Budapest, 2018. január 25.
nap
óra
perc
mp
Üzleti évnyitó a kis- és középvállalkozások vezetőinek, marketing-döntéshozóinak, vállalkozóknak! Készülj fel velünk Te is a 2018-as év kihívásaira, ismerd meg a legújabb üzleti- és marketing változásokat, trendeket! Jegyfoglalás azonnal!
KONFERENCIA SZAKKIÁLLÍTÁS KAPCSOLATÉPÍTÉS
Tudod mi hozza lázba vevőidet 2018-ban?

Ötödik alkalommal nyitja meg kapuit az ország legnagyobb éveleji, kimondottan az üzleti- és marketing trendekkel és szakmai újdonságokkal foglalkozó szakmai konferenciája kis- és középvállalkozások tulajdonosainak, marketing- és üzleti döntéshozóinak, értékesítőinek.

A jubileumi Marketing Fesztivál a látogatók visszajelzései alapján szinte teljesen megújult: * Dupla hosszúságú, plenáris előadások (40 perc) * exkluzív előadások esettanulmánnyal *dupla hosszúságú szünetek.

Tölts csupán 1 napot azzal, hogy felkészülsz a 2018-as év üzleti- és marketing újdonságaira, változásaira és megtanulod, 2018-ban mi éri el a célközönséged ingerküszöbét, mely kommunikációs módszerek, csatornák és eszközök fognak valóban működni és melyek nem.

Vegyél részt 14 TOP-előadáson, találkozz 14 TOP-előadóval, akik saját szakmájuk nagyjai. Hallgasd meg a kerekasztal 3, milliárdos forgalmú cég vezetőjének beszélgetését. Az ő és az előadók tapasztalatai megfizethetetlen, az év elején vállalkozásod számodra sorsdöntő is lehet. Építs kapcsolatokat a szervezett networkingen és gyűjts két óra alatt annyi partnert, amennyi akár az egész évre is bőséges lehet. Ha pedig mindez nem lenne elég, sétálj egyet a 40+ standos szakkiállításon, találkozz innovatív kiállítóval, ismerd meg a legújabb termékeket, szolgáltatásokat, amelyekkel idén maximalizálhatod a hatékonyságodat és profitodat. 2018-ban is: VIP terem + "Milliárdosok klubja" - azaz inspiráció-bomba három, milliárdos forgalmú cég vezetőjétől!

Gyere el, mert a konkurensed biztos ott lesz!


EZT GARANTÁLJUK, HA VELÜNK TARTASZ:
  • Újra bemutatjuk a 2018-as év üzleti- és marketing trendjeit! Ügyfélszerző- és ügyfélmegtartó eszközök, működő módszerek. A legújabb megoldások, amelyek 2018-ban is versenyelőzhöz juttathatnak a konkurenseiddel szemben.

  • 14 TOP-téma, 14 TOP-előadó, 1 nap alatt. Exkluzív és dupla hosszú előadások esettanulmányokkal. A belépőjegyed árából egy előadó órabére sem jönne ki. Gyere el és garantáltan képben leszel céged 2018-as lehetőségeivel.

  • 40+ standos szakkiállítás: Innovatív, hiteles marketing kivitelezők, akik érted versenyeznek. Velük közösen, 2018-ban biztos a növekedés! Most is: új termékek, új szolgáltatások mutatkoznak be. A belépőjegyed ára levásárolható!

  • Moderált kapcsolatépítés, networking a MVÜK -val Szerezz üzleti partnereket egész évre csupán 2 óra alatt. A tavalyi résztvevő cégek átlag árbevétele 300 MFt volt. Gyártásra, kiszervezésre, közös kampányra? – itt megtalálod.

  • Tartozz a 'Fesztiválozók' közösséghez: Látogatóink cégvezetők, marketing- és kereskedelmi döntéshozók. Itt a legjobbak is tanulni, kapcsolatot építeni jönnek. Ők évről-évre úgy gondolják: tudnak fejlődni és jobbá válni!

