vezetnek! Az általuk megosztott tapasztalatok megfizethetetlenek, s egy új év elején vállalkozásod számára sorsdöntőek lehetnek. Építs kapcsolatokat a szervezett networkingen és gyűjts két óra alatt annyi partnert, amennyi akár egész évre is elegendő lehet! Ha pedig mindez nem lenne elég, sétálj egyet a 40+ standos szakkiállításon, találkozz innovatív kiállítókkal, ismerd meg a legújabb termékeket, szolgáltatásokat, amelyekkel idén is maximalizálhatod hatékonyságod és profitod. 2018-ban is: VIP terem + "Milliárdosok klubja" - azaz inspiráció-bomba három, milliárdos forgalmú cég vezetőjétől!

Gyere el, mert a konkurensed biztos ott lesz!


EZT GARANTÁLJUK, HA VELÜNK TARTASZ:
  • Újra bemutatjuk a 2018-as év üzleti és marketing trendjeit! Ügyfélszerző és ügyfélmegtartó eszközöket, működő módszereket. A legsikeresebb és legújabb megoldásokat, amelyek 2018-ban is versenyelőnyhöz juttathatnak a konkurenseiddel szemben.

  • 14 TOP-téma, 14 TOP-előadó, 1 nap alatt. Exkluzív és dupla hosszúságú előadások esettanulmányokkal. A belépőjegyed árából egyetlen előadó órabére sem jönne ki. Gyere el és garantáltan képbe kerülsz céged 2018-as lehetőségeivel.

  • 40+ standos szakkiállítás: Innovatív, hiteles marketing-kivitelezők, akik érted versenyeznek. 2018-ban biztos lesz céged növekedése, ha összefogsz velük! Idén is új termékek, új szolgáltatások mutatkoznak be. A belépőjegyed ára levásárolható!

  • Moderált kapcsolatépítés, networking a Magyar Vállalatvezetők Üzleti Közösségével. Szerezz üzleti partnereket egész évre csupán 2 óra alatt. Tavaly a résztvevő cégek átlagos árbevétele elérte a 300 millió forintot. Gyártás, kiszervezés, közös kampány? – Itt mindezt megtalálod!

  • Tartozz a 'Fesztiválozók' közösségéhez: Látogatóink cégvezetők, marketing szakemberek, kereskedelmi döntéshozók. A Fesztiválra évről-évre mindannyian azért jönnek el, hogy tanuljanak és kapcsolatokat építsenek. Visszatérő vendégeink úgy gondolják, hogy minden évben tudnak fejlődni és sikeresebbé válni!

  • Exkluzív előadások: Előadóinkat teljesítményük alapján kérjük fel. Nem engedjük a színpadi értékesítést, ellenben magas színvonalú, exkluzív előadásokat követelünk meg. Az előadások hangfelvételét már másnap megkaphatod! Itt minden előadás kulcsot ad a kezedbe!

  • 1 nap alatt félévnyi új kapcsolat: Itt minden egyes, új kézfogás valódi, 2018-as forintot ér cégednek. Teszteld magad a networking teremben vagy a szakkiállításon!

  • Újra VIP Lounge! Ami itt vár: kényelmes ülőgarnitúra, a kínálatban koktélszendvics korlátlan fogyasztásra, pezsgő, szénsavas és rostos üdítők. Mindemellett dedikált hosztesz-személyzet gondoskodik Rólad, ha konferenciánkon a kényelmet és a luxust választod.

  • Igazi kisvállalati marketing ünnep: rengeteg piaci résztvevővel. Hozzád hasonló, marketingorientált, együttműködésre kész cégvezetőkkel, döntéshozókkal. Társaságukban úgy érezheted magad, hogy otthon vagy.

  • A belépő szinte ingyen van! Jegyed árát a legtöbb kiállítónál részletekben levásárolhatod, így lényegében 0 Ft-ért Tied az egész napos tudás, tanulás, kapcsolatépítés, élmény és SHOW. Nem mész haza üres kézzel!

  • Milliárdosok klubja: három olyan, milliárdos árbevételű cég vezetőjével beszélgetünk, akiknek tapasztalatai, tanácsai, tanulságai nem fejezhetőek ki pénzben. Te mit kérdeznél egy milliárdostól?

  • A Magyar Marketing Fesztivál az az országos marketing konferencia, amelyen mindenki részt vesz. Még a konkurensed is!

ELŐADÁSOK:

Előadások táblázat
  • Regisztráció

    Szupergyors, várakozásmentes regisztrációval és Welcome-csomaggal várunk. Érkezz időben! Céges ajándékok, kuponok, kedvezményes jegyek és hasznos információk várnak konferenciatáskádban.

    Az V. Marketing Fesztivál műsorvezetője: Galambos Róbert

  • Weboldal trendek 2018 - Optimalizálj a hatékonyságért!