  • Exkluzív előadások: Előadóinkat teljesítményük alapján kérjük fel, nem engedjük a színpadi értékesítést és exkluzív előadásokat követelünk meg. Az előadások hangvételét már másnap megkaphatod. Itt minden előadás kulcs a kezedbe.

  • 1 nap alatt félévnyi új kapcsolat: Itt minden egyes új kézfogás valódi 2018-as forintot ér cégednek. Teszteld magad a networking teremben vagy a szakkiállításon!

  • Újra VIP Lounge! Kényelmes ülőgarnitúra, korlátlan koktélszendvics, pezsgő, szénsavas- és rostos üdítő; valamint dedikált hosztesz személyzet gondoskodik Rólad, ha egy üzleti konferencián is a kényelmet és a luxust választod.

  • Igazi kisvállalati marketing ünnep: a lehető legtöbb piaci résztvevővel. Hozzád hasonló, marketingorientált, együttműködésre kész cégvezetők, döntéshozók társaságában. Itt úgy érezheted magad, hogy otthon vagy.

  • A belépő szinte ingyen van! A jegyed árát (részletekben), a legtöbb kiállítónál levásárolhatod, így lényegében 0 Ft-ért Tied az egész napos tudás, tanulás, kapcsolatok, élmény és SHOW. Nem mész haza üres kézzel!

  • Milliárdosok klubja: 3 olyan milliárdos árbevételű cég vezetőjével beszélgetünk, akiknek tapasztalata, tanácsai, tanulságai talán nem is kifejezhetőek pénzben. Te mit kérdeznél egy milliárdostól?

  • A Magyar Marketing Fesztivál az országos marketing konferencia, ahol mindenki ott van. Még a konkurensed is!

ELŐADÁSOK:


  • Regisztráció

    Szupergyors, várakozásmentes regisztrációval és Welcome-csomaggal várunk. Érkezz időben! Céges ajándékok, kuponok, kedvezmény jegyek és hasznos információk konferencia táskádban.

    Az V. Marketing Fesztivál műsorvezetője: Galambos Róbert

  • Weboldal trendek 2018 - Optimalizálj a hatékonyságért

    Hrenkó András, HRENKO Digital Agency

    Szeretnéd a legtöbbet kihozni weboldaladból és jobb ügyfeleket szerezni? 2018-ban a kulcsszó a zökkenőmentes interaktivitás lesz! András elmondja, hogy mit kell ezért tenned, előadásában pedig olyan exkluzív(!) hazai adatok is elhangazanak majd, amiket még sehol sem hallhattál. Landing- és értékesítési oldalak hatékonysága, optimalizálása mesteri módon. Amennyiben komoly üzleti céljaid vannak 2018-ban és a weboldaladon keresztül is értékesítesz, semmiképp ne hagyd ki az első prezentációt.

  • Sebészi pontosságú, adatvezérelt & automatizált értékesítés 2018-ban

    Egerszegi Krisztián, MiniCRM

    Hogy mérhetjük melyik marketing csatorna hoz érdeklődőket és melyik vevőket? Ha már költünk marketingre akkor ne égessük a pénzt, hanem az adatok alapján mérjük melyik csatorna működik. De elég ha csak azt tudjuk, honnan jönnek az érdeklődők vagy inkább a vevőkre vagyunk kiváncsiak? Ha megvan a működő csatorna akkor sem mindegy mennyi marketing költségből lesznek vevőink? Hogy tudjuk ezt optimalizálni? Hogy hozzuk ki a maximumot automatizált értékesítési folyamattal az érdeklődőkből? Ha már vannak érdeklődőink, akkor mi történik velük? Maguktól nem fognak vásárolni. Mik azok a praktikák amikkel megnyerjük őket és ha már vevők akkor többet hozzunk ki belőlük? Ezekre a kérdésekre kapsz választ valódi, magyar esettanulmányokon keresztül!

  • Szünet #1

    Dupla hosszúságú szünet - ahogy kértétek. Irány a szakkiállítás, ismerkedj meg innovatív kiállítókkal, új termékekkel és szolgáltatásokkal. A belépőjegyed mellé 18 000 Ft értékű szakvásár-kupont kapsz, ami a legtöbb kiállítónál levásárolható! Nézd meg a szakkiállítás térképét és a kiállítók névsorát!

    Networking #1

    Irányított kapcsolatépítés a Networking teremben az MVÜK közreműkésével. Ez alatt párhuzamosan a Tematikus teremben [2] előadások futnak, e a tavalyihoz hasonlóan: Akik "Kapcsolatépítő" vagy "VIP" jeggyel érkeznek, az előadások hanganyagát mp3-ban, utólag letölthetik, így nem maradnak le semmiről, miközben új partnerekre találnak. A program a [4]-es teremben lesz.

  • Hogyan építs fel előfizetéses rendszert, ami kitermeli a havi fix költségeidet automatikusan?

    Domán Zsolt, Online Katapult

    Kíváncsi vagy arra, hogy az Online Katapult, a Marketingszöveg.com, az OtthonFa és a Don't Panic Angol hogyan építette fel az előfizetéses rendszerét? Ha Te is szeretnél olyan rendszeres, fix (bankkártyás fizetéssel, automata számlázással) bevételt a cégednek ami akár képes kitermelni a havi fix költségeidet, akkor ez az előadás KI-HAGY-HA-TAT-LAN! Ez a jövő, 2018 egyik kiaknázatlan lehetősége számodra! Lépésről-lépésre bemutatjuk neked, hogy miből álljon az előfizetéses rendszered, hogyan add el hatékonyan és milyen szoftverek segítségével tudod automatikusra felállítani a rendszeredet. Az Online Katapult 2015 májusa óta ezidáig 65.905.460 Ft-nyi (2017.11.29.-i adat) nettó árbevételt szerzett a Katapult Klubbal, jelenleg több mint 500 fős aktív előfizetői bázissal ez a legnagyobb magyar, online marketinges exkluzív klub. Ha mindennek, plusz még néhány ügyfelünknek érdekel az esettanulmánya, tapasztalata, akkor szerintem nem kérdés, hogy találkozunk majd :)

  • Influencer marketing 2018 – így építsd fel a kampányodat!

    Kozarek Andrea, SAKKOM Interaktív

    2017-ben készült, Magyarországon egyedülálló felmérésünk szerint a 10-29 évesek 96 százaléka rendszeresen néz YouTube-videókat. 83 százalékuk követ influencereket valamilyen közösségi csatornán, a 10-15 év közöttiek 47 százaléka pedig nagyra is tartja őket. Vagyis ha egy márka hatékonyan szeretné elérni az Y- és Z-generáció tagjait, meg kell tanulnia a közösségi média, valamint a Facebook- és Insta-sztárok, a vloggerek, youtuberek szabályait. Mitől és hogyan működik egy influencer marketing kampány? Mik a lehetséges buktatók, és mik a siker kritériumai? Hogyan kezdjünk hozzá, és a végén hogyan értékeljük az eredményeket? Egy esettanulmányon keresztül erre ad választ az előadás.

  • Tedd láthatóvá a vállalkozásodat lokális marketinggel!

    Anders Tamás & Kondor Albert, lokalitas.hu

    Számos kis-és középvállalkozás vív harcot napi szinten a konkurens cégekkel a vásárlókért! A legtöbb esetben az győz, akinek több pénze van. Ennek azonban nem kell így lennie! A lokális marketing egy vadi új trend és szisztematikusan még nagyon kevés vállalkozás használja. Egy olyan eszközrendszer, aminek segítségével alacsony marketing költségvetés mellett is láthatóvá válhatunk a leendőbeli vásárlóink számára. Az előadáson egy friss esettanulmányon keresztül mutatjuk meg azokat az eszközöket, amelyekkel egy kis cég, a környék egyik legsikeresebb vállalkozásává nőtte ki magát a saját területén. Akinek fizikai üzlet helyisége is van, annak kötelező az előadáson való részvétel :)

  • Kisvállalkozói márkaépítés 2018: így építs olyan márkát, amely vonzza a legjobb vevőket és partnereket!