    Hrenkó András, HRENKO Digital Agency

    Szeretnéd a legtöbbet kihozni weboldaladból és több megbízható ügyfelet szerezni? 2018-ban a zökkenőmentes interaktivitás lesz a kulcsszó! András elmondja, hogy a siker érdekében mit kell tenned. Előadásában olyan exkluzív(!) hazai adatok is elhangzanak, amelyeket még sehol sem hallhattál. Landing és értékesítési oldalak hatékonysága, optimalizálása mesteri módon. Amennyiben komoly üzleti céljaid vannak 2018-ban és a weboldaladon keresztül is értékesítesz, semmiképp ne hagyd ki az első prezentációt!

  • Sebészi pontosságú, adatvezérelt & automatizált értékesítés 2018-ban

    Egerszegi Krisztián, MiniCRM

    Mérhető-e, hogy melyik marketing csatorna hoz csupán érdeklődőket és melyik vevőket? Ha már marketingre költünk, akkor ne égessük a pénzt, hanem mérjük meg valódi adatok alapján, hogy melyik csatorna működik. Vajon elég, ha csak annyit tudunk, honnan jönnek az érdeklődők vagy inkább a vevőkre vagyunk kíváncsiak? S ha már megvan a működő csatornánk, akkor sem mindegy, mekkora marketing ráfordításból lesznek vevőink. Hogyan tudjuk ezt a folyamatot optimalizálni? Hogyan hozzuk ki a maximumot automatizált értékesítési folyamatainkból? Hogyan válik az érdeklődő vásárlóvá? Ha már vannak érdeklődőink, mi történik velük? Önszántukból nem fognak vásárolni. Milyen ügyes praktikákkal nyerhetjük meg őket? S ha már vevővé váltak, hogyan tartsuk meg ezt az értékes ügyfélkört, hogyan hozzunk ki még többet az együttműködésből? Ezekre a kérdésekre kapsz választ valódi, magyar esettanulmányokon keresztül!

  • Szünet #1

    Dupla hosszúságú szünet - ahogyan kértétek. Irány a szakkiállítás, ismerkedj meg innovatív kiállítókkal, új termékekkel és szolgáltatásokkal! Belépőjegyed mellé 18.000 Ft értékű szakvásár-kupont kapsz, amely a legtöbb kiállítónál levásárolható Nézd meg a szakkiállítás térképét és a kiállítók névsorát!

    Networking #1 (4-es terem)

    Irányított kapcsolatépítés a Networking teremben az MVÜK közreműködésével. Emellett a Tematikus teremben [5] párhuzamos előadások futnak a tavalyi gyakorlathoz hasonlóan. Azon vendégek, akik "Kapcsolatépítő" vagy "VIP" jeggyel érkeznek, az előadások hanganyagát MP3-ban utólag letölthetik. Így - miközben új partnerekre találnak – egyetlen fontos információról sem maradnak le. A programra a [4]-es teremben kerül sor.

    10:05 - 10:35 CRM Konzultáció #1 (1-es terem)

    Beszélgetés Járányi-Nagy Andrással az Ice'N'Go kereskedelmi igazgatójával a MiniCRM bevezetési, használati tapasztalatokról, milyen célokat sikerült megvalósítaniuk. A konzultáció során a közönség kérdezhet, hogy egy valódi felhasználótól kapjanak valós életből vett válaszokat.

  • Hogyan építs fel olyan előfizetéses rendszert, amely automatikusan kitermeli havi fix költségeidet?

    Domán Zsolt, Online Katapult

    Kíváncsi vagy arra, hogy az Online Katapult, a Marketingszöveg.com, és az OtthonFa hogyan építette fel előfizetéses rendszerét? Ha Te is szeretnél olyan rendszeres, fix (bankkártyás fizetéssel, automata számlázással bonyolított) bevételt a cégednek, amely képes kitermelni havi fix költségeidet, akkor ez az előadás KI-HAGY-HA-TAT-LAN! Ez a jövő, ez 2018 egyik kiaknázatlan lehetősége számodra! Lépésről-lépésre bemutatjuk Neked, hogy miből álljon előfizetéses rendszered, hogyan add el hatékonyan a termékeidet és milyen szoftverek segítségével tudod automatikusra és működőkészre állítani az egész folyamatot. Az Online Katapult 2015 májusa óta 65.905.460 Ft (2017.11.29.-i adat) nettó árbevételt szerzett a Katapult Klubbal, több mint 500 fős aktív előfizetői bázisával jelenleg ez a legnagyobb, magyar, online marketinges exkluzív klub. Ha ennek, és még néhány ügyfelünknek érdekel az esettanulmánya, tapasztalata, akkor szerintem nem kérdés, hogy találkozunk majd :)

  • Influencer marketing 2018 – így építsd fel a kampányodat!

    Kozarek Andrea, SAKKOM Interaktív

    2017-ben készült, Magyarországon egyedülálló felmérésünk szerint a 10-29 évesek 96 százaléka rendszeresen néz YouTube-videókat és 83 százalékuk követ influencereket valamilyen közösségi csatornán. A 10-15 év közötti nézők 47 százaléka pedig még nagyra is tartja ezeket a Youtube sztárokat. Vagyis, ha egy márka hatékonyan szeretné elérni az Y- és a Z-generáció tagjait, akkor meg kell tanulnia a közösségi média, a Facebook- és Instagram-sztárok, a vloggerek és youtuberek szabályait. Mitől és hogyan működik egy influencer-marketing kampány? Melyek a lehetséges buktatói, és mi az, ami nélkülözhetetlen a sikerhez? Hogyan kezdjünk hozzá, majd a végén hogyan értékeljük elért eredményeinket? Az előadás erre ad választ egy esettanulmányon keresztül.