    Mészáros Róbert, BrandBirds

    Az előadásban a KKV márkaépítés módszerét mutatom be, rövid elmélettel és sok konkrét példával. A márkaépítés, a márkaszemléletű marketing már mérhető eredményeket hoz rövid távon is, ezt esettanulmányokkal bizonyítom. "Brand a lelke mindennnek" - és 2018-ban már nagyon nehéz labdába rúgni anélkül, hogy tudatosan építenéd a márkád. Mindenkinek van márkája, és ha erre tudatosan figyelsz, akkor erős brandet építhetsz, legyen az személyes márka, vagy egy kitalált. A márka a Te személyes motivációdra, küldetésedre, elveidre, szemléletedre épül - feltéve, ha tisztában vagy ezekkel. Ha azzal foglalkozol, amit szeretsz, szívvel-lélekkel csinálod, akkor ez sokaknak értékes lehet - és erre az értékteremtésre épülhet a márkád.

  • Google AdWords stratégiák 2018 : Technikák, amik megsokszorozzák a kampányaid teljesítményét.

    Szaladják Linda, LindCom Marketing

    Ne hidd azt, hogy nem lehet többet értékesíteni és nem lehet ismertebb a céged, a márkád! A megfelelő hirdetési stratégia GARANTÁLTAN megtöbbszörözi a bevételedet. Több száz AdWords fiók és több ezer kampány tapasztalata alapján bemutatom neked azokat a módszereket, amikkel felturbózhatod az e-kereskedelmi mutatóidat. Érdekel a stratégia, amivel 149%-os bevételnövekedést értem el? Valódi példák, esettanulmányok Magyarország egyik legkeresettebb, Google-díjas Adwords szakértőjétől.

  • Ebédszünet

    Dupla hosszúságú szünet - ahogy kértétek. Irány a szakkiállítás, ismerkedj meg innovatív kiállítókkal, új termékekkel és szolgáltatásokkal. A belépőjegyed mellé 18 000 Ft értékű szakvásár-kupont kapsz, ami a legtöbb kiállítónál levásárolható! Nézd meg a szakkiállítás térképét és a kiállítók névsorát!

    Networking #2

    Irányított kapcsolatépítés a Networking teremben az MVÜK közreműkésével. Ez alatt párhuzamosan a Tematikus teremben [2] előadások futnak, e a tavalyihoz hasonlóan: Akik "Kapcsolatépítő" vagy "VIP" jeggyel érkeznek, az előadások hanganyagát mp3-ban, utólag letölthetik, így nem maradnak le semmiről, miközben új partnerekre találnak. A program a [4]-es teremben lesz.

  • Youtube-marketing 2018 : Indítsd el saját YouTube csatornádat!

    Dóczi Attila, StarNetwork

    A YouTube a világ legnagyobb és leggyorsabban fejlődő online videó és közösségi média felülete, ami kis- és középvállalkozásoknak is nagyszerű lehetőségeket nyújt üzleti téren.Az előadásban esettanulmányokon keresztül megmutatjuk, hogy hogyan indíts el egy saját csatornát, és hogyan menedzseld olyan hatékonysággal, hogy ne csak ismert márkává de akár véleményvezérré is válj. Mennyire fontos a nézettség és hogyan használható fel a videócsatornád marketing- és értékesítési folyamataiban? Hogyan érheted el, hogy a látogatók ne csak megnézzék,hanem meg is értsék az üzeneteidet? Milyen felszerelés kell hozzá és hogyan formáld a közönségedet közösséggé? A Star Network, Magyarország legnagyobb Influencer-ügynökségének Youtube-specialistájának előadása erről fog szólni.

  • A GDPR KKV szemszögből – minket is érint!

    Dr. Kerényi Edmond, Bán és Karika Ügyvédi Társulás

    2018. május 25-én érvénybe lép a GDPR, az EU általános adatvédelmi rendelete. Az idő nagyon kevés, aki még nem kezdett el felkészülni az új szabályokra, annak talán ez az utolsó lehetősége. A GDPR hatásaként át kell világítani az adatkezelési és adatbiztonsági gyakorlatunkat, szabályzatainkat. Ha valami hiányzik most el kell készíteni. A GDPR (General Data Protection Regulation). Elég egyetlen hiányosság és a hatóságok (NAIH) az eddigiek többszörösével büntethetik cégünket. A GDPR minden céget érint, ahol személyes adatokat kezelnek (munkavállalóké is az), vagy bármilyen céllal (akár online értékesítés miatt) adatbázisokkal dolgoznak. Az előadás során bemutatjuk a GDPR (EU-adatvédelmi) rendelet fontosabb, KKV-kra vonatkozó rendelkezéseit, tisztázzuk az alapfogalmakat és kiemeljük a tennivalókat. A három fő kérdés, amit tisztázni fog a jogi szakértő: mit kell tennünk, mi történik, ha elmulasztjuk és honnan tudhatjuk, hogy jól csináljuk?

  • A motivált munkatársak, mint igazi üzleti versenyelőny!

    Czagler Zsuzsa, VIP Coaching Center Kft.

    Tudod, mi hozza lázba a munkatársaidat? Mi köze a cég küldetésének, üzleti eredményességének, marketingjének és munkavállalói motivációjának egymáshoz? Mi az önmotiváció alapja a munkahelyen? Hogyan lehet még többet kihozni az egyes emberekből a szakmai képzéseken túl? Mi van akkor, amikor már nem a szaktudás hiánya, hanem az érzelmek, nem tudatos gondolatok gátolják a munkavállaló továbbfejlődését? Kirúgjuk vagy fejlesszük? Hogyan lehet átlépni a belső korlátokat és mozgósítani a rejtett belső emberi erőforrásokat? A motivált munkatársak miatt csökkenthető marketing költség, és növelhető üzleti versenyelőny kapcsolata bemutatva esettanulmányokban. Ha vezető vagy és csapatod van, ez az előadás kihagyhatatlan számodra. Az előadó 20 éves nemzetközi tapasztalattal bíró (Procter&Gamble, HAVAS Média) médiaszakember, ex-ügyvezető igazgató.

  • E-mail-marketing és szövegírási trendek 2018-ban

    Sipos Zoltán, Kreatív Kontroll

    Hogyan érd el az „új” fogyasztót, aki elvileg már nem olvas e-mailt, az ingerküszöbe az egekbe emelkedett és egyre nagyobb tartalomzajban kapja meg az üzeneted? A kommunikációs korban ha nem tudsz kommunikálni, akkor nem vagy piacképes. Az előadó valódi, magyar példákon és esettanulmányokon keresztül mutatja meg, hogy hogyan hírlevelezhetsz hatékonyan (és mely gyakorlatok koptak ki), milyen szövegírási trendek alakultak ki (és melyek nem működnek már). Küldesz ki hírlevelet, eDM-t ügyfeleknek, érdeklődnek? Akkor ezt az izgalmas előadást, nem hagyhatod ki.

  • Új stratégiák a 2018-as Facebook marketinghez

    Lévai Richárd, RG Stúdió Kft.

    A közösségi média ma már olyan, mint a közmű. Velünk van az életünk minden órájában, elképzelhetetlen nélkülde az életünk. Magánemberként és vállalkozásként egyaránt. Azonban a mai közösségi média nem ugyanaz, mint ami két éve volt a 2018-as pedig teljesen más lesz. A Facebookon szinte már nincs organikus elérés, a Messenger és az Instagram fontosabbak, mint valaha, a YouTube-ot milliók nézik Magyarországon is. Miközben a platformok csatáznak egymással és a print és a tévé maradékaival, nekünk marketingeseknek meg kell találnunk azokat a módszereket, amik a következő hónapokban az eredményeket fogják hozni ebben az egyre drágább közegben.

  • E-kereskedelmi marketing trendek 2018

    Zajdó Csaba, Shoprenter.hu Kft.