  • Tedd láthatóvá a vállalkozásodat lokális marketinggel!

    Anders Tamás & Kondor Albert, lokalitas.hu

    Számos kis- és középvállalkozás napi harcot vív a konkurens cégekkel a vásárlókért! A legtöbb esetben az győz, akinek több pénze van. Ennek azonban nem kell feltétlenül így lennie! A lokális marketing egy vadonatúj trend, melyet még nagyon kevés vállalkozás használ szisztematikusan. A lokális marketing olyan eszközrendszer, amelynek segítségével alacsony marketing-költségvetés mellett is láthatóvá válhatunk leendő vásárlóink számára. Az előadás egy friss esettanulmányon keresztül mutatja meg azokat az eszközöket, amelyekkel egy kis cég a környék egyik legsikeresebb vállalkozásává nőtte ki magát a saját területén. Akinek fizikai üzlethelyisége is van, annak kötelező az előadáson való részvétel! :)

  • 11:15 - 11:35 Call Center Workshop (1-es terem)

    Profi telefonos ügyfélszolgálat a kisvállalatoknál. Lehet bármilyen jól előkészített egy marketingkampány, a vevőszerzésre költött összeg ablakon kidobott pénzzé válhat, ha a céghez betelefonálókat nem profi ügyfélszolgálat fogadja. Mi szükséges ahhoz, hogy telefonon sikeresen zárjunk le egy ügyletet? Milyen eszközök, megoldások segíthetik ebben a kisvállalkozásokat?
    Előadó: Kun Szabolcs , ügyvezető igazgató, Minerva-Soft Kft.

  • A Mestermeggyőzés a gyakorlatban

    Weiser István, marketingstratéga

    Tudod, hogy napjainkban a marketingeszközök ismerete nem jelent piaci előnyt? A cégvezetőnek, a marketing-döntéshozónak ma már azt kell tudnia, hogy melyik eszközt milyen módon használja a másik fél meggyőzése érdekében. Eddig eltitkolt trükkök és praktikák magyar esettanulmányokkal, az üzleti élet minden szituációjára. Amit az előadás ígér: Négy kulcsot adok a kezedbe, amellyel a legtöbb pénzt kerestem a Megbízóimnak, és amellyel a legnagyobb profitra tehesz szert 2018-ban!

    Az előadást ÉLŐ-ben, Bali-szigetéről (Indonézia) közvetítjük.

  • Kisvállalkozói márkaépítés 2018: így építs olyan márkát, amely a legjobb vevőket és partnereket vonzza!

    Mészáros Róbert, BrandBirds

    Az előadásban a KKV márkaépítés módszerét mutatom be, rövid elmélettel és sok konkrét példával. A márkaépítés, a márkaszemléletű marketing mérhető eredményeket hoz már rövid távon is, mindezt esettanulmányokkal bizonyítom. "Brand a lelke mindennek" –s valóban, 2018-ban már nagyon nehéz labdába rúgni anélkül, hogy tudatosan építenéd a márkád. Mindenkinek van márkája, de csak akkor építhetsz erős brandet, ha a magadéra különösen is figyelsz - legyen az személyes márka, vagy csak egy kitalált. A márka a Te személyes motivációdra, küldetésedre, elveidre, szemléletedre épül - feltéve, ha tisztában vagy mindezzel. Ha azzal foglalkozol, amit szeretsz, azt szívvel-lélekkel csinálod, akkor sokan értékelik majd erőfeszítéseid - és erre az értékteremtésre épülhet a márkád.

  • Google AdWords stratégiák 2018 : Technikák, amelyek megsokszorozzák kampányaid teljesítményét

    Szaladják Linda, LindCom Marketing

    Ne hidd, hogy nem lehet többet értékesíteni és nem lehet ismertebb a céged, a márkád! A megfelelő hirdetési stratégia GARANTÁLTAN megtöbbszörözi bevételedet. Több száz AdWords fiók és több ezer kampány tapasztalata alapján bemutatom Neked azokat a módszereket, amelyekkel felturbózhatod az e-kereskedelmi mutatóidat. Érdekel az a stratégia, amellyel 149%-os bevétel-növekedést értem el? Valódi példák, esettanulmányok Magyarország egyik legkeresettebb, Google-díjas Adwords szakértőjétől.

  • Ebédszünet

    Dupla hosszúságú szünet - ahogyan kértétek. Irány a szakkiállítás, ismerkedj meg innovatív kiállítókkal, új termékekkel és szolgáltatásokkal! Belépőjegyed mellé 18.000 Ft értékű szakvásár-kupont kapsz, amely a legtöbb kiállítónál levásárolható! Nézd meg a szakkiállítás térképét és a kiállítók névsorát! Nézd meg a szakkiállítás térképét és a kiállítók névsorát!