    Avagy mi működik ma legjobban a webáruházak marketingjében? Hogyan lehet ma leghatékonyabban vevőket szerezni online? Milyen trendek és változások alakítják a webáruházak marketingjét, mik a legfontosabb SEO trendek, amit minden webáruház-tulajdonosnak ismernie kell? Melyek a most leghatékonyabb vevőszerző csatornák, és milyen változások várhatóak a nyugati trendek alapján? Ha webáruházad van, fontos információkat és gyakorlati tanácsokat fogsz hallani - esettanulmányokon keresztül bemutatva.

  • Growth Hacking tapasztalatok itthon és az USA-ban

    Mezei Niki, Optimonk

    Hello USA – avagy, mi az, ami itthon működik, de külföldön kevésbé? Vagy mi az, ami külföldön kasszát robbant és itthon is érdemes alkalmazni? Mit tehetünk, ha a magyar piacon szerzett pozitív tapasztalatok nemzetközi szinten elbuknak, mit tanulhatunk belőle és hogyan érhetjük erre alapozva a növekedést? 2018-ban kizárólag SEO-val, tartalommarketinggel vagy fizetett hirdetésekkel (pl. Adwords) nem garantált, hogy meredek növekedési pályára állítjuk a cégünket. A gyors, intenzív növekedés egyik leghatékonyabb eszköze manapság a Growth Hacking - ennek világába vezet be az előadó saját és más egyéb hazai, nemzetközi esettanulmányokon keresztül.

  • Szünet

    Technikai szünet, előkészítjük a Milliárdosok Klubját és közben több millió Forint értékben kisorsoljuk a kiállítók és támogatók által felajánlott nyereményeket.

  • Millárdosok klubja

    A Milliárdosokat és az előadások részleteit hamarosan felfedjük.

ÜZLETI KAPCSOLATÉPÍTÉS:
A nap folyamán három alkalommal megnyitja kapuit a Networking terem, hogy hozzád hasonló gondolkozású vezetők és döntéshozók, szervezett kereteken belül megismerkedjenek Veled és egymás üzleti partnereivé válhassatok. Akár már a következő héttől...

Partnerünk hazánk vezető networking szervezete. Felkészült csapatuk mindent megtesz azért, hogy elégedett, több tucat névjeggyel és jóízű beszélgetésekkel távozz a kapcsolatépítés arénájából.

A networking terem igénybevételéhez "Kapcsolatépítő"-jegy szükséges, amely pár ezer Forinttal igaz drágább, mint a hagyományos jegy, viszont a többlet értéke gyakori pénzben nem határozható meg. Ahogyan tavaly, a "Kapcsolatépítő"-jeggyel rendelkezők megkapják a párhuzamos előadások hangfelvételét is, így miközben új partnerekre találnak, nem maradnak le a két párhuzamos előadásról.


SZAKKIÁLLÍTÁS:
Találkozz a magyarországi KKV-szakma innovatív, vezető képviselőivel az V. Magyar Marketing Fesztivál szakkiállításán. 40+ stand (szolgáltatók, gyártók, tanácsadók) várnak arra, hogy megmutathassák terméküket, szolgáltatásokat Neked, együttműködhessenek cégeddel 2018-ban.

A belépőjegyed ára részleteiben, és a legtöbb kiállítónál levásárolható, így gyakorlatilag 0 Ft-ért jössz az egész napos rendezvényre. Tudsz ennél jobb ajánlatot?

Ha az előadások és a networking nem csillapítaná üzleti éhségedet, itt garantáltan érdekes beszélgetéseket folytathatsz a felkészült kiállítókkal, és nem csupán ötletekkel, hanem konkrét, együttműködési ajánlatokkal térhetsz haza.

KIÁLLÍTANÁL? NÉZD MEG AJÁNLATUNKAT!