    Networking #2 (4-es terem)

    Irányított kapcsolatépítés a Networking teremben az MVÜK közreműködésével. Emellett a Tematikus teremben [5] párhuzamos előadások futnak a tavalyi gyakorlathoz hasonlóan. Azon vendégek, akik "Kapcsolatépítő" vagy "VIP" jeggyel érkeznek, az előadások hanganyagát MP3-ban utólag letölthetik. Így - miközben új partnerekre találnak – egyetlen fontos információról sem maradnak le. A programra a [4]-es teremben kerül sor.

    12:40 - 13:10 CRM Konzultáció #2 (1-es terem)

    Beszélgetés Iván lmrével a Prosec Biztonságtechnikai Kft. ügyvezető igazgatójával a MiniCRM bevezetési, használati tapasztalatokról, milyen célokat sikerült megvalósítaniuk. A konzultáció során a közönség kérdezhet, hogy egy valódi felhasználótól kapjanak valós életből vett válaszokat.

  • Youtube-marketing 2018 : Indítsd el saját YouTube csatornádat!

    Dóczi Attila, StarNetwork

    A YouTube a világ legnagyobb és leggyorsabban fejlődő online videó és közösségi média felülete. Kevesen tudják, hogy kis- és középvállalkozásoknak is nagyszerű lehetőségeket nyújt üzleti téren. Az előadásban esettanulmányokon keresztül mutatjuk meg, hogyan indítsd el saját csatornád, hogyan menedzseld hatékonyan, és mit kell még tenned, hogy ne csupán ismert márka legyél, hanem véleményvezér is. Mennyire fontos a nézettség? Hogyan használhatóak videócsatornáid a marketing és értékesítési folyamatokban? Hogyan érheted el, hogy a látogatók ne csak nézzék üzeneteidet, hanem meg is értsék azokat? Milyen felszerelés kell mindehhez? És a legfontosabb: hogyan formáld a közönséged közösséggé? A Star Network, Magyarország legnagyobb influencer-ügynöksége, Youtube-specialistájának előadása a felsorolt témákat érinti.

  • A GDPR KKV szemszögből – minket is érint!

    Dr. Kerényi Edmond, Bán és Karika Ügyvédi Társulás

    2018. május 25-én érvénybe lép a General Data Protection Regulation, az EU általános adatvédelmi rendelete. A rendelkezésre álló idő nagyon kevés. Akik még nem kezdtek el felkészülni az új szabályokra, azoknak talán ez a pillanat az utolsó lehetőség. A GDPR előírásainak megfelelően át kell világítani adatkezelési és adatbiztonsági gyakorlatunkat, szabályzatainkat. Ha hiányosságot észlelünk, pótolnunk kell. Elég egyetlen hiba és a hatóságok (NAIH) az eddigi tételek többszörösével büntethetik cégünket. A GDPR minden céget érint, ahol személyes adatokat kezelnek (igaz ez a munkavállalói adatokra is), vagy bármilyen más céllal dolgoznak adatbázisokkal, pl. online értékesítési folyamatokban. Az előadás során bemutatjuk a GDPR rendelet fontosabb, KKV-kra vonatkozó rendelkezéseit, tisztázzuk az alapfogalmakat és kiemeljük a fontos teendőket. A három fő kérdés, amit jogi szakértőnk megválaszol: mit kell tennünk a rendelet értelmében; mi történik, ha elmulasztjuk a kötelező lépéseket; és honnan tudhatjuk, hogy valóban eleget tettünk követelményeknek?

  • A motivált munkatársak, mint igazi üzleti versenyelőny!

    Czagler Zsuzsa, VIP Coaching Center Kft.

    Tudod, mi hozza lázba munkatársaidat? Mi köze egymáshoz a cég küldetésének, üzleti eredményességének, marketingjének és munkavállalói motivációjának? Mi a munkahelyi önmotiváció alapja? Hogyan lehet még jobb teljesítményre rávenni kollégáinkat azon túl, hogy megfelelő szakmai képzéseket nyújtunk? Mi történik, ha már nem a szaktudás hiánya, hanem az érzelmek, a tudattalan gondolatok gátolják a munkavállaló továbbfejlődését? Kirúgjuk vagy fejlesszük őket? Hogyan lehet átlépni a motivációs korlátokat és mozgósítani a belső, rejtett emberi erőforrásokat? Az ügyesen motivált munkatársak révén csökkenthető a marketing költség és növelhető az üzleti versenyelőny – mindezt esettanulmányokon keresztül bizonyítjuk. Ha vezető vagy és csapattal dolgozol, ez az előadás kihagyhatatlan számodra. Az előadó 20 éves nemzetközi tapasztalattal bíró (Procter&Gamble, HAVAS Média) médiaszakember, ex-ügyvezető igazgató.

  • 13:30 - 14:00 CRM Konzultáció #3 (1-es terem)

    Beszélgetés Megyeri Domonkossal az OntapadoCimkeNyomtatas.hu vezetőjével a MiniCRM bevezetési, használati tapasztalatokról, milyen célokat sikerült megvalósítaniuk. A konzultáció során a közönség kérdezhet, hogy egy valódi felhasználótól kapjanak valós életből vett válaszokat.