MILLIÁRDOSOK KLUBJA:
Az okos cégvezetők más kárán és más sikeréből tanulnak. A "Milliárdosok Klubja" záróprogramunk azonnal nagy sikert aratott, hiszen 3 olyan milliárdos árbevételű cég vezetőjével beszélgetünk, akiknek tapasztalata, tanácsai, tanulságai talán nem is kifejezhetőek pénzben. Te mit kérdeznél egy milliárdostól? Milyen gyakran van lehetőséged, hogy szemtől szembe tanulj egy vérbeli üzletember sikereiből?

Amikor a Milliárdosok a színpadra lépnek, szinte megáll a levegő...
Légy része Te is - bármely jegytípussal!


VIP LOUNGE:
A korábbi visszajelzések alapján megálmodott és a tavalyihoz képest 5x nagyobb, 250 m2-es területen berendezett exkluzív különterem azoknak, akik a konferenciákon is luxust keresik.

A VIP Lounge különterembe csak a VIP belépővel rendelkező vendégeink léphetnek be. A teremben kényelmes ülőgarnitúra, korlátlan koktélszendvics, pezsgő, szénsavas- és rostos üdítő; valamint dedikált hosztesz személyzet gondoskodik arról, hogy VIP vendégeink a lehető legnagyobb kényelemben töltsék itt idejüket. Tárgyalhatnak más fesztiválozókkal, dolgozhatnak vagy csak kellemes zene mellett relaxálhatnak.

A VIP Lounge belépéshez vásárolj "VIP belépőt", amely mellé 6 hónapos Piac és Profit előfizetést + az előadások MP3 felvételét és még sok más kiváltságot kapsz.

5 ÉRV, HOGY NE HAGYD KI IDÉN SEM
Minden évben, legelsőként a Magyar Marketing Fesztiválon hallhatóak az adott év legújabb, legsikeresebbnek ígérkező üzleti- és marketing TRENDJEI.
A Magyar Marketing Fesztivál KIHAGYHATATLAN! Az ország egyik legnagyobb, legjelentősebb kkv-marketing rendezvénye, amit már másolni is próbáltak.
Az előadások mellett kiállítók is várnak, és új üzleti kapcsolatokat szerezhetsz a NETWORKING teremben.
A IV. Magyar Marketing Fesztiválon 300 000 000 Ft átlagos árbevétele volt a résztvevő cégeknek. Céltudatos, marketing-orientált, fejlődni vágyó klassz társaság – olyanok, mint Te, és a vezetőid, üzlettársaid.
Évente csak egyszer, teltházzal, idő előtt elfogyó jegyekkel. Aki számít a hazai Kkv-piacon, az ott lesz. A konkurensed biztos ott lesz, ne hagyd előnyhöz jutni!
HELYSZÍN
HELYSZÍN
Lurdy konferencia központ
Ingyenes felszíni parkoló, tágas fedett parkoló, könnyű megközelítés, változatos és mindent kielégítő éttermi szint. Az V. Magyar Marketing Fesztivál helyszínét ezúttal is a Lurdy Konferencia-központ biztosítja.
Megközelíthető: Metró: A 3-as vonalról 1 átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Villamos: Az 1-es, 51-es és 51A jelzésű villamos az épület előtt áll meg. Busz: A 103-as autóbusz az épület előtt áll meg. HÉV: Elővárosi vasút Csepelről és Ráckevéről. Egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Parkolási információk: A külső parkolóban az első 3 óra ingyenes, illetve a parkolójegynek a rendezvényközpontban történő érvényesítését követően tovább 8 óra ingyenesen vehető igénybe. A mélygarázsban az első 2 óra díja 100 Ft, ezt követően óránként 100 Ft a parkolási díj.
Lurdy konferencia központ
Ingyenes felszíni parkoló, tágas fedett parkoló, könnyű megközelítés, változatos és mindent kielégítő éttermi szint. A III. Magyar Marketing Fesztivál helyszínét ezúttal is a Lurdy Konferencia-központ biztosítja.
Megközelíthető: Metró: A 3-as vonalról 1 átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Villamos: Az 1-es, 51-es és 51A jelzésű villamos az épület előtt áll meg. Busz: A 103-as autóbusz az épület előtt áll meg. HÉV: Elővárosi vasút Csepelről és Ráckevéről. Egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Parkolási információk: A külső parkolóban az első 3 óra ingyenes, illetve a parkolójegynek a rendezvényközpontban történő érvényesítését követően tovább 8 óra ingyenesen vehető igénybe. A mélygarázsban az első 2 óra díja 100 Ft, ezt követően óránként 100 Ft a parkolási díj.


FOGLALD LE HELYED MOST:
Válaszd ki, melyik típusú jegyet szeretnéd lefoglalni és kattints az [Ezt a jegytípust választom] gombra! Az adatok megadása után kattints a Megrendelés gombra. Automatikusan egy díjbekérőt fogunk küldeni, amely összeg rendezése után pedig küldjük a számlát. A helyek száma idén is korlátozott!

A jegy ára az ÁFA összegét nem tartalmazza! Idén az alábbi jegytípusokból választhatsz:
HA MÉG MINDIG NEM DÖNTÖTTÉL:
A Magyar Marketing Fesztivál 5. évére, a látogatók visszajelzései alapján szinte teljesen megújult!
A Marketing Fesztivál nem egy cég önpromóciója. Egyszerűen egy színes nap, tanulásra, ötletgyűjtésre, inspirációra és üzleti kapcsolatok szerzésére.
Látogatóink szerint a Marketing Fesztivál a legszínesebb KKV-marketing konferencia Magyarországon. Közép-Európában is az egyik legnagyobb kkv-marketing rendezvény vagyunk.
Itt minden egyes új kézfogás valódi forintot ér. Teszteld magad a networking teremben vagy a szakkiállításon!
Előadásaink exkluzívak. Jelszavaink: No sales | No haver! Ugye ismerősek azok a konferenciák, ahol évek óta a cégvezető és haverjai adnak elő?
Ha eljössz, garantáltan képben leszel a kisvállalati marketing újdonságaival és beelőzheted a konkurenseidet.
Gyere el és találkozz minőségi marketing beszállítókkal, kivitelezőkkel a szakkiállításon. Minimum 6 hónapnyi utánajárást és tárgyalást tudhatsz le 1 nap alatt. Továbbá a jegyed ára a kiállítók többségénél levásárolható.
Minden év elején innoválunk és az év végére lemásolnak minket, „kölcsönveszik” újításainkat, szlogenjeinket Kitől akarsz tanulni? Légy eredeti!
A Magyar Marketing Fesztivál az országos marketing konferencia, ahol mindenki ott van. Még a konkurensed is!
NE GYERE, HA:
Nincs 15 000 Forintod saját és a céged fejlődésére! Itt egy előadó órabére nem jönne ki a belépő díjad árából. A Fesztiválon ezzel ellentétben 14 TOP-előadótól tanulhatsz, 40 kiállítóval és válogatott kivitelezőkkel találkozhatsz, akik többségénél a jegyed le is vásárolható. Ezek mind exkluzív előadások, amit a neten nem tudsz elolvasni.

Nem akarsz piacvezető lenni, vagy nem akarsz jobb lenni a konkurensednél! Az év elején a Marketing Fesztiválon kapod meg elsőként az adott év üzleti- és marketing trendjeit. 1 nap feltöltődés, tanulás és egész évben arathatod a babérokat.

Én cégvezető vagyok, delegálom a marketinget. Bizonyított tény, hogy sokkal hatékonyabb, gazdaságosabb annak a cégnek a marketingje, ahol a cégvezető tudja, miről beszél egy marketinges kivitelező. Vége az időnek, amikor félrevezetnek vagy nem tudsz különbséget tenni jó és kókler között. Hozd el kollégáidat és gyere el Te is cégvezetőként!
KIEMELT PARTNEREINK:
PARTNEREINK:
© 2013-2018 - Marketing112 | STANDFOGLALÁS: +36 70 8815-112 (Standtérkép) | e-mail: info@marketing112.hu
Jogi és adatvédelmi nyilatkozat | Konferencia szabályzat | Hivatalos blog | Oldalt programozta: Honlapmenedzser.hu