  • E-mail-marketing és szövegírási trendek 2018-ban

    Sipos Zoltán, Kreatív Kontroll

    Hogyan érd el az „új” fogyasztót, aki elvileg már nem olvas e-mailt, az ingerküszöbe az egekbe emelkedett és egyre nagyobb tartalomzajban kapja meg az üzeneted? Ha nem tudsz kommunikálni - nem vagy piacképes abban a korban, amely a kommunikációt helyezi középpontba. Az előadó valódi, magyar példákon és esettanulmányokon keresztül mutatja meg, hogyan hírlevelezhetsz hatékonyan, mely gyakorlatok koptak el, milyen szövegírási trendek alakultak ki, és melyek nem működnek már. Hírlevelet, eDM-t küldesz az ügyfeleknek, érdeklődőknek? Akkor ezt az izgalmas előadást nem hagyhatod ki!

  • Új stratégiák a 2018-as Facebook marketinghez

    Lévai Richárd, RG Stúdió Kft.

    A közösségi média ma már olyan, mint a közmű. Velünk van minden órában, magánemberként és vállalkozásként is elképzelhetetlen nélküle az életünk. A közösségi média ma már nem ugyanaz, mint két éve volt, a 2018-as pedig teljesen más lesz. A Facebookon organikus elérés már alig van, a Messenger és az Instagram fontosabbak, mint valaha, a YouTube-ot milliók nézik Magyarországon is. Miközben a platformok egymással valamint a nyomtatott orgánumok és a tévé maradékaival csatáznak, nekünk, marketingeseknek azokat a módszereket kell megtalálnunk, amelyek a következő hónapokban is sikeresen működnek majd – növekvő költségek mellett is.

  • E-kereskedelmi marketing trendek 2018

    Zajdó Csaba, Shoprenter.hu Kft.

    Avagy: mi működik ma legjobban a webáruházak marketingjében? Hogyan lehet leghatékonyabban vevőket szerezni online? Milyen trendek és változások alakítják a webáruházak marketingjét, melyek a legfontosabb SEO trendek, amit minden webáruház-tulajdonosnak ismerni kell? Melyek most a leghatékonyabb, vevőszerző csatornák, és milyen változások várhatóak a nyugati trendek alapján? Ha webáruházad van, fontos információkat és gyakorlati tanácsokat hallhatsz - esettanulmányokon keresztül bemutatva.

  • Growth Hacking tapasztalatok itthon és az USA-ban

    Mezei Niki, Optimonk

    Hello USA – avagy: mi az, ami itthon működik, de külföldön kevésbé? És mi az, ami külföldön kasszát robbant és itthon is érdemes alkalmazni? Mit tehetünk, ha a magyar piacon szerzett pozitív tapasztalatok nemzetközi szinten használhatatlannak bizonyulnak? Mit tanulhatunk sikereinkből és kudarcainkból és hogyan érhetünk el mindezekre alapozva növekedést? 2018-ban már egyáltalán nem garantált, hogy meredek növekedési pályára állíthatjuk a cégünket kizárólag SEO-val, tartalommarketinggel vagy fizetett hirdetésekkel (pl. Adwords). A gyors, intenzív növekedés egyik leghatékonyabb eszköze manapság a Growth Hacking - ennek világába vezet be az előadó saját és egyéb hazai és nemzetközi esettanulmányokon keresztül.

  • Szünet

    Technikai szünet, előkészítjük a Milliárdosok Klubját és közben több millió forint értékben kisorsoljuk a kiállítók és támogatók által felajánlott nyereményeket.

  • Millárdosok Klubja

    A kerekasztal moderátora: Mester Sándor, Computerworld lapigazgató

    Balogh Levente 2003-ban alapította a Szentkirályi Ásványvíz Kft.-t, négy évvel a cég alapítását követően a Szentkirályi Magyarország vezető ásványvízmárkája lett. Az egyik legfontosabb mérföldkő a Szentkirályi életében a 2004-es év, amikor a párizsi Aqua Expón a világ legjobb ásványvizének választották: szénsavmentes kategóriában elnyerte az Aqua-Eauscar- díjat, maga mögé utasítva a világhíres, nagy múltú ásványvizeit.

    A Szentkirályi ásványvíz kiválóságát jól bizonyítja, hogy 2004 óta több mint 50 hazai és nemzetközi szakmai díjat nyert. A szakmai elismerést a vállalat vezetése hatékony marketing-, illetve PR-eszközzé formálta és sikerre vitte a társaságot: a márka által elnyert díjak három évig határozták meg a Szentkirályi kommunikációját, ezzel elérve, hogy azok, akik korábban nem ismerték a Szentkirályi ásványvizet, megkóstolják azt. 2015 tavaszán a Szentkirályi Ásványvíz Kft. tulajdonosa, Balogh Levente stratégiai partnerséget kötött a cseh Karlovarské Minerální Vody csoportot tulajdonló olasz Pasquale családdal, és közösen létrehozták a Central EuropeMineral Water Holdingot. A tranzakció nyomán a holding tulajdonába került ahazai ásványvízpiac két meghatározó társasága, a piacvezető Szentkirályi Ásványvíz Kft. és a legtradicionálisabb magyar ásványvízmárkát, a Theodorát is gyártó Kékkúti Ásványvíz Zrt.

    A két vállalat 2016 novemberében egyesült, létrehozva a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft.-t, amely mára Magyarország piacvezető ásványvíz- és meghatározó üdítőipari társasága.

    Kárpáti Zoltán az International Business Schoolban szerzett közgazdászdiplomát. Néhány kisebb kitérő után 2000-ben alapította meg a Batz Manufaktúrát. Először egy iskolai szakdolgozatban írta le, hogyan lehet felépíteni a Dr. Batz márkanevet. Azóta ő a  Dr. Batz tulajdonosa és ügyvezetője, cége pedig a gyógypapucsok és szandálok hazai piacának egyik piacvezetője. Termékeik kizárólag a legjobb minőségű, válogatott bőrökből készülnek, többszörös ellenőrzés után, manufakturális körülmények között. 100 magyarországi dolgozó készíti őket kézzel, illetve javarészt kézi működtetésű gépekkel kevesebb, mint 1% selejtszázalékkal, ami az összes konkurens márkánál alacsonyabb. Magyarországon kívül termékeik számos országban megállják a helyüket, többek között az Egyesült Arab Emirátusokban is.

    Az idei éves nettó árbevétel lassan meghaladja a 2Mrd Ft-ot. A cég pedig 31 főt foglalkoztat. Minden adózási és egyéb nehézség ellenére - Magyarországon gyártott, kézműves jellegű magyar termék áll. Magyar Termék Nagydíj 2011, Magyar Brands 2011, Superbrands 2012 és ismét Magyar Brands 2012 elismerésekkel rendelkezik.

    Kulcsár Tibor Magyarország vezető ügyviteli szoftverfejlesztő cége, a Kulcs-Soft Számítástechnika Nyrt. alapítója. ’A világon élni csak hősként érdemes’ című könyv szerzője, aki programozóból lett milliárdos vállalkozó. Még a Pc-k előtti időkben a gimnáziumban tanult meg programozni. Tibor sok mindent megélt; sofőr, rendszerszervező, és szabadúszó programozó is volt. 1989–ben alapította meg a Kulcs- Soft Számítástechnikai Bt-t és az akkori egyfős vállalkozását egy újpesti albérletből a tőzsdére jutotta. A Kulcs-Soft megalapítása óta egyet jelent a minőségi, megbízható, könnyen kezelhető, jogkövető szoftverekkel, amelyeket ma 50 000 cég használ Magyarországon.

    A Kulcs-Soft Számítástechnika Nyrt. Magyarország piacvezető, dobozos ügyviteli szoftvereket fejlesztő és forgalmazó vállalata. A három nagy termékcsaládba tartozó számlázó, bér és könyvelő programokat az országban több mint 50 ezer ügyfél használja. Egy milliárd forint árbevételű budapesti székhelyű cég jelenleg közel 100 főt foglalkoztat.

    A cég nevéhez fűződik egy új, innovatív számlázó applikáció bevezetése, amely hamarosan Magyarországon is elérhető lesz. A BizXpertet (www.bizxpert.com) 2017-ben már több mint 120.000-en töltötték le világszerte. A szoftver mára teljes körű készletkezelő, megrendeléskezelő, CRM és számlázó programmá fejlődött. Az amerikai cég a Kulcs-Soft Nyrt. 100 százalékos tulajdonbában lévő leányvállalata.

    Hovány Márton a Hovány Csoport alapítója. A cég 1991 óta dinamikusan fejlődik. Az állandó növekedés az évek alatt folyamatosan bővülő márkaképviseleteknek és a magas színvonalú ügyfélkezelésnek köszönhető. A Hovány Csoport jelenleg kilenc márka (Mercedes, Ford, Nissan, Volvo, Hyundai, Peugeot, Citroen, Mitsubishi, Subaru) képviseletét, összesen 28 bemutatóteremben végzi. Legyenek akár magánszemélyek, vagy a legkülönbözőbb gazdasági szektorból érkező vállalati ügyfelek, magas színvonalú, személyre szabott és professzionális szolgáltatásokkal állnak rendelkezésére. Épülő budaörsi szalonjuk Európa egyik legmodernebb Mercedes-Benz autókereskedése lesz, mely a Mercedes-Benz Hovány Experience Centre & Lounge nevet fogja viselni.

ÜZLETI KAPCSOLATÉPÍTÉS:
A nap folyamán három alkalommal nyitja meg kapuit a Networking terem, hogy a Hozzád hasonló gondolkodású vezetők és döntéshozók szervezett kereteken belül ismerkedjenek meg Veled és egymás üzleti partnereivé válhassatok. Akár már a következő héttől indulhat a közös munka!

Partnerünk hazánk vezető networking szervezete. Felkészült csapatuk mindent megtesz azért, hogy elégedetten, több tucat névjeggyel és jóízű beszélgetésekkel gazdagodva távozz a kapcsolatépítés arénájából.

A networking terem igénybevételéhez "Kapcsolatépítő"-jegy szükséges, amely néhány ezer forinttal drágább, mint a hagyományos jegy, ám többletértéke pénzben gyakorlatilag nem fejezhető ki. A tavalyi gyakorlathoz hasonlóan a "Kapcsolatépítő"-jeggyel rendelkezők a párhuzamos előadások hangfelvételét is megkapják, így, miközben új partnerekre találnak, nem maradnak le a másik két, azonos időben tartott előadásról.


SZAKKIÁLLÍTÁS:
Találkozz a magyarországi KKV-szakma innovatív, vezető képviselőivel az V. Magyar Marketing Fesztivál szakkiállításon! 40+ stand: szolgáltatók, gyártók, tanácsadók várnak arra, hogy megmutathassák Neked termékeiket, szolgáltatásaikat és együttműködhessenek Veled és cégeddel 2018-ban.

A belépőjegyed ára részletekben levásárolható a legtöbb kiállítónál, így gyakorlatilag ingyen jöhetsz az egész napos rendezvényre. Tudsz ennél jobb ajánlatot?

Ha az előadások és a networking nem csillapítaná üzleti éhséged, itt garantáltan érdekes beszélgetéseket folytathatsz a felkészült kiállítókkal, és nem csupán ötletekkel, hanem konkrét, együttműködési ajánlatokkal térhetsz haza.

KIÁLLÍTANÁL? NÉZD MEG AJÁNLATUNKAT!


MILLIÁRDOSOK KLUBJA:
Az okos cégvezetők más kárán és más sikeréből tanulnak. A "Milliárdosok Klubja" záróprogram már a kezdetekben nagy sikert aratott, hiszen három olyan, milliárdos árbevételű cég vezetőjével beszélgetünk, akiknek tapasztalatai, tanácsai, tanulságai talán nem is fejezhetőek ki pénzben. Te mit kérdeznél egy milliárdostól? Milyen gyakran van lehetőséged, hogy szemtől szemben ülj egy vérbeli üzletemberrel és tanulj a sikereiből?

Amikor a milliárdosok színpadra lépnek, szinte megáll a levegő...
Légy része Te is ennek az élménynek - bármely jegytípussal!


VIP LOUNGE:
A korábbi visszajelzések alapján újratervezett, a tavalyihoz képest ötször nagyobb, 250 m²-es területen berendezett exkluzív különterem azoknak, akik a konferenciákon is a luxust keresik.

A VIP Lounge különterembe csak a VIP belépővel rendelkező vendégeink léphetnek be. A teremben kényelmes ülőgarnitúra, korlátlanul fogyasztható koktélszendvics, pezsgő, szénsavas és rostos üdítők, valamint dedikált hosztesz-személyzet gondoskodik arról, hogy VIP vendégeink a lehető legnagyobb kényelemben töltsék el idejüket. Tárgyalhatnak partnereikkel, más fesztiválozókkal, dolgozhatnak laptopjukon vagy egyszerűen kellemes zene mellett relaxálhatnak.

A VIP Lounge belépéshez vásárolj "VIP belépőt", amely mellé 6 hónapos Piac és Profit előfizetést + az előadások MP3 felvételét és még sok más kiváltságot adunk.

5 ÉRV, HOGY NE HAGYD KI IDÉN SEM
Minden évben a Magyar Marketing Fesztiválon hallhatóak elsőként az adott év legújabb, legsikeresebbnek ígérkező üzleti és marketing-TRENDJEI.
A Magyar Marketing Fesztivál KIHAGYHATATLAN! Az ország egyik legnagyobb, legjelentősebb kkv-marketing rendezvénye, amit megpróbáltak már másolni is.
Az előadások mellett kiállítók is várnak, valamint új üzleti kapcsolatokat szerezhetsz a NETWORKING teremben.
A IV. Magyar Marketing Fesztiválon résztvevő cégek átlagos árbevétele 300.000.000 Ft volt! Céltudatos, marketing-orientált, fejlődni vágyó, klassz társaság – olyanok, mint Te magad, vezetőid és üzlettársaid.
Évente csak egyszer, teltházzal, pillanatok alatt értékesített jegyekkel! Aki számít a hazai KKV piacon, az ott lesz! Ha a konkurensed ott van, Te sem hagyhatod ki! Ne hagyd előnyhöz jutni a versenytársaid!
HELYSZÍN
HELYSZÍN
Lurdy Konferencia Központ
Ingyenes felszíni parkoló, tágas fedett parkoló, könnyű megközelítés, változatos és minden igényt kielégítő éttermi szint. Az V. Magyar Marketing Fesztivál helyszínét ezúttal is a Lurdy Konferencia Központ biztosítja.
Megközelíthető: Metró: A 3-as vonalról egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Villamos: Az 1-es, 51-es és 51A jelzésű villamos az épület előtt áll meg. Busz: A 103-as autóbusz az épület előtt áll meg. HÉV: Elővárosi vasút Csepelről és Ráckevéről. Egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Parkolási információk: A külső parkolóban az első 3 óra ingyenes, illetve a parkolójegynek a rendezvényközpontban történő érvényesítését követően tovább 8 óra ingyenesen vehető igénybe. A mélygarázsban az első 2 óra díja 100 Ft, ezt követően óránként 100 Ft a parkolási díj.
Lurdy Konferencia Központ
Ingyenes felszíni parkoló, tágas fedett parkoló, könnyű megközelítés, változatos és minden igényt kielégítő éttermi szint. Az V. Magyar Marketing Fesztivál helyszínét ezúttal is a Lurdy Konferencia Központ biztosítja.
Megközelíthető: Metró: A 3-as vonalról egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Villamos: Az 1-es, 51-es és 51A jelzésű villamos az épület előtt áll meg. Busz: A 103-as autóbusz az épület előtt áll meg. HÉV: Elővárosi vasút Csepelről és Ráckevéről. Egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Parkolási információk: A külső parkolóban az első 3 óra ingyenes, illetve a parkolójegynek a rendezvényközpontban történő érvényesítését követően tovább 8 óra ingyenesen vehető igénybe. A mélygarázsban az első 2 óra díja 100 Ft, ezt követően óránként 100 Ft a parkolási díj.


FOGLALD LE HELYED MOST:
Válaszd ki, melyik típusú jegyet szeretnéd lefoglalni és kattints az [Ezt a jegytípust választom] gombra! Az adatok megadása után kattints a Megrendelés gombra. Automatikusan egy díjbekérőt küldünk, és az összeg rendezése után azonnal küldjük a számlát is. A helyek száma idén is korlátozott!

A jegy ára az ÁFA összegét nem tartalmazza! Idén az alábbi jegytípusokból választhatsz:
HA MÉG MINDIG NEM DÖNTÖTTÉL:
A Magyar Marketing Fesztivál az ötödik évben - a látogatók visszajelzései alapján - szinte teljesen megújul!
A Marketing Fesztivál nem egy cég önreklámja. Egyszerűen egy izgalmas, színes nap, mely kiválóan alkalmas tanulásra, ötletgyűjtésre, inspirációra és üzleti kapcsolatok teremtésére.
Látogatóink szerint a Marketing Fesztivál a legszínesebb KKV-marketing konferencia Magyarországon. Közép-Európában is az egyik legnagyobb KKV-marketing rendezvényként tartanak számon minket.
Itt minden egyes új kézfogás valódi forintot ér. Teszteld magad a networking teremben vagy a szakkiállításon!
Előadásaink exkluzívak. Jelszavaink: No sales | No haver! Ugye ismerősek azok a konferenciák, ahol évek óta a cégvezető és haverjai adnak elő?
Ha eljössz, garantáltan képbe kerülsz a kisvállalati marketing újdonságaival és beelőzheted konkurenseidet.
Gyere el és találkozz minőségi marketing beszállítókkal és kivitelezőkkel a szakkiállításon. Legalább 6 hónapnyi utánajárást és tárgyalást tudhatsz le egyetlen nap alatt! Mindemellett a jegyed ára a kiállítók többségénél levásárolható.
Minden év elején újítunk - év végére pedig lemásolnak minket, „kölcsönveszik” újításainkat, szlogenjeinket. Kiktől akarsz tanulni? Kövesd az eredetit!
A Magyar Marketing Fesztivál az az országos marketing konferencia, ahol mindenki ott van. Még a konkurensed is!
NE GYERE, HA:
Nincs 15.000 forintod saját magad és céged fejlesztésére! Egyetlen előadó órabére sem jönne ki belépődíjad árából. A Fesztiválon a befizetett összegért 14 TOP-előadótól tanulhatsz, 40 kiállítóval és válogatott kivitelezőkkel találkozhatsz, akik többségénél a jegyed ára le is vásárolható. Minden előadás exkluzív, melyet a neten nem tudsz elolvasni.

Nem akarsz piacvezető lenni?! Nem akarsz jobb lenni a konkurensednél?! Minden év elején a Marketing Fesztiválon értesülhetsz elsőként az adott év üzleti és marketing-trendjeiről. Egy nap feltöltődés és tanulás = egész évben arathatod a babérokat!

Én cégvezető vagyok, delegálom a marketinget. Bizonyított tény, hogy sokkal hatékonyabb és gazdaságosabb annak a cégnek a marketingje, ahol a cégvezető tudja, miről beszél a marketing-kivitelezője. Vége annak az időnek, amikor félrevezettek! Amikor nem tudtál különbséget tenni működő és hamis technikák között! Hozd el kollégáidat és gyere el Te is, cégvezetőként!
KIEMELT PARTNEREINK:
MÉDIATÁMOGATÓK:
PARTNEREINK:
© 2013-2018 - Marketing112 | STANDFOGLALÁS: +36 70 8815-112 (Standtérkép) | e-mail: info@marketing112.hu
Jogi és adatvédelmi nyilatkozat | Konferencia szabályzat | Hivatalos blog | Oldalt programozta: Honlapmenedzser.hu